Face-Them משיקה אתר אינטרנט חדש שמטרתו לעמת ולהפגיש חברות סטארט - אפ ובעלי מיזמים ועסקים שונים עם קהילת המשקיעים הפוטנציאלים בכל רחבי העולם בשידור חי בתוכנית טלוויזיה אינטרנטית בינלאומיות בשפה האנגלית. המיזם מאפשר לחברות ישראליות המחפשות מימון לצאת מגבולות ישראל וכך להגיע למשקיעים פוטנציאלים שלא היו יכולים להגיע אליהם בצורה אחרת.
METCHIK בחרה ב-Face-Them לייצג אותה תוך שימוש בשירותים הטכנולוגיים החדשניים 'בשידור חי בוידיאו'. השירותים מאפשרים לקרנות הון סיכון, אנג'לים וגופים פיננסים אחרים להיפגש און ליין פנים מול פנים באמצעות וידיאו עם מנכ"לי החברות המחפשים השקעה ראשונית או השקעה נוספת.
הפורמט של האתר החדש מקדם ומציג על-ידי ראיון חי במשך 20 דקות את המנכ"ל שמפרט בפני הצופים את חזונו העסקי והטכנולוגי ואת סוג ההשקעה שהוא מחפש ומעוניין. פורמט זה מאפשר למשקיעים פוטנציאלים לשאול בסוף הראיון את המנכ"ל שאלות און ליין בשידור חי. בשלב השני המתעניינים יכולים לקבוע עם Face-Them שיחת ועידה בווידיאו סגורה עם המנכ"ל כדי לבחון מקרוב פרטים לגבי הארגון, החברה וההשקעה הרצויה. בשלב הבא המשקיע המעוניין יקבל תוכנית עסקית מפורטת ויוכל לבדוק בצורה מפורטת את מידת שיתוף הפעולה שיכול להיווצר בין השניים. נציין כי בכל מקרה מי שלא יוכל לצפות בתוכנית בשידור חי יוכל לקבל וידיאו אימייל שמכיל סרטון קצר של כ-3 דקות שמעביר את עיקרי הראיון עם קישור לראיון המלא המוקלט.
יוספה אדמן שותפה בכירה ב-Face-Them מציינת כי התהליך הזה בעצם חוסך לשני הצדדים זמן יקר ועלויות רבות. לרוב הסטראט-אפים אין נגישות למשקיעים בחו"ל ואם הם כן רוצים לפגוש כאלה עליהם לנסוע לחו"ל לסבב הופעות "רוד שואו" שעלותו יכולה להסתכם ב-10,000 דולר ואף יותר לשבוע מבלי יכולת לדעת אם סיור זה כלל יביא תועלת ויניב פירות. ולכן הרבה סטארט-אפים נמנעים מלנסוע לחו"ל גם מהיעדר קשרים ויכולת להכיר את האנשים הנכונים עבורם בחו"ל.
אדמן מוסיפה כי התהליך הזה חוסך למשקיע הפוטנציאלי הרבה מאד זמן יקר כי בשלב הראשון המשקיע כבר יכול לראות בשלוש דקות קצרות את מהות הראיון ולהבין את הרעיון לפני שהוא קורא תוכנית עסקית ארוכה ומפרכת. לאחר שלב זה, ניתן לראות את הראיון של 20 דקות בהרחבה. פה נכנס מימד ויזואלי חדש שלא קיים עד כה בשוק שבו המשקיע יכול לבחון, לשמוע ולהכיר בצורה בלתי אמצעית לפני קריאת התוכנית העסקית את החברה ומאפשר לו למיין בצורה יותר מהירה ויעילה את מה שמעניין אותו או לא מעניין אותו.
החברה הראשונה שתוצג ותיחשף במיזם החדש היא חברת דף הזהב אשר פיתחה את METCHIK, הגרסה העולמית של.co.il 2144 בבעלות המייסד והמנכ"ל יוסי נבו יחד עם השותפים בני טון ומוטי לניאדו. METCHIK הוא כלי אינטרנטי מהפכני לחיפוש, התאמה ושליחה (באמצעות טכנולוגית SMD) אשר משמש כמנוע חיפוש למציאת בעלי מקצוע ושירותים באופן קל, יעיל ומהיר. מנוע חיפוש זה מהדור הבא, נרשם לאישור פטנט, ועונה על הצרכים הגוברים של מיליוני אנשים בכל רחבי העולם למציאת ספק שירות מקומי בדרך הטובה והמהירה ביותר.
המערכת מציעה נגישות מיידית לכל סוג השירותים הקיימים, כגון חשמלאי, שיפוצניק, שרברב, רופא או אפילו וטרינר, הכל בלחיצת כפתור. השירות מבוצע במהירות שיא עבור ספק השירות הטוב ביותר הזמין ביותר, ומתאימה את דרישות הלקוח בתוך שניות.
המערכת פועלת בצורה רווחית בישראל תחת שם המותג '2144'. במהלך השנה האחרונה הושלמה הבדיקה הסופית של המוצר והשירות עם יותר מ-30,000 קריאות שירות, 5,000 ספקי שירות ב-220 קטגוריות שונות שמילאו את הצרכים המגוונים של המחפשים. שם המותג, מחוץ לישראל הוא METCHIK.
אדמן מספרת עוד כי: 'אנו גאים להשיק ב-1.12.11 את Face-Them פורמט חדש המיועד לסטארט-אפים, לעסקים בארץ ולקהילת המשקיעים ברחבי העולם. פורמט זה מציע לקהילת המשקיעים בעולם דרך יעילה יותר להערכת הזדמנויות השקעה בשידור חי אשר יעילה יותר ונכונה יותר לימים אלה מאשר כל אותן דרכים מיושנות ומסורתיות.
ל-Face-Them משרדים בארה"ב, שבדיה וישראל וניסיון רב בקשרי משקיעים ושיווק מקוון באינטרנט. אדמן מסכמת: "זוהי הזדמנות נדירה לעסקים להיפגש פנים מול פנים עם קהילת המשקיעים ובו-זמנית לאפשר למשקיעים לקבוע במהירות את רמת ההתעניינות שלהם במיזם, עסק או מוצר.
"השידור החי הראשון ישודר ב-1 בדצמבר 2011 בשעה 16:00. אנו מזמינים סטארט-אפים, עסקים ומשקיעים לצפות בתוכנית ב -
www.Face-Them.com. תהייה אפשרות גם לצפות בתוכנית דרך פייסבוק בכתובת:
[קישור]