ב-8 בפברואר 2011 יתקיים יום ההתרמה הארצי "מבצע הקש בדלת" של האגודה לסוכרת נעורים בישראל, בשיתוף עמותת אלו"ט. בין התאריכים 25 בינואר ועד ה-25 בפברואר 2011, יתקיים קמפיין מסרונים שבו יוכל הציבור הרחב לתרום 10 שקלים לאגודה לסוכרת נעורים באמצעות שליחת מסרון למספר - 9595, תחת הסיסמא: "אלפי ילדי סוכרת נעורים דוקרים עצמם 12 פעמים ביום כדי להישאר בחיים".
במהלך חודש זה, ייתלו שלטי פרסום על-גבי אוטובוסים של חברות אגד ודן. הקמפיין ישודר באמצעי התקשורת השונים, יוקרן בקניוני סינמה סיטי לפני סרטים, יועמד דוכן בקניון סינמה סיטי בגלילות ובו יחולקו צמידים עם בקשה לשליחת מסרון, יפורסם באנר בדפי הפירוט של לאומי קארד, ועוד.
משרד הפרסום: פובליסיס גלר נסיס - פעילות פרו בונו.
מדי יעקבזון, מנכ"ל האגודה לסוכרת נעורים בישראל: "כבכל שנה, אנו מאמינים כי המודעות לקשייהם של החולים בסוכרת נעורים הולכת וגוברת, ואנשים פותחים את הלב ותורמים למען קידום המחקר למציאת מרפא למחלה ולשיפור איכות חיי החולים. אנו צופים כי השנה הסכום שנצליח לאסוף הוא - 250,000 שקלים".
האגודה לסוכרת נעורים היא גוף (מלכ"ר) שנוסד ב-1981 על-ידי הורים לילדים החולים בסוכרת מסוג 1 (סוכרת נעורים). בישראל 50,000 חולים מתוכם 5,000 חולים עד גיל 18. האגודה חרתה על דגלה שתי מטרות עיקריות - מימון הטיפול והמחקר הרפואיים הטובים ביותר למציאת מרפא למחלה ולסיבוכיה, וכמו-כן לשיפור איכות חיי הילדים ומשפחותיהם.