|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

רשת המשביר לצרכן גאה להציג: club 365 <br>מועדון הלקוחות של המשביר לצרכן <br>

- הודעה מטעם המשיבר לצרכן
19/08/2001  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: נאוה ענבר, משנה למנכ"ל  |    |  המשביר לצרכן  |  -

רשת המשביר לצרכן גאה להציג: club 365
מועדון הלקוחות של המשביר לצרכן.

רשת המשביר לצרכן, רשת הכולבו הגדולה ביותר בישראל השיקה היום במסיבת עיתונאים את מועדון הלקוחות של הרשת, club 365. מועדון הלקוחות מונה עם הקמתו כ - 100 אלף לקוחות !!!. תכנית הטבות המועדון ותנאי ההצטרפות הינם פרי פיתוח בלעדי בעקבות מחקרי צרכנים בארץ ובעולם. המועדון נקרא: club 365 מועדון הלקוחות של המשביר לצרכן והוא מוקם בהשקעה כספית של כ - 2.5 מליון דולר הכוללת את פיתוח המועדון, בניית המותג, קמפיין פרסום, דיוור ישיר וקידום מכירות.

יעקב גיצבורג מנכ"ל רשת המשביר לצרכן מסר כי: "ההשקעה הכספית הכוללת בפיתוח מועדון הלקוחות ובהשקתו נאמדת בכ - 2.5 מליון דולר. זהו מועדון הלקוחות הכדאי ביותר במדינת ישראל. אנו שואפים להגדלת הקנייה הממוצעת במשביר לצרכן בכ- %20במהלך השנה הקרובה וכן לגידול של פי 1.5 בתדירות הגעת הלקוחות לסניפים. אנו משיקים את המועדון בנקודת פתיחה של 100 אלף חברים ואני צופה כי במהלך השנה הקרובה נוכל לדווח על גידול פי 10 חברים".

שירלי פאר מנהלת מועדון הלקוחות club 365 מסרה כי: " המודל על פיו בנינו את מועדון הלקוחות הינו תוצאה של מחקרים מתמשכים ובדיקה מעמיקה של העדפות הצרכנים בישראל תוך העמדת רצונותיו והעדפותיו של הלקוח במרכז. מהמחקרים עולה כי הציבור מעוניין במועדון אשר נותן מענה לצרכים רציונלים ואמוציונליים כאחד, קונספט מועדון Club 365 עונה על צרכים אלו".

על המחקרים בתהליך פיתוח המועדון club 365

לקראת פתיחת מועדון הלקוחות ערכה רשת המשביר לצרכן מספר מחקרים אשר בדקו כיצד פועלים מועדוני לקוחות מוצלחים ברחבי העולם. עוד נבדק במסגרת המחקרים האיכותיים וכן בקבוצות מיקוד עמדותיהם והעדפותיהם של הצרכנים לגבי הצטרפות למועדון בתשלום.

מתוך המחקרים: רב הציבור מוכן לשלם עבור מועדון club 365
מתוך מחקרים שנערכו על-ידי מכון אדמתי - Research international עולה עדות נוספת לעוצמת הקונספט החדש של המועדון. הצרכן הישראלי למרות אכזבתו ממועדוני לקוחות בהם התנסה בעבר ולמרות שבעבר לא נדרש לשלם עבור חבורות במועדון, מביע נכונות לשלם עבור הצטרפות למועדון. לראיה למעלה מ- %50 מהנחקרים מוכנים לשלם עבור הצטרפות למועדון הלקוחות סכום של 10 ש"ח לחודש במשך 12 חודשים (120 ש"ח לשנה) או 100 ש"ח בתשלום אחד לחברות למשך שנה.


מתוך המחקרים עולה לגבי מועדוני לקוחות בעולם

1. בלומינגדייל - החזר שנתי בצ'ק של 25 דולר לקנייה חוזרת.
2. Saks first - החזר שנתי בסך %2 ועד %6 - תלוי בסוג הכרטיס.
3. Debenhams - קופוני הנחות, ערבי לקוחות, עיתון חברים משלוחים חינם.


על מכון המחקר

מכון אדמתי RI בבעלות יהלי אדמתי, פועל עבור המשביר לצרכן למעלה משנה ומלווה את הרשת לאורך תהליך בניית מועדון הלקוחות לאורך תקופה זו ביצע המכון, עבור המשביר לצרכן מחקרים מקדמים לבחינת קונספט המועדון הרצוי ואופיו.


כרטיס אשראי או כרטיס מועדון בלבד

מתוך המחקרים עולה רצון הלקוח לבחור את מסלול ההתקשרות המתאים לו. הנהלת המשביר לצרכן בצעד יוצא דופן בשוק הישראלי, מתוך רגישות יתר לצרכים ולהעדפות של הצרכן הישראלי, בנתה מסלול התקשרות חדשני, אשר מאפשר לכל לקוח לבחור את המסלול האופטימלי עבורו בין אם בכרטיס מועדון בשילוב כרטיס אשראי, של כל אחת מחברות האשראי, ובן אם בכרטיס פלסטיק.


