|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

טרה משיקה שבועות ילדים

- הודעה מטעם טרה
05/05/2004  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות

טרה משיקה שבועות ילדים

מחלבת טרה תרכז את פעילותה לחג השבועות סביב עולמם של הילדים.

מובילה מספר פרויקטים ייחודיים בהם פרויקט קהילה גדול למען ילדים בשיתוף מספר עמותות ילדים, חוברות מתכונים להכנה משותפת של הורים וילדים, מבצע גבינת המזל של טרה - עם הפרס הגדול סופשבוע משפחתי ביורו דיסני וכן פרויקטים נוספים בהשתתפות מעצבי אופנה ושפים מובילים.

תקציב טרה שבועות נאמד בכ-1 מיליון שקל.

טרה משיקה לקראת החג 4 מוצרים חדשים המצטרפים למוצרים הקיימים של המחלבה לשבועות.

היעד של החברה בשבועות הקרוב להגיע לגידול במכירות של 15% בהשוואה לשנה שעברה.

מחלבת טרה נערכת לקראת חג השבועות ותרכז את כל פעילותה לחג סביב עולם התוכן של הילדים בישראל. טרה בחרה לציין את חג השבועות, הקרוי גם חג הביכורים, תחת הסיסמה "שבועות ילדים", מתוך הכרה שהחג בעצם הוא חג של ילדים ובשביל ילדים , חג שבו ילדים נמצאים במרכז העניינים ואפשר בהחלט לחשוב עליהם ולבנות פעילויות עבורם.

פעילות טרה לשבועות כוללת מגוון פרויקטים, מבצעים, מתכונים ילדים ולכל המשפחה, מוצרים ייחודיים וכו', כאשר כל הפעילות לחג נאמדת בכ-1 מיליון ש"ח.

אלחנן הכהן, מנכ"ל מחלבת טרה: "מחלבת טרה שחרטה על דגלה להוביל בחדשנות וייחודיות, החליטה להקדיש את פעילות חג השבועות למען הילדים ולמען הקהילה וזאת מעצם היותה מחלבה יוצאת מהכלל הקשובה לרחשי הציבור. טרה מציגה השנה מגוון רחב של מוצרים חדשים, מובילים ומיוחדים לחג השבועות, אך הערך המוסף אותו אנו מבקשים להדגיש השנה מתבטא בפעילות למען הקהילה והתרכזות בעולמם של הילדים במטרה לשמח אותם ולהעניק להם אושר, חום ואהבה.

לצורך כך, מחלבת טרה רתמה את כל עובדיה וכולנו כאיש אחד נפעל ביחד להצלחת המהלך. חשוב לי להדגיש כי בפעילות זו אנו רואים הרבה מעבר לפעילות שיווקית-צרכנית. אנו מקווים כי גם החברות הנוספות ילכו בעקבותינו ויהפכו את חג השבועות לחג של נתינה, ביכורים ופעילות למען הקהילה שהינה ערך עליון מבחינתנו".

כחלק מהיערכות לחג משיקה טרה 4 מוצרים חדשים לחג השבועות שיצטרפו למגוון גבינות ומוצרי טרה הקיימים לשבועות. טרה ממשיכה לחדד את נושא הבעלות על 3% שומן בטעם של 5% שומן שהחלה עם הקוטג', דרך הגבינה הלבנה וכעת עם השקת גבינת טוב טעם הייחודית לטרה עם 3% שומן.

בין החידושים של טרה לשבועות: השקת גבינת טוב טעם הייחודית לטרה עם 3% שומן בלבד לעומת 5% שומן שהיו בה עד לא מזמן, השקת גבינה לבנה בשקית חיסכון של חצי ק"ג ובהנחה של 25% ממחיר שני גביעים בודדים והשקת גבינות שמנת בשני טעמים חדשים: זית ישראלי פיקנטי ופלפל שחור גרוס".

כל אלה מצטרפים למוצרים הותיקים של המחלבה כמו: גבינה לבנה טרה 3% בטעם של 5% , אריזת חיסכון שומרת טריות של גבינה לבנה טרה , סדרת גבינות היוגורט הייחודיות של טרה בארבעה טעמים וב 3% שומן בלבד, גבינת קוטג' טרה 3% בטעם של 5% , השמנת המתוקה הטריה של טרה ועוד.

