מורן איזנשטיין תוביל את קמפיין הפרסום למותג הנעליים המצליח BK.
משרד הפרסום רגב-קויצקי נבחר לטפל במותגי "אלשרד"
היקף הפרסום השנתי של אלשרד יעמוד על כמיליון וחצי דולר.
הדוגמנית, המנחה והשחקנית מורן איזנשטיין המשתתפת בימים אלה גם בסדרת המציאות "המופע של סטיב", נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום למותג הנעליים BK המשווק על-ידי "אלשרד".
"אלשרד", יבואנית המותגים דיזל, מיס סיקסטי, פילה, BK, LA ועוד , אופנה ונעליים - נחשבת היום למובילה בתחום הנעליים לכל המשפחה. היא מחזיקה 10 מותגים ולא פחות מ-750 דגמים שונים המשווקים ב-250 נקודות מכירה. נתח השוק של אלשרד בתחום הנעליים עומד על 25%.
אלשרד זיהתה בעונה שעברה את הפוטנציאל הטמון במותג BK שהפך למושג נרדף לנעליים אופנתיות לנערות, והחליטה לחזק את המותג ולהרחיב את קהל היעד באמצעות קמפיין טלוויזיה.
נעלי BK
באמצעות המותג - BK - בריטיש נייט (BRITISH KNIGHT) יצרה לעצמה אלשרד סטטוס מוביל בפלח השוק לנערות, עם נעלי פלטפורמה ומגפיים מעוצבות בקו אופנתי עדכני ומאובזר.
"אלשרד" זיהתה את הדרישה של נערות וילדות לנעלי פלטפורמה אופנתיות, תופעה שמאפיינת בעיקר את הישראליות. שוק נעלי האפנה לנערות הלך וגדל בשנים האחרונות ונוצרה נישה מאוד "צמאה" לחידושים ועיצובים, תופעה שדיווחו עליה בעלי חנויות שהתקשו לעמוד בביקוש. במקביל הגדילה אלשרד את מספר נקודות המכירה שלה ואת אחיזתה בשוק הנעליים בכלל, בין השאר באמצעות הקמת מחלקת נעליים של מותגי אלשרד ב-24 סניפי H&O.
מורן איזנשטיין חולה על BK
מסע הפרסום מורכב מקמפיין טלוויזיה הכולל 4 סרטונים בני 15 שניות, בהם מורן איזנשטיין מגלמת פציינטית חולה שמגיעה לרופא, והוא מדווח לה שהיא חולה במחלת BK המדבקת. את הרופא מגלם השחקן איציק סיידוף. הסלוגן המוביל את הקמפיין: BK זה מדבק!
רגב-קויצקי תטפל במותגי "אלשרד"
חברת "אלשרד" בחרה במשרד הפרסום רגב-קויצקי לטפל במותגיה וכן במתחם הספורט והאופנה הענק שפותחת "אלשרד" בימים אלה, "פקטורי 54" במתחם איקאה בנתניה.
תקציב קמפיין BK לחורף 2004 יהיה כחצי מיליון דולר.
קרדיטים לפרסומת:
שחקנים: מורן איזנשטיין / איציק סיידוף
מפיקים ראשיים: ערן בירן וליאורה לנדאו
מפיקה בפועל: קרן קנלר
במאית: קרן חכמה
צלם: ניתאי נצר
ארטדיירקטור: חדווה שפרעם