מחלבת יטבתה עלתה בקמפיין חדש באמצעות שלמור אבנון עמיחי/Y&R לשוקו דיאט.
הקמפיין כולל פרסומות בטלוויזיה, מודעות בעיתונות ובמגזינים השונים. עלות הקמפיין הינה כ-250 אלף דולר.
מחלבת יטבתה משיקה בימים אלה את השוקו דיאט החדש המצטרף לסדרת משקאות החלב שהמחלבה מייצרת, שוקו דיאט של יטבתה 0% שומן, בבקבוק אישי של 250 מ"ל.
בעקבות תהליך הפיתוח הממושך של שוקו דיאט, נוצר מוצר המשלב טעם נפלא מופחת קלוריות, הרגשה נפלאה לאוהבי השוקו ושומרי הדיאטה.
קרדיטים
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאטיב: אסי שביט
קופירייטר: דודי חברון
ארט דיירקטור: גבי זלצמן
סופרוויזר: שרית רונה
תקציבאית: טל אבירם
פלנר: עמית קורן