|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

המי"ל הכריז על הזוכות בתחרות השירות

החברות הזוכות בתחרות המצוינות בשירות של המי"ל: ישראכרט, תנובה, מיקרוסופט, שטראוס מים וביטוח ישיר
03/04/2014  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: טל הלר  |    |  תגובות

כל אחת מהחברות זכתה במקום הראשון באחת מתוך חמש הקטגוריות של התחרות. הזוכות הגדולות של התחרות הן ישראכרט ותנובה שהתברגו במקומות הראשונים בשלוש קטגוריות

המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) הכריז השבוע על החברות הזוכות בתחרות המצוינות בשירות וחווית הלקוח השנתית, שנערכה במסגרת כנס השירות וחווית הלקוח השנתי של המי"ל, בהשתתפות מאות מנהלים ויועצים בכירים בתחומי השירות, שיווק, פרסום ואסטרטגיה עסקית.

החברות שזכו השנה במקומות הראשונים בחמש הקטגוריות של התחרות הן:

  • בקטגוריית "מהלכים חדשניים ופורצי דרך": ישראכרט על פרויקט "שירות דיגיטלי עם נשמה".

  • בקטגוריית "השירות כשותף אסטרטגי": תנובה על פרויקט "השירות בתנובה כדרך חיים בכל נקודות המגע עם הלקוח"

  • בקטגוריית "פלטיניום – פרס השירות המתמיד": מיקרוסופט ישראל על פרויקט "מעבר משירות מצוין ממוקד מומחיות בטיפול בתקלות למומחיות במניעת תקלות, שותפות והובלת הלקוח לבריאות מערכות טכנולוגיות".

  • בקטגוריית "העצמת עובדים": ביטוח ישיר על פרויקט "העצמת עובדים – לשים את העובד במרכז ולראות בו לקוח חשוב".

  • בקטגוריית "ערך מוסף ללקוח": שטראוס מים על פרויקט "הזמנת טכנאי בקליק".

הזוכות הגדולות של התחרות השנה הן ישראכרט ותנובה שכל אחת מהן זכתה להתברג גם במקומות השניים בשתי קטגוריות נוספות מעבר לזכייתן במקום ראשון באחת הקטגוריות. תנובה זכתה בנוסף במקומות השניים בקטגוריות "העצמת עובדים" ו"הערך המוסף ללקוח". ישראכרט זכתה בנוסף במקומות השניים בקטגוריות "השירות כשותף אסטרטגי" ו-"פלטיניום – פרס השירות המתמיד".

החברות הזוכות נבחרו לאחר תהליך בחינה ארוך ומעמיק שכלל סקר שביעות רצון לקוחות וכן חוות דעת של צוות השופטים,שמנה עשרות חברים ביניהם: מנהלי שירות בכירים, מנכ"לים, אנשי אקדמיה ויועצים מובילים בתחום השירות. שנה שעברה זכו במקומות הראשונים ישראכרט (עם שלוש זכיות במקום הראשון), בזק וגוליבר תיירות.

לדברי לירז כהן, מנהלת הפעילות של המרכז הישראלי לניהול, "תחרות המצוינות בשירות מתקיימת זאת השנה ה-12 ועם השנים הפכה להיות לאחד המדדים החשובים והמרכזיים ביותר בתחום המדרגים את אותן חברות שפועלות ומשקיעות משאבים רבים בדרך למצוינות בשירות. השנה ראינו פרויקטים מרתקים גם מארגונים ציבוריים שמשקיעים בשיפור השירות לאזרח ולתושבים וגם מחברות קטנות וצעירות יחסית, שמבינות שעיצוב חווית שירות כבר בתחילת הדרך יכול לבדל את עצמן מול המתחרים ולסייע להם להגשים את יעדיהם העסקיים".

כנס השירות וחווית הלקוח של המי"ל התקיים השנה בסימן האבולוציה של השירות.

בין הדוברים השנה בכנס היו: עידית משה, מנחה בעולם השירות וחווית לקוח ומנהלת תחרות השירות של המי"ל שנשאה את דברי הפתיחה, אליסיה מאת'סון, יועצת עסקית ומרצה בינלאומית מובילה, שעבדה כ-20 שנה בדיסני העולמית ודיברה בהרצאתה על העידן החדש בעיצוב חווית לקוח, שחר וייסר, מנכ"ל ומייסד "גט טקסי" שדיבר על העידן החדש בשיווק צרכנים ובניית מותג גלובלי, טל פלורנטין ומיכל שרייבר שדיברו על הדור החדש של חווית השירות הדיגיטלית, שי חיון, מנכ"ל SQ שדיבר על הדרך לנהל את רגעי האמת בשירות בעידן החדש, אור ברנט, מנכ"ל משחק החיים שדיבר על משחקים בחווית שירות ואלון קצף מנכ"ל ומייסד קבוצת DavidShieldשדיבר על שיפור מתמיד בשירות מול פריצת דרך. הכנס כלל בנוסף גם פאנל מנכ"לים בהנחיית חולי רז מנכ"לית חברת ייעוץ עסקי לניהול שירות בהשתתפות מיכאל גולן – מנכ"ל גולן טלקום, זיו מנדל – יו"ר המי"ל ורמי רונן – מנכ"ל שטראוס מים.

אודות המרכז הישראלי לניהול ( המי"ל ):

המי"ל מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, Coaching, שיווק, שירות ומכירות, פרויקטים, רכש ולוגיסטיקה. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק כנסים, תחרויות ופורומים מובילים, כדוגמת Effie Awards, הוועידה השנתית למנהלים, כנס שירות ועוד.

למידע ופרטים נוספים:
לרשימת הזוכים המלאה גם במקומות השניים והשלישיים בכל קטגוריה לחצו כאן:
תאריך:  03/04/2014   |   עודכן:  03/04/2014
טל הלר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המי"ל הכריז על הזוכות בתחרות השירות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רגע לפני כניסת החג, חברת מילניום מרקטינג, יבואנית Arcosteel בישראל, פותחת חנות פופ אפ שמציעה כלי בית ומתנות לחג מבית המותג הבינלאומי ארקוסטיל.
סטודנטים מקורס מדיה, בהנחיית דנה בן דוד, מהמחלקה לעיצוב תקשורת חזותית ב-HIT מכון טכנולוגי חולון, זכו להתארח אתמול (2.4) בבוקר, בישיבה החודשית של הנהלת משרד החינוך והציגו סרטונים שיצרו בעקבות פרויקט הדגל של משרד החינוך "האחר הוא אני". מצ"ב קישור לכמה מהסרטונים "האחר הוא אני".
03/04/2014  |  מיכל זילבר  |   הודעות כלליות
עמותת תיירות כרמלים מציעה שלל פעילויות לפסח במוזאונים במרחב כרמלים. ב"טכנודע" בגבעת אולגה יוצאים במהלך הפסח למסע לגילוי סודות המדע העתיק!
03/04/2014  |  גילי עבודי  |   הודעות כלליות
יום רביעי, 2 באפריל 2014 –ארגון ה- BSA, ארגון הנלחם כנגד השימוש בתוכנות פיראטיות ברחבי העולם, הגיש תביעה בסך 500,000 ש"ח בבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד חברת בטא מדיה ומנהליה בחשד לשימוש בתוכנות ללא רישיון.
03/04/2014  |  טל הלר  |   הודעות כלליות
Design Center, מתחם עיצוב הבית הגדול בישראל, מציג תערוכה מורחבת של האמנית הרב תחומית נירית לבב העוסקת באומנות ממוחזרת ומציגה פרטי פיסול ייחודיים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il