|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
לימודי רפואה סינית 2024
קבוצת ירדן
איך לשמור על תפקוד מיני וזוגיות בריאה אחרי גיל 50

הנקל סוד מרחיבה את פעילותה

- הודעה מטעם הנקל סוד
10/02/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: הילה הראל, יחסי-ציבור  |    |  wolf communications & public relations   |  wolfppr.com/

הנקל סוד מרחיבה את פעילותה, נכנסת לתחום מוצרי הכביסה לתינוקות ומשיקה את סדרת "בייבי סוד".

השקעה של כחצי מיליון שקל במחקר, פיתוח, פרסום וקידום מכירות.

חברת "הנקל סוד", המובילה בישראל בתחום מוצרי הכביסה, משיקה את סדרת "בייבי סוד", המיועדת לכביסת בגדי תינוקות ולבעלי עור רגיש. הסדרה החדשה, תכלול את אבקת הכביסה "קומפקט סוד בייבי" ומרכך הכביסה "סופט סוד בייבי". מוצרי "בייבי סוד" , הינם פרי פיתוח משותף של מעבדות הנקל בגרמניה ומעבדות "סוד" בארץ ומציעים נוסחה חדשנית ובלעדית המותאמת במיוחד לתינוקות ולבעלי עור רגיש ועדין.

להשקת הסדרה החדשה קדם תהליך מחקר מקיף, פיתוח פורמולות חדשניות ועיצוב אריזות בהשקעה כוללת של למעלה מרבע מיליון שקלים. בנוסף מתכננת "הנקל סוד" פעילות שיווקית ענפה לקידום מוצרי הסדרה, אשר תכלול מודעות במגזיני נשים, דוגמיות התנסות ופעילויות קד"מ בנקודות המכירה. ההשקעה הראשונית בקידום מוצרי הסדרה נאמדת בכ-250 אלף שקלים. כמו כן, החברה מתכננת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות המשווקות מוצרי תינוקות לפנייה ממוקדת לקהל היולדות.

קהל היעד למוצרי תינוקות בישראל גבוה מהממוצע בעולם המערבי. שיעור הילודה בישראל הינו מהגבוהים באירופה ועומד על כ-19 לידות בשנה ל- 1000 נפשות, בעוד באיטליה, ספרד וגרמניה, עומד שיעור הילודה על ממוצע של 9 לידות ל-1,000 נפשות ובאנגליה 11.3 לידות.

בנוסף, מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה כי 50% מהמשפחות בארץ הינן משפחות עם ילדים (עד גיל 17). "הנקל סוד" זיהתה את הפוטנציאל בשוק המוצרים הייעודיים לתינוקות וקיבלה החלטה אסטרטגית להיכנס לקטגוריית מוצרי הכביסה לתינוקות, בהתבסס על המוניטין של המותג "סוד".

תחום מוצרי הכביסה בארץ הינו אחד התחומים הדינמיים ביותר בשוק, המאופיין בתחרות קשה בענף. לצד יצרניות שקיבלו החלטה לצאת מהענף ומותגים שהולכים ונעלמים, היצרניות המובילות בתחום ממשיכות להחדיר מותגים חדשים.

שוק אבקות הכביסה מגלגל כ-309 מיליון שקלים בשנה, כאשר מדי שנה נמכרים 35,000 טון של אבקות כביסה. הצריכה הממוצעת החודשית של אבקת כביסה במשקי הבית בישראל היא 1.7 ק"ג למשק בית. שוק מרככי הכביסה מגלגל כ-182 מיליון שקלים בשנה, עם 38,000 טון מרככי כביסה הנמכרים מדי שנה.

לצד התחרות הקשה והדינמיות בענף אבקות הכביסה ככלל, קטגוריית מוצרי הכביסה לתינוקות, המהווה 5% משוק אבקות הכביסה ונאמדת בכ-12 מיליון שקלים בשנה, מאופיינת במידה נמוכה של תחרות, עם שתי יצרניות בלבד: יונליוור וסנו. סנו מחזיקה בנתח שוק של 2.7% (מכלל השוק) עם אבקת הכביסה "סנו מקסימה סנסיטיב" ונתח של 1.3% עם מרכך הכביסה לתינוקות "סנו מקסימה בייבי". יונילוור מחזיקה בנתח שוק של 2.3% עם אבקת הכביסה "תינוקלין" ונתח של 1.7% עם מרכך הכביסה "בייבי בדין" (ע"פ מנתוני אי.סי. נילסן 2003).

שרון סמרי, מנהלת שווק דטרגנטים ב"הנקל סוד", מציינת כי ההחלטה להיכנס לתחום מוצרי הכביסה לתינוקות, מבוססת על פוטנציאל השוק ומותג "סוד", שהינו מותג מוביל בתחום הכביסה וממוקם כמותג מספר 2 בשוק הדטרגנטים עם 12% נתח שוק כספי. סמרי מוסיפה כי מוצרי הכביסה לתינוקות מהווים הזדמנות להרחבת נתח השוק של החברה שלא על חשבון מוצרים קיימים.

הודות לתדמית המותג "סוד" ולאיכות המעולה של מוצרי סדרת "בייבי סוד", הנשענת על הניסיון והמומחיות של מעבדות הנקל, צופה החברה להגיע לנתח שוק של כ-1.5% בתחום אבקת הכביסה לתינוקות ולנתח שוק דומה בתחום מרככי הכביסה לתינוקות. בכך צפויה הסדרה החדשה להגדיל את המחזור הכספי של החברה בלמעלה מ- 7 מיליון שקל בשנה.

סמרי מסבירה כי בניגוד למוצרי הכביסה הקיימים לתינוקות, "הנקל סוד" לראשונה ממצבת סדרה של מוצרי כביסה לתינוק, אבקה ומרכך, תחת מותג אחד - "בייבי סוד".