דני פלד, סמנכ"ל שיווק טרה: "גם השנה כבשנה שעברה , בחרנו קונספט מוביל ומאחד לכל הפעילות שלנו בחג. בשנה שעברה היה הקונספט המוביל שלנו: "לא רק עוגה" ואילו השנה הקונספט הוא "ילדים". שוק הגבינות הלבנות נאמד בכ-260-300 מיליון ₪ בשנה, כאשר נתח השוק של טרה עומד כיום על כ-9% בקטגוריה זו, עלייה מ-4% מלפני כ-10 חודשים.

היעד של טרה בשבועות הקרוב להגיע לגידול במכר של 15% לעומת שבועות בשנה שעברה. לקראת החג השקנו 4 מוצרים חדשים, שיצטרפו למגוון מוצרי קיימים לשבועות בהם: גבינה לבנה 3% באריזת 250 גרם ובמארז חיסכון שומר טריות של 500 גרם, קוטג' במגוון מארזים ושמנת מתוקה טרייה.

בסה"כ פעילות של טרה לחג השבועות נאמדת בכ-1 מיליון ₪ בלבד וכל הפעילויות שלנו תואמות את הקונספט המרכזי של החברה - התרכזות בעולמם של הילדים. טרה צופה גידול במכר של הגבינות הלבנות בשבוע שלפני החג בערכים של פי 3-4, גידול של פי 6-7 במכירות גבינת טוב טעם וגידול של פי 3 במכירות השמנת המתוקה בשבוע שלפני החג".

פרויקט למען הילדים.

מחלבת טרה יוצאת בפרויקט שכולו תרומה לקהילה, בשיתוף עמותות כגון לתת, הילד החוסה, גיבורים קטנים, עלם, מעגל נשים ויד ביד.

במסגרת הפרויקט יחולקו מכתבים אישיים וגלויות ברכה לכ-100,000 ילדים בבתי ספר יסודיים ויוצבו בכיתות הלימוד כ-2,500 מארזי איסוף (ארגזים גדולים). תלמידי ביתי הספר ברחבי הארץ יתבקשו למלא את הארגזים במוצרים שונים בהם ממתקים, חטיפים, צעצוע במצב טוב, ספר ישן ושמור וכו', כאשר כל אחת ואחד יוכל לתרום תרומה קטנה וצנועה.

מחלבת טרה, תאסוף את תכולת הארגזים ותכניס אותם ל - 25,000 ערכות מיוחדות אליהם יתווספו מוצרי חלב מתנת המחלבה וכל הכבודה תעשה את דרכה אל אותם ילדים שלפחות בחג הזה, יוכלו לחייך ולחגוג חג של שמחה.

כדי לתת ביטוי אישי לתרומה ולנתינה לאותם ילדים, מעמידה מחלבת טרה גלויה אישית בה כל ילד יוכל לשלוח ברכה אל אותם ילדים שאליהם יופנו הערכות.

על העמותות

אגודת יד ביד הינה עמותה הפועלת לטובת ילדים הנמצאים במצוקה נפשית וכלכלית.

גיבורים קטנים פועלת לקרב בין ילדים חריגים לילדים רגילים.
הילד החוסה פועלת לטובת ילדים הנמצאים במצוקה נפשית וכלכלית.

עמותת עלם פועלת למען נוער בסיכון ועוזרת בייזום, פיתוח והפעלת תוכניות חינוכיות ושיקומיות לבני נוער.
מעגל הנשים - ארגון בין לאומי הפועל למען הקהילה ושירותי צדקה.

חוברות מתכונים להכנה משותפת של הורים וילדים
מחלבת טרה, באמצעות חברת מיתוס שובל, עיצבה והפיקה לחג השבועות חוברת מתכונים מיוחדת פרי עבודתו של שף חברת טרה - ברק מכוריש, על בסיס מוצרי טרה, להכנה משותפת של הורים וילדים.