על הבסיס להקמת מועדון הלקוחות

בשנת 1998 הקימה רשת המשביר לצרכן בשותפות עם הקו אופ את מועדון בי אנד בונוס. במועדון זה חברים כמליון בתי אב, מתוכם קונים ברשת המשביר לצרכן כ- 700 אלף לקוחות. בשנת 2001 עם השלמת רכישת רשת הגאלרי ויחד עימה מועדון דיינרס גאלרי קלאב המונה כ- 120 אלף חברים החליטה רשת המשביר לצרכן להקים מועדון לקוחות עצמאי ונפרד. עם הקמת המועדון החדש יהיו בו חברים כ- 100 אלף איש.

כיצד מצטרפים למועדון הלקוחות

בימים אלו פונה רשת המשביר לצרכן אל 300 אלף הלקוחות הטובים שלה, באמצעות דיוור ישיר ומציעה להם להצטרף אל המועדון. כמו כן תבצע הרשת פנייה באמצעות קמפיין הפרסום וכמובן באמצעות עמדות הרשמה בכל אחד מ- 32 סניפי הרשת.

עלות ההצטרפות

מחיר הצטרפות הנו 10 ש"ח לחודש במשך 12 חודשים (120 ש"ח לשנה) או 100 ש"ח בתשלום אחד לחברות למשך שנה.
חבר/ה מועדון יוכל לקבל את דמי החברות בחזרה ולבטל את חברותו במהלך ששת החודשים מיום הצטרפותו למועדון.

תתי מועדונים

רשת המשביר לצרכן השקיעה במערכת מחשוב חדישה אשר תאפשר לה בעתיד הקרוב ליצור תתי מועדונים ללקוחות המשביר. מערכת ה- Data where house (מחסן נתונים), הינה פלטפורמה לשיווקOne on one (Data mining) המאפשרת לשלוח לחברי המועדון הצעות שיווקיות המותאמות באופן אישי להתנהגות הקניה של הלקוח.


מה מקנה החברות במועדון

- עד %15 הנחה מיידית בכל מחלקות האופנה: גברים, נשים, ילדים ונעלים ובקניית המותגים המובילים: Morgan, ו - Pull&Bear.
- בין %15 ל - %50 הנחה על מגוון מוצרים בכל מחלקה בכל חודש: כלי בית, טקסטיל בית, קוסמטיקה, לבני נשים, צעצועים. לדוגמא %30 הנחה על מצעי כותנה במחלקת הטכסטיל. %40 הנחה על עפרונות איפור במחלקת הקוסמטיקה ועוד.
- חברי המועדון יהנו מפריסת תשלומים נוחה ללא ריבית בכל קנייה.
- מוצרים חודשיים במחירים מדהימים רק לחברי המועדון.
- הטבות ייחודיות בתחום הנופש, הפנאי התרבות ועוד.

על מיתוג המועדון

בשלבי הפיתוח המקדימים של המועדון שכרה הרשת את שירותי הייעוץ והעיצוב של "כץ פרידמן"- חברת מיתוג, אשר ליוותה את המשביר לצרכן בתהליך המיתוג בניהולם של אייל כץ וסער פרידמן. במסגרת התהליך ריכזה "כץ פרידמן" את האפיון האסטרטגי של מותג המועדון, פיתוח שם המותג ועיצוב זהות המותג וכרטיס מועדון הלקוחות.


על קמפיין חלונות הראווה

את השקת מועדון הלקוחות החדש ילווה קמפיין פרסום רשתי בכל חלונות הראווה של סניפי המשביר לצרכן. הקמפיין בניהולה של ראש אגף העיצוב, יואלה פטרון כולל את תמונותיהם של עובדי המשביר לצרכן כשהם מחזיקים בידם את כרטיס המועדון.


על קמפיין הפרסום למועדון הלקוחות

את ההשקה של המועדון ילווה כאמור קמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן JWT. הקמפיין המשדר מצד אחד יוקרה ואופנתיות ומצד שני חווית קניה ייחודית, המתאפשרת הודות לחברות במועדון, יכלול סרטון טלוויזיה, מודעות דאבל ספרד בעיתוני סוף השבוע, ג'ינגלים ברדיו וכמובן דיוור ישיר למשך כחודש. במרכז הקמפיין - 3 דמויות המרשות לעצמן לקנות במשביר לצרכן את מה שהן באמת רוצות - מתוך כוונה לעשות בהן שימוש מיוחד ומפתיע. הקמפיין מורכב משלושה סרטונים בשלושה נושאים שונים באורך 25 שניות. הסרטון הראשון בכיכובם של דוד שילמן צביה גולן עוסק בתחום הקוסמטיקה, הסרטון השני בכיכובם של יעל גרטלר ודוד ברנרד עוסק בתחום כלי בית, הסרטון השלישי בכיכובה של מירב זמיר עוסק בתחום האופנה .