המותג "סוד" הינו מותג ישראלי ותיק ואיכותי, המוכר היטב לציבור הצרכנים הישראלי ופונה במיוחד למשפחות עם ילדים. סמרי מציינת כי הרחבת מוצרי מותג "סוד" ופיתוח מוצרי "בייבי סוד", הינה חלק מאסטרטגיית החברה להציע מותגים לצריכה משפחתית ולתת מענה ממוקד לצרכים של לכל אחד מבני המשפחה.

במבחני מודעות בלתי נעזרת אשר נעשו על-ידי מכון המחקר "רותם", נמצא כי "סוד" הינו מותג בעל שיעורי מודעות בלתי נעזרת מהגבוהים ביותר. 61.6% מהנשאלים שנתבקשו להזכיר שמות של מרכך כביסה ציינו את מרכך הכביסה "סופט סוד" ו- 37.5% מהנשאלים אשר ביקשו לציין שמות של אבקת הכביסה, ציינו את אבקת הכביסה "קומפקט סוד".

על-פי נתוני אי. סי נילסן, לשנת 2003, "הנקל סוד" ממוקמת כיצרנית מס' 2 בתחום אבקות ומרככי הכביסה ומחזיקה בנתח שוק של 20.2% בתחום אבקות הכביסה (עם המותגים "פרסיל" ו"קומפקט סוד") ו-24.7% בתחום מרככי הכביסה (עם המותגים "סופט סוד" ו"ורנל"). ל"סופט סוד" נתח שוק כספי של 23.4% בתחום מרככי הכביסה ולאבקת הכביסה "קומפקט סוד" נתח כספי של 8.3%.

ד"ר שמעון גולדשטיין, הטכנולוג הראשי בחברת "הנקל סוד", מסביר כי בניגוד לאבקות הכביסה הרגילות, אבקת הכביסה "קומפקט סוד בייבי" מוצעת בנוסחה ייחודית ללא ביו אנזימים, העלולים לגרום לרגישות עור התינוק. הנוסחה הייחודית מיועדת להסרת כתמים על ידי פעולת מרכיבי החמצן הפעיל. בנוסף, מכילה האבקה את מרכך הסיבים Polyquart לשמירה על רכות האריגים. עוד מציין ד"ר גולדשטיין כי מרכך הכביסה "סופט סוד בייבי", המותאם במיוחד לתינוקות ולבעלי עור רגיש הינו מרכך כביסה עדין במיוחד ומכיל תחליב שקדים, החודר בין סיבי האריגים ומעניק להם שכבת הגנה לעור התינוק.

סדרת "בייבי סוד" כוללת:

אבקת כביסה לתינוקות "בייבי קומפקט סוד": 15.95 שקל לאריזת 1.25 ק"ג.
מרכך כביסה לתינוקות "בייבי סופט סוד": 14.95 שקל לאריזת 2 ליטר. 25.95 שקל לאריזת 4 ליטר.

תאריך:  10/02/2004   |   עודכן:  10/02/2004
הילה הראל, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל גרמן מינתה את חיים פלד ליו"ר דירקטוריון החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה.
מאות מתלמידי ביה"ס היסודי 'אלון' בהרצליה נטעו עצים לרגל חג ט"ו בשבט - בהשתתפות ראש עיריית הרצליה.
קמפיין חדש לסדרת מוצרי "ג'ונסונ'ס" - "העור אוהב את ג'ונסונ'ס - כי ג'ונסונ'ס אוהב את העור". תקציב - 300 אלף דולר.
ראש עירית הרצליה, יעל גרמן, נפגשה השבוע עם שגריר סין בישראל, מר יונג לונג צ'ן. לאחר הפגישה סיפרו ראש העירייה וממלא מקומה, יהונתן יסעור, כי השגריר הסיני גילה בקיאות רבה בהיסטוריה של העם היהודי ואף שפע מחמאות ל"מוח היהודי".
10/02/2004  |    |   הודעות כלליות
בסימן צרכנות חכמה
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
שנים ארוכות מספרים לנו שצה"ל הוא הצבא החזק במרחב, כי ביכולתנו להכריע את כל אויבינו וכי יש לנו היכולת לנהל מלחמה רב זירתית ולנצח בה
דרור אידר
דרור אידר
טבח שמחת תורה אירע בנקודה שבה היינו רחוקים זה מזה. לנוכח ההתגייסות המלאה של העם על שדרותיו, הלחימה כתף אל כתף וגילויי האחווה והערבות ההדדית, החל תהליך התיקון, משקל נגד לחילול השם ה...
אלי אלון
אלי אלון
בית הוועד הפועל בארלוזורוב נחשב בזמנו לאחד ממבני המשרדים הגדולים בארץ אם לא הגדול שבהם    בשל ערכו וחשיבותו האדריכלית וההיסטורית מוגדר בניין בית הוועד הפועל ברחוב ארלוזורוב מבנה לשי...
ובכן, מה ביידן רוצה? לזה יש שתי תשובות לפחות [צילום: אוון ווצ'י/AP]
שמואל רוזנר
ביידן רוצה להציל את עצמו מתבוסה פוליטית ואת ישראל מתבוסה אסטרטגית על-ידי סיום המלחמה בעזה. הוא הציע הפסקת אש והחזרת חטופים, בתקווה שהדבר יוביל להסדרה. ממשלת ישראל חלוקה לגבי ההצעה,...
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
המדינה בטלטלה    יש טובים וחכמים שנושאים בנטל    יש ליצנים שנשאו בנטל והפוליטיקה בלבלה את ראשם    יש חלשי דעת ורעי לב שלא נושאים בנטל    אנו אוהבים את הנושאים בנטל ומודים להם    אנו בזי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il