החוברת כוללת צילומי מזון מרהיבים ,מפתח דרגות קושי וזמן הכנה המציין את מעורבות ההורים בהכנת המתכונים.

חוברת המתכונים, בתוספת קטלוג מהודר של מוצרי טרה, יופצו בהפצה מדלת לדלת בהיקף של 600,000 בתי אב בפריסה ארצית, במהלך הימים הקרובים לפני החג.

מבצע גבינת המזל עם הפרס הגדול: סופשבוע משפחתי ביורו דיסני.

מחלבת טרה יוצאת לקראת שבועות במבצע ארצי "גבינת המזל" בו יוכלו להשתתף הצרכנים שירכשו מגבינות טרה ויתקשרו לנחש את אחד ממספרי המזל היומיים. המבצע, שיחל ב-12.5 ויימשך עד 26.5 מבוסס על שני ערוצי זכייה: ערוץ יומי מיידי והגרלה גדולה בסיום. במסגרת המבצע יחולקו מאות פרסים ללא הגרלה בהם: מחשבים, אופניים, כרטיסי קולנוע ועוד. בנוסף, תתקיים הגרלה גדולה בין ל המשתתפים - כאשר הפרס הראשון סופשבוע משפחתי ביורו דיסני.

קמפיין לגבינת המזל

מחלת טרה תתמוך במבצע גבינת המזל באמצעות קמפיין טלביזיה, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, שיעלה בערוץ 2 ובערוץ 10, בפרסום בנקודות המכירה, בפרסום על פאת קרטון החלב ובאמצעות פרסום על גב חוברת המתכונים שתופץ ל-600,000 בתי אב.

טנא המוצרים של טרה לשבועות

טרה מביאה לחג השבועות בשורה חדשה עם גבינות חדשות וטעימות המצטרפות למגוון מוצרי המחלבה לחג השבועות.

גבינת טוב טעם

גבינה ייחודית לטרה ומדובר במוצר המוביל בחג השבועות. גבינת טוב טעם הינה גבינה בעלת 3% שומן (המחליפה את ה-5% שומן) הידועה בתכונותיה הייחודיות, בעלת מרקם עשיר המותאם הן לאפייה והן לאכילה. גבינת טוב טעם של טרה עתירת שימושים משום היותה מופחתת נוזלים ומלח - שתי תכונות נדרשות לבישול ואפיה ברמה גבוהה, ובשל כך היא מצוינת לבישול ואפייה.

גבינת טוב טעם של טרה נמכרת בכ-70,000 יחידות בחודש, כאשר בשבוע שלפני החג מגיעות המכירות לקצב חודשי של 400,000 יחידות. קטגוריה זו, הבלעדית לטרה, מגלגלת כ-7 מיליון שקל בשנה.

מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 שקל.

גבינות שמנת 9% שומן, באריזת 200 גרם חדשה
טרה משיקה לחג השבועות גבינות שמנת בשני טעמים חדשים: גבינת שמנת עם זית ישראלי פיקנטי שהושרה במרינדה מיוחדת המקנה לו טעם וארומה מיוחדים וגבינת שמנת עם פלפל גרוס. גבינות השמנת מוצעות בגביעים מהודרים של 200 גרם, עם 9% שומן בטעם ומרקם מצוינים.

מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 שקל.

שקית 500 גרם גבינה לבנה 3% שומן

טרה משיקה מוצר מיוחד לחג השבועות - שקית 500 גרם של גבינה לבנה, 3% המוצעת באריזת חיסכון ובהנחה של 25%. השקית מכילה גבינה לבנה 3% שומן בטעם של 5% שומן ומיועדת לבישול ואפייה של מאכלים ועוגות לחג השבועות".

מחיר מומלץ לצרכן: 7.45 שקל.

גבינה לבנה 3% בטעם של 5% באריזה של 250 גרם
גבינה לבנה במרקם קטיפתי ועדין המכילה רק 3% שומן אך בטעם של 5% שומן. הגבינה מכילה 40% פחות כולוסטרול ו-40% פחות שומן מגבינה עם 5% שומן.

