פרסום "זרמון גולדמן" קיבל את תקציב הפרסום של חברת "כרמית" במסגרת תהליך של מיצוב מחדש של מוצרי החברה.
תקציב הפרסום יעמוד על כ-2 מיליון שקל בשנה.
חברת "כרמית קדבורי" החברה המובילה בתחום הממתקים העבירה היום את תקציב הפרסום השנתי למשרד הפרסום "זרמון גולדמן". עד כה תקציב הפרסום טופל באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי.
תקציב הפרסום יעמוד על כ - 2 מיליון שקל בשנת 2004.
חברת "כרמית קדבורי" נמצאת לאחרונה בתהליך מיצוב ורה אירגון מחדש עם כניסתו של המנכ"ל עומר שושני לפני 3 חודשים.
לדברי עומר שושני מנכ"ל חברת "כרמית קדבורי": "לאור מהלך של ארגון מחדש שבוצע בחברה אנו מתכננים השנה להחדיר לשוק הישראלי מספר מוצרים עם בשורה וחדשנות, שיפנו לקהלים שונים בשוק הישראלי".
משרד הפרסום זרמון גולדמן נבחר להיות משרד הפרסום שיטפל בחברת כרמית ובקדבורי. אנו רואים בו שותף אסטרטגי לכל מהלך בחברה, היות ומדובר במשרד יציב ואחראי עם יכולת חשיבה אסטרטגית ויצירתיות פורצת גבולות ושיגרה.
לדבריו: "במסגרת הקונספט השיווקי החדש תיבדקנה אפשרויות לפתח ולהשיק עוד מוצרים חדשים וחדשניים מחברת כרמית וקדבורי במהלך החודשים הקרובים לצד חיזוק המותגים הקיימים,בנוסף ייבחנו שיתופי פעולה אסטרטגיים עם כמה מהחברות המובילות במשק בתחומן".
לדברי אילון זרמון: "החיבור לחברות הממתקים "כרמית קדבורי" מהווה אתגר מקצועי והמשרד יוביל את החברה הן מבחינה שיווקית והן מבחינה אסטרטגית".