|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
קריירה בינלאומית - מה היתרונות ולמי זה מתאים?
כתיבת המומחים
פילאטיס מכשירים בירושלים - בואו ליהנות מהאימון

חברת גלידת שטראוס גאה לפתוח את עונת הגלידה 2004

- הודעה מטעם שטראוס
22/02/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שירי פלדמן, יחסי-ציבור  |    |  רהב תקשורת ויחסי ציבור

חברת גלידת שטראוס גאה לפתוח את עונת הגלידה 2004 ולהציג מגוון מוצרים מקוריים וחדשניים לקיץ בלתי נשכח...

שמוליק גולדברגר, מנכ"ל גלידת שטראוס אמר היום כי: "חברת גלידת שטראוס גאה לפתוח את עונת הגלידה לשנת 2004. החברה מתמקדת בעונה זו במותג קרמיסימו, המותג המוביל בתחום חבילות הבית באמצעות שיפור התוספים והרכיבים בגלידה, עיצוב חדש ללוגו ולאריזות ופיתוח מוצר חדש פרי שיתוף פעולה בין מותג קרמיסימו למותג הפרה של עלית. בנוסף, תתמקד שטראוס בחיזוק המותג קורנטו באמצעות קונספט צעיר וחדשני תחת השם "טעם האהבה" ובחדשנויות בתחום מוצרי הילדים אשר מהווים פלח מרכזי וחשוב בקרב הצרכנים"

רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמר היום כי: "חברת גלידת שטראוס השקיעה בפיתוח המוצרים החדשים ובהרחבת המוצרים הקיימים כמיליון דולר. כל המוצרים מותאמים לטעם הישראלי ומבוססים על הידע והמומחיות של חברת שטראוס עם שימוש בטכנולוגיה ובניסיון של קונצרן יוניליבר העולמי". זהר הוסיף כי בכוונת החברה להשקיע כ-2 מליון דולר בשיווק, פרסום וקידום מכירות במהלך העונה.

גלידת שטראוס גאה להציג מבחר מהחידושים המהפכניים והמקוריים לקיץ 2004:

סדרת קורנטו "טעם האהבה"

גלידת שטראוס משיקה קונספט חדשני תחת הנושא "טעם האהבה" עם 4 מוצרים חדשניים במהדורה מוגבלת. קורנטו טעם האהבה מביא לצעירים ולצעירים ברוחם קיץ סוער מלא באהבות צעירות וסוחפות.

המוצרים פותחו בהתאמה להעדפותיו של הצרכן הישראלי כאשר בכל אחד מהם שתי שכבות של גלידה עם תוספות בצורה ייחודית שפותחה בהשקעה גדולה במיוחד עבור סדרה זו.

הטעמים הראשונים שיצאו הנם: קורנטו טעם האהבה מספר 1-להיסחף בכיף עם גלידת ריבת חלב ווניל עם קוביות טופי, קורנטו טעם האהבה מספר 2-להתאהב בשכבות גלידת נוגט וגלידת וניל עם קליקים אדומים כשמעל הכל לבבות שוקולד אדומים. במהלך העונה יחשפו קורנטו טעם האהבה מספר 3 ו-4.

קרמיסימו

בעונת הגלידה הקרובה שמה שטראוס דגש רב על מותג קרמיסימו, המותג המוביל בחבילות הבית עם מגוון רחב של חדשנויות ופעילויות ביניהן: שיפור התוספים והרכיבים בגלידה (כגון: שבבי שוקולד איכותיים יותר, קפה אוטנתי מברזיל ועוד), כפועל יוצא, עוצבו מחדש האריזות הסגולות של קרמיסימו וכעת ניתן לראות על גבי האריזה את הרכיבים האיכותיים הנמצאים בגלידה. במקביל, עודכן הלוגו של קרמיסימו ועתה מבליט הלוגו את המלה קרמיסימו, בעיצוב מודרני תוך שמירה על הצבע הסגול המזוהה עם המותג.

בנוסף, הורחב המגוון עם מספר מוצרים בניהם:

קרמיסימו פרה-לאחר ההצלחה הגדולה של קונספט דומה ביוניליבר- שילוב גלידה עם מותגים מובילים מעולם השוקולד, הקפה, ועוד.. פיתחה שטראוס בשיתוף עלית גלידת שוקולד קרמיסימו איכותית עם צ'יפים של שוקולד פרה אמיתי. שיתוף הפעולה בין שני המותגים המובילים בתחום הגלידה והשוקולד (Co-branding) יביא לצרכן את הגלידה הטובה של קרמיסימו עם השוקלד האהוב של הפרה.

