פמי פרמיום, חברת מתן השירותים המובילה בישראל, המספקת שירותים מגוונים לכ-2,300,000 לקוחות קצה בפריסה ארצית, משדרגת את מערך השירות הממוחשב, ותטמיע את מערכת CRM Siebel של אורקל בכל מחשבי החברה. את השדרוג תבצע חברת יוניטסק.
מערכת ה – CRM החדשה תרכז, תמיין ותטפל בכל ההסכמים של פמי פרימיום אל מול חברות הביטוח ומשרדי הממשלה, ותדע להתאים לכל לקוח קצה את נותן השירות הטוב והקרוב ביותר אליו תוך שימוש בטכנולוגיית GPS. זאת ועוד, באמצעות המערכת החדשה יוכלו לקוחות פמי פרימיום ליהנות מערוצי שירות מגוונים, כגון פורטלי אינטרנט והודעות SMS שיעדכנו בזמן אמת על התקדמות הטיפול בפנייה.
לדברי צחי בן-ששון, מנהל מערכות המידע של פמי פרימיום, "המערכת החדשה תייעל את עבודת החברה אל מול אלפי הספקים ונותני השירות הקשורים עמה. לקוחות פמי ייהנו אף הם ממענה מהיר ויעיל לכל קריאה ובקשה".
לדברי אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל מכירות אפליקציות באורקל ישראל, "המערכת המיושמת היא מערכת הליבה של פמי פרימיום, ובה יתנהלו התהליכים העסקיים המרכזיים של החברה. המערכת אמורה לקצר ולייעל את תהליכי השירות של החברה, כמו גם את עבודת החברה מול אלפי הספקים שעובדים עם פמי ביומיום (גרר, אינסטלטורים, רופאים ועוד), ולספק כלים אנליטיים לניתוח ולמעקב אחר פעילויות החברה ועוד".
פמי פרימיום, הנמנית עם חברות קבוצת דוידוף, מספקת שירותים מגוונים ליותר מ-2.3 מיליון לקוחות של חברות הביטוח, משרדי ממשלה ארגונים ועסקים. מוקד התפעול והבקרה של החברה ומאות המומחים ובעלי המקצוע המיומנים הפועלים בשירותה מעניקים מידי שנה מענה לכ-2.4 מיליון פניות שירות בתחומי הבריאות וביקורי רופא עד הבית, הרכב, תיקוני חשמל ומכשירים, אינסטלציה ושירותים נבחרים כסיוע למשפחות חיילים וקצינים המשרתים במילואים.