בסימן צרכנות חכמה
לאומי קארד משפרת את פוליסת ביטוח הנסיעות ללקוחותיה: מגדילה את הכיסוי ומאריכה את תוקפו.
להפעלת הפוליסה והתאמתה יתבקשו לקוחות לאומי קארד להתקשר באופן חד-פעמי לסוכנות הביטוח המשווקת את הפוליסות המשודרגות
מנכ"ל לאומי קארד: מרבית פרטי הפוליסות של חברות כרטיסי האשראי אינם ברורים למרבית המבוטחים והם נוסעים לחו"ל עם ביטוח שאינו מתאים לצורכיהם או שהם רוכשים ביטוח מיותר.
לאומי קארד הודיעה, כי היא תשפר באופן משמעותי את התנאים הניתנים בפוליסת ביטוח הנסיעות, הניתנת ללא תשלום ללקוחותיה המחזיקים בכרטיס ויזה או מאסטרקארד. החברה תאפשר ואף תעודד את הלקוח לבדוק את הפוליסה ולוודא התאמתה לצרכיו ולצורכי בני משפחתו.
החל מחודש מרץ השנה גובה הכיסוי הניתן למחזיקי כרטיס זהב יגדל מ-225 אלף דולר ל-275 אלף דולר וגובה הכיסוי למחזיקי כרטיס פלטינום יגדל מ-505 אלף דולר ל-555 אלף דולר. הכיסוי יהיה תקף ל-55 ימים לנסיעה בודדת במקום 45. כמו כן, גובה הכיסוי לטיפול שיניים יגדל פי שניים ל-1,100 דולר והביטוח עבור ילד שלישי יהיה ללא עלות נוספת.
כמו כן, לקוחות לאומי קארד יוכלו באמצעות סוכנות הביטוח "עמית" להתאים את הפוליסה לצרכיהם הייחודיים בהתאם למטרת הנסיעה ולהוסיף לביטוח הבסיסי, הניתן כאמור כהטבה ללקוחות וללא תשלום, הרחבות שונות במחירים מוזלים ואטרקטיביים. סוכנות הביטוח "עמית" תעמיד לרשות הלקוח, בין היתר, חבילת עסקים, חבילה משפחתית המותאמת לנסיעה עם ילדים, הרחבות לפי סוג נופש, למשל אם מדובר בספורט אתגרי וביטוח לפי יעדים ועוד על-פי בקשת הלקוח.
"לאומי קארד הבטיחה ללקוחותיה, כי בשנה הקרובה תמשיך לשפר ולשדרג את מוצריה הקיימים והחדשים לטובת הלקוח. המטרה היא לאפשר ללקוח ניהול חכם של הוצאותיו הפיננסיות ומיצוי ההטבות הגלומות בשימוש בכרטיס האשראי של לאומי קארד. שיפור פוליסת הביטוח והתהליך מהווים ציון דרך חשוב במסגרת המהלך הכולל של 'לאומי קארד יותר חכם'", מסר אריה היילוייל, מנכ"ל לאומי קארד.
לדברי היילוייל, בבדיקה שנעשתה במהלך השנה שעברה התברר, כי על אף שעם קבלת הכרטיס מקבלים הלקוחות לידיהם את תנאי הפוליסה, עדיין פרטיה אינם ידועים או ברורים מספיק למרבית המבוטחים. לעתים הלקוחות נוסעים לחו"ל ללא כיסוי ביטוחי הולם או לחילופין רוכשים ביטוח נוסף ללא צורך. "התהליך המוצע אמור לשפר מהותית את הביטחון של הלקוח בפוליסת הביטוח המוענקת לו על ידי לאומי קארד יחד עם כרטיסו", אמר היילוייל.
להפעלת הפוליסה ובדיקתה נדרשת שיחת טלפון אחת בלבד למוקד שירות של סוכנות הביטוח "עמית", המתפעלת את פוליסת הביטוח הקולקטיבית עבור לקוחות לאומי קארד. אין צורך בשיחות נוספות לפני כל נסיעה אלא אם כן ירצה הלקוח לברר פרטים נוספים.
אודות לאומי קארד
לאומי קארד הינה חברת כרטיסי אשראי המשווקת כרטיסי ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס. לאומי קארד מובילה בפיתוח אמצעי תשלום ומוצרים פיננסיים חדשניים, בעלי ערך מוסף. לחברה יותר ממיליון לקוחות פרטיים והיא משרתת כ-35 אלף בתי עסק.