|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

מטריקס עורכת סמינר בנושא The Customer Ex

מטריקס, בשיתוף פורסטר, ערכה סמינר בנושא The Customer Experience, במרכז "נא לגעת" ביפו
13/06/2013  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יניב כהן  |    |  תגובות

הכנס The Customer Experience Journey, שערכה מטריקס בשבוע שעבר, במרכז "נא לגעת" ביפו, בשותפות עם חברת המחקר פורסטר, עסק בדרכים באמצעותן הופכים את חווית הלקוח לכלי בעל ערך עסקי לארגון, תוך מתן כלים פרקטים לצד תפיסות אסטרטגיות לארגונים המתמודדים עם האתגר.

ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בתחום חווית הלקוח בפורסטר, ציין שחווית לקוח הינה כלי עסקי ממשי לארגונים וכי מחקרים מראים קשר ישיר בין ארגונים המטמיעים חווית לקוח טובה לבין ביצועי המניה שלהם, אך למרות זאת מעטים הארגונים המצליחים בהטמעת אסטרטגיית חווית לקוח. את הסיבה לכך, המחיש באמצעות אנלוגיה שערך בין עולם העסקים לתגלית של קופרניקוס, "כפי שכדור הארץ מקיף את השמש ולא השמש את כדור הארץ, כך הארגון צריך להכיר בעובדה כי היום הלקוח הוא במרכז ולא הארגון."

"ארגונים היום מתמקדים במטרות הארגון ולא במטרות הלקוח ואילו חווית לקוח אפקטיבית מחייבת גישה של outside in, המטפלת בהתאמת הארגון להבטחות ולציפיות שהוא מייצר. ארגונים צריכים להפנים ולהטמיע את גישת 'הלקוח במרכז' בתוך הארגון, במערכות, בתהליכים העסקיים ובתהליכי החשיבה. הבחירה שעומדת היום בפני הלקוחות גדולה מאי פעם, המידע זמין, הרשתות החברתיות מזרימות אותו בקצב מהיר ולקוחות משנים את החלטתם - האם לקנות מכם או לעזוב אתכם לטובת המתחרה שלכם – בכל רגע נתון" אמר בראון.

"הטכנולוגיה היום היא אחד המאיצים הגדולים של עידן הלקוח, אך היא נותנת כלים רבי-עוצמה, לא רק בידי הלקוחות אלא גם בידי הארגונים, על-מנת להערך פנימית להתאמת הארגון לציפיות לקוחותיו. כל ארגון יכול להתחיל יישום בדרך אחרת, כתלות במטרותיו ובסביבה העסקית והארגונית, אך חשוב לפתח אסטרטגית חווית לקוח הנותנת לארגון תפיסה רחבה, כמו מצפן שמלווה את כל העשייה בתחום" אמרה גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה, מטריקס.

"במטריקס, אנו מספקים Seamless Customer Experience - ההתמחות שלנו בכל עולמות התוכן (אסטרטגיה, קריאטיב, תוכן וטכנולוגיה) ובכל נקודות המגע של הארגון עם לקוחותיו (אינטרנט, מובייל, CRM, מערכות סניפיות, מדיה חברתית) מאפשרת לנו לספק תהליכי 'בניית חווית לקוח' מקיפים ורציפים, בדגש של 'הבנת הלקוח' וגיוסו לטובת מימוש החוויות. אומנם חווית לקוח היא סוג של ריצת מרתון, אך חשוב להבין כי לא ניתן לממשה כגימיק חד-פעמי, אך בהחלט ניתן, ואף רצוי, ליישמה ב'ספרינטים' קצרים, המאפשרים לארגון לקבל תוצרים ממשיים ומדידים לכל אורך הדרך" הוסיפה רון.

רוני ספיר מנהלת מרכז התמחות matrix experience, "מרבית הארגונים סבורים כי חווית לקוח פירושה למצוא פתרון יחיד, שיתאים לכלל הלקוחות, אך בעינינו, לא כך הדבר. חווית לקוח בונים על סמך הכרות עם הלקוחות והגדרת פרסונות שבהן מתמקדים. הבנה של צרכי הפרסונה בסיטואציה שבה היא נמצאת, ומיפוי של המסע שלה בתהליך נבחר מול הארגון, מאפשרים לזהות את הנקודות הדורשות שיפור. מתוכן, נבחרות נקודות הגמישות ו'רגעי האמת', שבהן ניתן לעשות שינוי ולהגיע לשיפור משמעותי בתפיסת הלקוח את האינטראקציה שלו עם הארגון".

עוד הציגו בכנס, רנית זקצר, סמנכ"ל טכנולוגיות מטריקס, רמי גור, מוביל טכנו עסקי ב-matrix digital, קרייג לוי, מנהל מרכז התמחות CRM ואיתי אלמוג, CTO מטריקס BI. יחדיו הציגו את אבני הבניין לארגונים המבקשים לבנות חווית לקוח אפקטיבית.

