דיוור עם פלפל
רשות הדואר יוצאת בקמפיין מעורר תיאבון, באמצעות דאטה פרו פרוקסימיטי, המזמין להשתתף בסדנת "קריאייטיב בדיוור ישיר", שמיועדת למנהלי שיווק, פרסום ומכירות הקשורים לתחום הדיוור הישיר.
חבילת דיוור יוצאת דופן מופצת בימים אלה למנכ"לים, מנהלי שיווק ופרסום בחברות המובילות, המהווה הדגמה לשימוש נכון ומושכל בדיוור ישיר. החומר המופץ מהווה מוצר "מעורר תיאבון", המסמל את מידת החשיבות של חבילת דיוור קריאטיבית, והוא נועד למשוך את המוזמנים להשתתף חינם בסדנת "קריאייטיב בדיוור ישיר" של רשות הדואר.
כבר במעטפה מופיע רמז למה שהיא מכילה - תמונה של מתכון אטרקטיבי, עם סימן נגיסה לצדו, כאשר הכותרת היא "גם הלקוחות שלך לא יוכלו להתאפק…". מוטיב זה של מתכונים ונגיסות נמשך לאורך כל החוברת שבמעטפה, המוגשת כחוברת מתכונים, רמז למונח "מתכון להצלחה".
בחוברת סיפורן של כמה עבודות מוצלחות בתחום הדיוור הישיר מהעולם, בסגנון של כתיבת מתכונים. לצד הצילום של כל חבילת דיוור מופיעה תמונה מגרת תיאבון מעולם המתכונים. למשל: תיאור חבילת דיוור ישיר למזגן לרכב מופיעה לצד משקה צונן.
בתוך החוברת, לצד המשפט "אם יש לך תיאבון להצלחה, יש לנו את התבלין שיסייע לך בהשגתה", מצורפת שקית של ממש, ובה פלפלים אדומים חריפים.
לדברי עופר משולם, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברשות הדואר, "רעיון מפתיע, המבוצע היטב, הופך כל דיוור קנבנציונלי לחגיגה אמיתית, וברוח זו הוכנה גם חוברת זו, המציגה מתכוני הצלחה של דיוור קריאטיבי מהעולם". מקבלי המעטפה, המעוניינים להשתתף בסדנא, אמורים למלא את טופס המצורף ולשלוח במעטפת החזר או להירשם לסדנא באינטרנט, באתר רשות הדואר.
דאטה פרו פרוקסימיטי עובדת כיום עם רשות הדואר, ואחראית גם להכנת המגזין העסקי של רשות הדואר, "POST2B". לדברי יולה הררי-ברזם, מנכ"לית דאטה פרו פרוקסימיטי, "חבילת המתכונים נועדה להדגים, שבתחרות על משיכת תשומת לבו של הצרכן אפשר לחולל שילובים מפתיעים, המחדדים את המסר ומעוררים שיעור גבוה של תגובות".