קבוצת ביג מרכזי הקניות, המפעילה ומנהלת 14 מרכזי קניות ברחבי הארץ, יוצאת לקראת החגים בהפקת מגזינים יעודים, אשר יופצו בדיוור ישיר וממוקד באזורי הסחר הרלוונטיים של קבוצת ביג. על-פי ההערכות תשקיע ביג במגזיני "סיג סטייל" כ-150,000 שקלים.
במסגרת זו, חתמה ביג על שיתוף פעולה עם חברת פרסום נטו, אשר תפיק ותערוך לביג את המגזינים. מגזין "ביג סטייל" יודפס על ניר כרומו מהודר ויכלול מגוון כתבות בנושאי טרנדים וחידושים באופנה, באיפור ובטיפוח ויספקו תמונת מצב עדכנית בכל הקשור לעיצובים ומותגים מובילים, כולל טיפים בנושא אופנה, צרכנות, טיפוח וסגנון חיים. בנוסף, יספקו המגזינים עידכונים על המבצעים וההנחות הצפויות בחנויות המרכזים לקראת החגים, עידכונים על פעילויות מיוחדות במרכזים ועוד.
הילה נוי, מנהלת השיווק של קבוצת ביג מציינת כי המגזינים מציעים ערך מוסף ללקוחות ביג ומציגים מידע צרכני עדכני בפתחה של עונת החגים, הכוללים שלל רעיונות בתחומי האירוח, מתנות, ואופנה. זאת בנוסף למידע על מבצעים והנחות בחנויות המרכז.
קבוצת ביג מרכזי קניות, הינה רשת ממותגת בפריסה ארצית, המבוססת על מודל הפאוור סנטר האמריקני. החברה מפעילה ומנהלת מעתה 14 מרכזי קניות פתוחים ברחבי הארץ, הממוקמים בסמוך לצירי תנועה מרכזיים ומציעים תמהיל חנויות רחב של מיטב הרשתות הקמעונאיות הארציות.