הגיעו לסמינר כ-80 מנהלים בכירים בתחום השיווק, השירות, הדיגיטל, הערוצים והמיחשוב, מן הארגונים המובילים במשק: בנק דיסקונט, בנק לאומי, בנק איגוד, בנק הפועלים, המזרחי טפחות, מנירה, הראל ומגדל, באיי דיגיטל, פז חברת נפטו, פייזר, דנאל, נטפים, שופרסל, שטראוס מים, אלעל, רשות שדות התעופה ועוד.

על-מנת לממש חווית לקוח ולא רק לדבר עליה, בחרה מטריקס לקיים את הסמינר במרכז "נא לגעת". שתי עובדות של המרכז הפתיעו את הקהל כאשר עלו על השולחן, במהלך התכנסות הבוקר, והדגימו מילים בסיסיות בשפת הסימנים, על-מנת להקל על התקשורת עם עובדי המקום בהמשך היום. בתום הארוע, הוזמנו האורחים למסעדת החושך של "נא לגעת" להתנסות בטעימות יין וגלידה. ברכבת ארוכה, התקדמו האורחים פנימה אל עבר העלטה המוחלטת, מסרבים להתיק את הידיים מכתפי האיש שלפניהם. ההבדל בין היין האדום ללבן היה מתעתע, אך האפלה המוחלטת שחררה מעצורים, ואפשרה לנוכחים לתקשר בצורה פתוחה ומבודחת, ולהפוך זרים לחברים.

אודות matrix experience

matrix experience משמשת כגוף חוויית המשתמש של matrix ומתמחה בניהול ויצירת נכסים דיגיטליים בדגש על חווית משתמש ולקוח, עמידה בסטנדרטים גבוהים של מקצועיות ויצירת ערך לארגון וללקוח הקצה לאורך זמן. matrix experience מלווה את הלקוחות לאורך זמן בניהול ארוך טווח, הנעה קדימה ומשיכת הלקוח לעבר טכנולוגיות וטרנדים חדשים. matrix experience מעסיקה כ-40 נשות ואנשי מקצוע ופועלת בשוק הישראלי משנת 1999.

תאריך:  13/06/2013   |   עודכן:  13/06/2013
יניב כהן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מטריקס עורכת סמינר בנושא The Customer Ex
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שופטי בית המשפט העליון ושופטים בכירים בדימוס, התארחו גם השנה 'במשפט המבוים', שהתקיים בבית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת. השופטים שבחו את הופעתם של הסטודנטים בגין טיעוניהם בכתב ובעל פה, במהלך הדיון המשפטי.
ענת גל, 43, מונתה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת SAP בחברת TCS ישראל, הסניף המקומי של חברת שירותי ה-IT הגלובלית (Tata Consultancy Services) TCS.
13/06/2013  |  יניב כהן  |   הודעות כלליות
חברת ESET, מפתחת האנטי וירוס NOD32 וחבילת האבטחה ESET Smart Security, שחררה היום את גרסת הבטא לדור הבא של תוכנות האבטחה שלה, גרסה 7. בין שלל השיפורים והפיצ'רים החדשים ניתן למצוא מנוע סריקת זיכרון מתקדם, שיפור ביכולות הטיפול באיומים שנמצאו ועוד.
13/06/2013  |  גלעד הראל  |   הודעות כלליות
עובדי CSR ישראל חנכו לאורך השנה 13 תלמידי כיתות ט' מבית הספר "חוגים" בחיפה, במסגרת פרויקט "חושבים חיובי", הנערך בשת"פ עם עיריית חיפה. במסגרת הפרויקט תרמו העובדים מזמנם בכדי לסייע לתלמידים בשיעורי המתמטיקה. טקס סיום שנה"ל הנוכחית התקיים השבוע בקניון קסטרא, בנוכחות רכזי התוכנית מטעם בתי הספר , עובדי קואליצית החברות שהתנדבו לאורך השנה והתלמידים.
13/06/2013  |  יעל ניסקי  |   הודעות כלליות
מותג מבשמי האוויר מבית רקיט בנקיזר, אירוויק, עולה בקמפיין מקומי ראשון. ענקית הבריאות והטיפוח הבריטית תשקיע בקמפיין 2.5 מיליון שקל, והוא יעלה ביום ג' באמצעות משרד הפרסום טוויסטד בערוצים 2, 9 ו 24, בחסות ב on line על ה VOD של האח הגדול במאקו, ובאתרי לייפסטייל ברשת. זאת, תחת הסלוגן "אירוויק – איזה כיף לבוא הביתה".
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il