קרמיסימו סורבט - סורבט פרווה עם פרי אמיתי בטעמי לימון ותות.

כוס קרמיסימו - גלידת קרמיסימו יוצאת מהאריזה המשפחתית בכוס קרמיסימו חדשה עם שתי שכבות של גלידת שוקולד עשירה ומפנקת ומעליה חדשנות בעולם הגלידה גלידת קצפת.

מגנום

טרפלס - הפינוק האולטימטיבי בעולם השוקולד, כדורי שוקולד רכים שנמסים בפה ומשאירים טעם מתוק של עוד נכנסים לראשונה לגלידה. השילוב המענג של הרכות של הטרפלס והרעננות של גלידת השמנת והכל בציפוי שוקולד מביאים את מגנום בשנת 2004 לשיאים חדשים. מגנום, המותג מס' 1 בעולם הגלידה הולך עוד צעד קדימה, מגנום אינטנס - מגנום חדש, יותר מפנק, יותר מענג, יותר עשיר, יותר מגנום. מגנום אינטנס - שלוש רמות של פינוק, השוקולד האיכותי של מגנום, גלידת השמנת העשירה ובפנים... שוקולד טרפלס שנימוח בפה.

הלב של גלידת שטראוס במקום השני בין מותגי העל הבינלאומיים בישראל

כשנה לאחר ההשקה המחודשת של הלב ביצעה חברת יוניליבר ברחבי העולם סקר לבדיקת מותג הלב בהשוואה למותגי על בינלאומיים אחרים כגון :אורנג', MTV , מקדונלדס, נייק ועוד.
במסגרת סקר זה, ביצעה גלידת שטראוס את אותו סקר בישראל, באמצעות מכון קאפי טסט בחודש ספטמבר 2003. מתוצאות הסקר עלה כי מותג הלב של גלידת שטראוס הינו במקום השני הן ברמת המודעות והן ברמת האהדה למותג בקרב גילאי 16-18 וגילאי 19+ מבין כל אותם המותגים שהוזכרו לעיל.

ילדים

גלידת שטראוס מתמקדת גם השנה ביצירת חדשנות רלבנטית לקהל הילדים, במטרה להעניק לילדים חווית גלידה ארוכה, צבעונית, חדשנית, ומפתיעה מעולם התוכן שלהם.

לאחר ההצלחה הגדולה בשנת 2003 בחדשנות מוצרי הילדים עם המוצר פצפצים, ממשיכה גלידת שטראוס להשקיע בפיתוח מגוון מוצרים חדשניים ומקוריים ביניהם:

"צמר גפן מתוק"- מעולם הלונה פארק, המוצר האהוב על הילדים בפעם הראשונה גם בגלידה. שלגון בטעם ובריח של צמר גפן מתוק בתוספת סוכריות עם מקל משרוקית צבעוני שנשאר גם אחרי שהגלידה נגמרת..

"שניים"- שלגון סורבט בטעם סוכריות משמש ופטל עם מקל מדליק שמתחלק לשניים. כשרוצים להתחלק עם חברים, עם אמא או פשוט לשמור חצי במקרר.

גלידת שטראוס גאה להציג את החדשנות הגדולה לקיץ 2004- קורנטו טעם האהבה

רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אמר היום כי החברה בחרה השנה לחזק את המותג קורנטו, בין המותגים המובילים של גלידת שטראוס, עם סדרה מיוחדת במהדורה מוגבלת בת 4 מוצרים ייחודים ומקוריים תחת הקונספט "טעם האהבה", קונספט צעיר ומודרני המעניק רוח חדשה והרפתקנית למותג קורנטו. המהדורה המוגבלת תפוצל ל-2 השקות נפרדות במהלך החודשים פברואר ומאי. כאשר 2 הטעמים החדשים שיושקו במאי יחליפו את הטעמים המושקים החודש.

זהר צופה כי החדרת סדרת הקורנטו החדשה תביא לגידול של כ-15% במכירות המותג.

