בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
קונים ותורמים באיקאה: מארז כרטיסי ברכה לראש השנה ב-10 שקלים
|
- הודעה מטעם איקאה
מאת:
יסמין ויצמן | | שלום תל אביב
חגים ומועדים
|
איקאה ישראל, המאמצת את עמותת אקים זו השנה השישית, תמכור במהלך חודש ספטמבר, מארז כרטיסי ברכה המעוטרים בציורים שצוירו על-ידי אמנים עם פיגור שכלי מעמותת אקים ומהווים ברכת שנה מקורית. מחיר כל מארז הוא 10 שקלים בלבד. כל ההכנסות ממכירת המארזים יוקדשו לעמותת אקים. מכירת כרטיסי הברכה הינה נדבך נוסף בקשר בין איקאה לאקים, הכולל מגוון רחב של פעילויות ומחויבויות, בהן: העסקת עובדים בעלי מוגבלויות במחלקות השונות שבחנות והכשרתם לשוק העבודה החופשי, התנדבות עובדי איקאה לעיצוב ושיפוץ הוסטלים, גנים ומעונות יום, פעילויות ספורט משותפות, התנדבות עובדי איקאה לקייטנות אקים בחודשי הקיץ, חגיגת חגים ומועדים במשותף. ניתן להשיג החל מ-1.9 בקו קופות בשתי החנויות, נתניה וראשון לציון. אודות אקים אקים ישראל הוקמה בשנת 1951 על-ידי הורים לילדים עם פיגור שכלי, הפועלת ונאבקת למען שמירה על זכויותיהם וקידומם של כ-30,000 אנשים עם פיגור שכלי ובני משפחותיהם באמצעות כ-60 סניפים בכל רחבי הארץ ובכל המגזרים. אקים פועלת בתחומים מגוונים הנוגעים לכל היבטי החיים החל מחקיקה ואכיפת זכויות קיימות, עובר בשירותי מידע ייעוץ והכוונה למשפחות כדוגמת קו הסיוע, פרויקטים בתחום התעסוקה והדיור, שירותי אפוטרופסות וכלה בשירותים בנושא תרבות הפנאי כדוגמת תערוכות אמנות וכו'. אודות איקאה רשת איקאה העולמית כוללת 314 חנויות ב-38 מדינות. מחזור המכירות של הרשת הסתכם בכ-22.7 מיליארד אירו בשנה שהסתיימה ב-31.8.09. בשנה זו ביקרו בסניפי הרשת 660 מיליון צרכנים. אמצעי השיווק העיקרי של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים - בשנה שעברה הודפסו 200 מיליון קטלוגים ברחבי העולם, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך. בישראל פועלת הרשת מאז אפריל 2001 באמצעות חנות ענק ששטחה 23,000 מ"ר הממוקמת במחלף פולג בנתניה. מאז פתיחת החנות בישראל ביקרו בה למעלה מ-22 מיליון מבקרים. במרס 2010 נפתחה החנות השנייה של איקאה ישראל, בראשון לציון, אליה גויסו כ-500 עובדים חדשים. אתר איקאה: www.ikea.co.il.
|
תאריך:
|
24/08/2010
|
|
|
עודכן:
|
24/08/2010
|
|
יסמין ויצמן
|
|
אתר התוכן לילדים בריינפופ, המציג מאות סרטוני אנימציה לימודיים הממחישים תופעות ומושגים, מציע לקראת החזרה ללימודים מגוון סרטונים, ללא תשלום. בעזרת דמויותיו המונפשות של האתר, תום הילד ומובי הרובוט מסייעים לנו, ההורים והמחנכים, לחשוף את ילדינו להתנהלות חיונית לאורך שנת הלימודים, כגון: כישורי קריאה, שמירה על שעת שינה סבירה, התמצאות במפה, דיבור בפני קהל, הכנת שיעורי הבית והכנה למבחן. כמו-כן, הספיישל כולל סרטונים אודות עזרים בסיסיים כגון: מחשבון, מילון ואגרון.
|
|
|
רשת הבוטיקים BONITA, יוצאת בקמפיין פרסום חדש לעונת סתיו חורף 2010-11 בהיקף של מיליון וחצי שקלים. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים, שלטי חוצות, שילוט בנקודות מכירה, קטלוגים, קמפיין באינטרנט ופעילות ברשתות חברתיות.
|
|
|
הטירוף חוזר לערוץ הילדים! הטלנובלה הארגנטינאית, שסחפה את הנוער בישראל, חוזרת לערוץ הילדים אחרי שלוש עונות מצליחות, עם עונה רביעית. העונה החדשה תשודר החל מה-1.9, בימים א'-ו' בשעה 19:55. אם לא צפויה הפתעה של הרגע האחרון, נראה כי מדובר בעונה האחרונה של כמעט מלאכים. בארגנטינה עלתה העונה הרביעית בחודש אפריל והיא זוכה להצלחה רבה הן באחוזי הצפייה והן בכמויות המעריצים שמגיעים להופעות.
|
|
|
הדוגמנית מירי לוי נבחרה להוביל את קמפיין חורף 2010-2011 של מותג מסגרות הראייה JUST - כפרזנטורית הראשונה של המותג, המשווק לארץ לראשונה על-ידי חברת פייר מרקטינג החל מיולי 2010.
|
|
|
הממשלה אישרה (יום א', 22.8.10) את מינויה של מיכל כהן, לסמנכ"ל המינהל הפדגוגי במשרד החינוך לאחר שוועדת האיתור המליצה פה אחד למנותה לתפקיד זה. מיכל כהן תחליף את לאה רוזנברג, אשר כיהנה בתפקיד זה במשך שמונה השנים האחרונות.
|
|
|
|