רשימת קרדיטים לקמפיין הפרסום

משרד הפרסום: טמיר כהן JWT , מנהלת קבוצת לקוחות: זמירה ינקוביץ', סופרוויזרית: אורלי ראובני תקציבאי/ת: אריאלה גוטנברג-לנגהם, אביב יוגב, מפיקת טלוויזיה: תמר כץ-זרה, מנהל צוות קריאטיב: אופיר מירב, צוות קריאטיב: אופיר מירב, אילן לזרוביץ', רן אריאלי, אניטה רווה, במאי: אביב מערבי, צלם: טובי הוכשטיין, עורך: רון עומר, פוסט פרודקשיין: JCS, חברת הפקה: גוסטבו הפקות, מפיק ראשי: גוסטבו נדל, מפיק בפועל: דורון להב, טל הראל, ארט: אבי פחימה, הלבשה: ציפי אינגלישר, מוסיקה: דני רייכנטל.


על מערך הדיוור ישיר תכנית נאמנות וקדום מכירות

קבוצת DBM תטפל בהשקת מועדון הלקוחות החדש. ניר מנור, מנכ"ל DBM מסר כי: "הפעילות תתמקד בבניית מערך דיוור ישיר, תכנית נאמנות לקוחות, קדום מכירות וקריאטיב". עוד מסר מנור כי DBM תייצר למועדון הלקוחות של המשביר לצרכן שורה של הטבות ושיתופי פעולה עם גופים, שיעניקו ערך מוסף מיידי לחברי המועדון. קבוצת DBM עובדת מזה כשנתיים עם המשביר לצרכן וטיפלה בין השאר בהכנת תוכנית אסטרטגית למועדון הלקוחות.


רשימת קרדיטים למערך הדיוור

דינה וולפרט- סופרוייזר, רונן ברגר- סמנכ"ל קריאטיב, רפי ברזילי- סמנכ"ל תכנון אסטרטגי, ירון דניאל- מנהל מחלקת הפקות דפוס, מורד טוויק- תקציבאי, שימרית אלגרסי- ע. תקציבאי, ברי סופר- מנהל הדרכות.


כרטיס המועדון החדש כדגם תלת מימדי

כוכב מגה חברת מדיה המתמחה בבנית דגמים תלת מימדיים (חלקם ממנועים) תשתף פעולה עם המשביר לצרכן וכחלק מהקמפיין ומסע ההחדרה תעלה עם כרטיס המועדון החדש כדגם תלת מימדי.


על רשת המשביר לצרכן

רשת המשביר לצרכן נימנת על החברות המובילות בתחום המסחר בישראל. הרשת כוללת 32 בתי כולבו הפרוסים בכל רחבי הארץ. הרשת מדורגת על-ידי דן אנד ברדסטריט ישראל במקום ה-19 בין חברות המסחר והשירותים. רשת המשביר לצרכן מקפידה לשמור על עדכון בכל אשר נעשה בעולם האופנה, עיצוב הבית, קוסמטיקה ואלקטרוניקה. בכל בתי הכולבו הושם דגש על מחלקות על פי מותגים בלעדיים של המשביר לצרכן: לנשים, גברים וילדים: אופנת קורקט, אופטימום, אפ'רה, איב, "ולריה בוסי ו"כריזמה" בי פי קומפני. כמו כן אופנת פול אנד בר הספרדי, מורגן הצרפתי, מותג ההנעלה של חברת קמפר ומותר ההלבשה התחתונה היוקרתי שנטל תומס.

על עובדי רשת המשביר לצרכן

רשת המשביר לצרכן בוחרת בקפידה את כל עובדיה, מונתני השירות ועד למעצבי הבית ומנהלי הסניפים. לרשת כ-2,000 עובדים, 1,500 דיילים מקצועיים וכ-2 מליון לקוחות בשנה. עובדי הרשת שואפים למצוינות חסרת פשרות בכל תחומי עבודתם. כמנכ"ל הרשת מכהן מר יעקב גינצבורג.

על הרחבת פריסת רשת המשביר לצרכן

במהלך השנתיים האחרונות הורחבה פריסת הרשת בארץ על-ידי פתיחת שלושה בתי כולבו חדשים בהשקעה של כ-50 מיליון ש"ח (כל אחד) בפתח תקוה בחיפה ובקניון שבעת הכוכבים בהרצליה כל בית כולבו משתרע על פני שטח של כ-4,000 מ"ר. כמו כן בחודשים האחרונים עברה הנהלת הרשת לבניין משרדים חדש בעיר נתניה, המשתרע על פני שטח של 3,000 מ"ר. רשת המשביר לצרכן שכרה את השטח לתקופה של 10 שנים. בניין המשרדים החדש ממוקם ברחוב צורן באיזור התעשייה בנתניה. עד למעבר היתה ממוקמת הנהלת רשת המשביר לצרכן בבניין ברחוב בן גוריון בהרצליה, במשרדים שהשתרעו על פני שטח של כ-2,800 מ"ר.

הבעלות על רשת המשביר לצרכן

%80 קו אופ אגודה שיתופית.
%20 קו אופ צפון.

תאריך:  19/08/2001   |   עודכן:  19/08/2001
נאוה ענבר, משנה למנכ"ל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il