על סדרת קורנטו טעם האהבה

שטראוס קורנטו, אחד המותגים המובילים של גלידת שטראוס, מציג גם השנה חדשנות מפתיעה עם סדרת קורנטו טעם האהבה, הכוללת 4 מוצרים חדשים שפותחו בהתאם לקונספט של יוניליבר שפותח במשך השנתיים האחרונות ומושק השנה במקביל בכל רחבי אירופה. שנה לאחר ההצלחה הגדולה של מגנום יצרים ברחבי אירופה ובישראל, משיקה שטראוס קונספט חדשני נוסף של מהדורות מוגבלות מבית הפיתוח של יוניליבר תוך התאמת מגוון המוצרים לטעמים של הצרכן הישראלי. קורנטו טעם האהבה מביא לצעירים ולצעירים ברוחם קיץ מלא אהבות צעירות וסוחפות ונותן לכל אחד את הביטחון להיסחף עם הכיף שבקיץ...עד הסוף ועם מי שאוהבים.

כל המוצרים מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת וייחודית שהתאמתה לתהליך הייצור לוותה בהשקעה גבוהה. הטכנולוגיה המאפשרת להגיע למבנה המיוחד של המוצרים: בכל אחד מהמוצרים שתי שכבות של גלידה עם תוספות וצורה ייחודית במבנה המוצר ובכתר .

כל אחד מהטעמים מיוצג על ידי ספרה אחרת:
טעם האהבה מספר 1 - להיסחף עם שכבות גלידת ריבת חלב ווניל ומעל קוביות טופי

טעם האהבה מספר 2 - להתאהב בשכבות גלידת נוגט וגלידת וניל עם קליקים אדומים כשמעל הכל לבבות שוקולד אדומים
במהלך חודש מאי יושקו 2 טעמים נוספים וסודיים שיחליפו את הטעמים הקיימים טעם האהבה מספר 3 וטעם האהבה מספר 4..... (כשרות: לנדא)

טעם האהבה מספר 1 מחיר מומלץ לצרכן: 4.80 שקל
טעם האהבה מס. 2 גודל סופר, מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 שקל

תאריך:  22/02/2004   |   עודכן:  22/02/2004
שירי פלדמן, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"מחנה אימונים" מיוחד בנושא אבטחה ימקד תשומת לב רבה בכנס מטה גרופ השנתי.
סאן מאפשרת הצצה מוקדמת אל סולאריס 10 החדשנית
לראשונה בישראל יפתח ב"קניון הזהב" בראשל"צ - "קניון הצעירים"
SAP תתמקד בתערוכת סביט 2004 בהצגת פתרונות להרחבת עסקים בכל סדר גודל.
האופטימיזציה של הקומפוזיציה
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
התמונות שהעולם, מלבדנו, קיבל ומקבל מעזה מראות שעזה ברובה היא עי חרבות ואין כמעט רובע שלם שעומד על תילו כפי שהיה    המצלמה מראה רחובות ריקים וכבישים שנהרסו או קבורים בערמות של בנייני...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
במאי 1940 בצרפת וב-7 באוקטובר 2023 בישראל, מקצועיות בתחום המלחמה והטרור הכריעה אספסוף חמוש, צרפתי וישראלי; מפקדים שאינם מבינים מה קורה בשדה הקרב משגרים דיווחי שקר; אופנוענים גרמנים...
איתמר לוין
איתמר לוין
שתי תביעות קטנות נגד חברות תעופה מגיעות לרשם הבכיר שרון קרן, אשר עם הכנה מצוינת, התמקדות בפרטים החשובים וסבלנות רבה מצליח להוביל לפשרות בתוך רבע שעה
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
כדי להגיע למסקנה אם נושא גיוס החרדים הוא שפיט אם לאו חובה עלינו לשאול את הרב הראשי של נושאי השפיטות - הפרופסור אהרן ברק    בגלל שאין לנו דיבור ישיר עימו התשובה המוחלטת נמצאת בפסקי ה...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
כואבת עוצמת הפער, ככל שמרקיעים הישגי צה"ל בשדה הקרב, מרקיעה עשרת מונים האידיאולוגיה החמאסית הרצחנית המזוויעה ומסתמנת צלילה על סף העלמות של כוחות מתונים בחברה הפלשתינית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il