בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
קשרים פלוס: 25% ירידה במכירת נופשים ביולי
|
קבוצת "קשרים פלוס": למרות הקיץ, בחודש יולי ישנה ירידה של 25% במכירות של נופשים תיירותיים והוזלה במחירים
מאת:
אסף מואב | | דורן תקשורת | תגובות
|
|
הראל שקד, מנכ"ל משותף של קבוצת "קשרים פלוס" [יח"צ]
|
|
|
|
|
קבוצת קשרים פלוס, החברה המובילה בישראל בתחום שוברי המתנה, בעלת חברת התיירות "קשרים טורס" ומפעילת אתר ההטבות לעובדי ארגונים וחברות - "מיקרודיל", מעדכנת על מיתון בשוק התיירות. על-פי נתוני החברה, בחודש יולי מורגשת ירידה של כ-25% במכירות של נופשים תיירותיים, גם בישראל וגם בחו"ל, בהשוואה ליולי בשנה שעברה. לדברי הראל שקד, מנכ"ל משותף בקבוצת קשרים פלוס, "זו מגמה ששמנו לב אליה בתחילת החודש והיא ממשיכה להתחזק. מלונות בארץ ובחו"ל מוצאים עצמם חייבים להוריד מחירים כדי לכסות על הירידה במכירות בהשוואה לקיץ שעבר." לדברי שקד, חודש יולי הוא בדרך כלל חודש מאוד משמעותי בעונת התיירות. בחברה מרגישים כי חלק מספקי השירותים לתיירות מוזילים מחירים כדי למשוך את הקהל, אשר בשנים קודמות הגיע בהמוניו והשנה מעט יותר מהסס. כך, למשל, ניתן להשיג חדר ל-3 לילות במלון באילת בסוף שבוע בסכום נמוך כמו 1,990 ש"ח (כאשר ילד יעלה 250 ש"ח), בעוד חבילת נופש לאתרים אטרקטיביים בחו"ל, כמו רודוס ביוון, יכולה לעלות סכום נמוך כמו 399$ לשלושה לילות.
|
תאריך:
|
23/07/2012
|
|
|
עודכן:
|
23/07/2012
|
|
אסף מואב
|
קשרים פלוס: 25% ירידה במכירת נופשים ביולי
|
|
תערוכת פלסטו ישפאק 2012 המתקיימת פעם בשלוש שנים, מזמנת אליה את העוסקים בתחום, בארץ ובחו"ל, במטרה לחזות בהישגיה המפוארים של תעשיית הפלסטיקה, הגומי והאריזה בישראל. תעשיה עתירת ידע זו, מובילה במזרח התיכון. התערוכה מאפשרת להתעדכן בחידושים האחרונים בענף ולקשור קשרי מסחר מקומיים ובינלאומיים.
|
|
|
WDS עושה שימוש בפלטפורמה קניינית מבוססת ענן בשם GlobalMine, כדי לנטר, לנתח ולנהל מיליוני אינטראקציות בין משתמשים על פני אלפי סוגים שונים של מכשירים ניידים.
|
|
|
חברת "מור ים מרקטינג", המתמחה ביבוא ושיווק של מוצרי מזון ומשקאות איכותיים וייחודיים לשוק הישראלי, משיקה בימים אלה נקטר אקזוטי בשני טעמים טרופיים: מנגו וגויאבה. המשקה הסמיך מכיל 35% פרי טבעי, וכך הופך לעשיר וסמיך במיוחד ולנבדל ממשקאות הנקטר האחרים הקיימים בשוק. המשקה בעל הארומה המיוחדת הינו ללא חומרים משמרים, ונמכר בבקבוק זכוכית מעוצב בתכולה של 1 ליטר.
|
|
|
שיתוף פעולה בין מאסטרקרד ו-Shopkick, מבטיח לספק לצרכנים חווית קנייה מתגמלת יותר. Shopkick הינה הראשונה להשיק את אפליקציית הקניות הגדולה ביותר לנייד, לשימוש בעולם האמיתי. מחזיקי כרטיס מאסטרקרד, שנרשמו לתוכנית Buy & Collect, יוכלו ליהנות מפרסים יקרי ערך והצעות מיוחדות בעת ביצוע רכישות שונות, אצל קמעונאים נבחרים ברחבי ארה"ב.
|
|
|
רשת חנויות הצעצועים ״כפר השעשועים״ המונה 88 סניפים בפריסה ארצית, יוצאת בקמפיין חזרה ללימודים עם כוכב הילדים "יובל המבולבל". הקמפיין, בהפקת שטרית מדיה גרופ, יכלול מודעות בעיתונות היומית, במגזינים, במקומונים, פרסום בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו בתקציב של מיליון ש"ח.
|
|
|
|