בעקבות הצלחת הקוטג' ובמסגרת המגמה של טרה לעבור לגבינות עם 3% שומן בטעם של 5% הושקה הגבינה הלבנה בתחילת השנה והחליפה את הגבינה הלבנה 5% שומן. מאז ההשקה עלו מכירות הגבינה בכ - 20%.

מחיר מומלץ לצרכן: 5.03 שקל.

קוטג' 3% שומן בטעם של 5% שומן באריזה של 250 גרם
קוטג' טרה 3% בטעם של 5% מהווה פריצת דרך חדשנית שמובילה המחלבה. קוטג' טרה 3% הינו קוטג' ייחודי טעים ובעל מרקם נימוח ב-40% פחות שומן, קלוריות וכולסטרול. מחלבת טרה השיקה את קוטג' טרה 3% בטעם של 5% במרץ 2003 קוטג' 3% וחזרה לשווק קוטג' טרה 9% שומן. מאז ועד היום נתח השוק של קוטג' טרה גדל בהתמדה ועומד כיום על 17%! פי 12! משהיה לפני ההשקה.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.81 שקל.

גבינות יוגורט 3% באריזה של 250 גרם
קטגוריה בלעדית לטרה. גבינות ייחודיות וטעימות להפליא במגוון טעמים ייחודיים ורק עם 3% שומן. בסדרת גבינות היוגורט של טרה גבינת יוגורט בטעם טבעי, גבינת יוגורט עם זיתים, גבינת יוגורט עם בצל מטוגן וגבינת יוגורט עם שמיר-מלפפון.

מחיר מומלץ לצרכן: 5.19 שקל.

שמנת מתוקה טרה 250 גרם

טרה מציעה לחג השבועות שמנת מתוקה טרייה לבישול ולאפיה עם 42% שומן במארז קרטון. השמנת המתוקה מהווה מרכיב בולט ומרכזי להכנת עוגות ומנות מיוחדות לחג השבועות, כאשר טרה צופה גידול של פי 3 במכירות השמנת המתוקה בשבוע שלפני החג.

מחיר מומלץ לצרכן: 6.04 שקל.

שוק הגבינות - שבועות 2004

בחג השבועות נרשם ביקוש שיא למוצרי חלב ככלל וגבינות בפרט. בשבוע שלפני החג נרשמת עלייה של פי 3-4 בגבינות הלבנות ובערב נרשמת עלייה של כ-300% בממוצע.

שוק הגבינות הרכות בישראל

שוק הגבינות הלבנות בישראל נאמד בכ-260-300 מיליון ₪ בשנה ועומד על כ-20,000 טון בשנה. ישראל נמצאת במקום הראשון בעולם מבחינת צריכת גבינות לבנות לנפש, כאשר הצריכה הממוצעת בישראל עומדת על כ-4.5 ק"ג לנפש גבינה לבנה בשנה (לא כולל קוטג') בהשוואה לעולם שם צריכת הגבינות נאמדת על כ-2.5 ק"ג לנפש גבינה לבנה בשנה בממוצע.

שוק הגבינות בישראל מאופיין בשנים האחרונות בפעילות שיווקית-טכנולוגית ענפה, כאשר מחלבת טרה מובילה בחדשנות, ייחודיות ופועלת תוך בידולה בקטגוריה הנמצאת במגמת צמיחה. מחלבת טרה זכתה במהלך השנה האחרונה להישגים בולטים בתחום מוצרי החלב והגבינות הודות לטכנולוגיית ייצור ייחודית ובלעדית לטרה. מעבר להצלחה השיווקית, זכתה טרה להשתתף בתחרות סיאל הזהב היוקרתית, כאשר קוטג' טרה 3% בטעם 5% הינו המוצר היחיד שנבחר לייצג את ישראל בקטגוריית מוצרי החלב והגלידות.

המגמות אותן מובילה טרה

השקת קוטג' 3% שומן בטעם של 5% שומן.
השקת גבינה לבנה 3% בטעם של 5% שומן.
השקת גבינות יוגורט 3% שומן בלעדיות לטרה.
השקת גבינת טוב טעם 3% שומן - בלעדי לטרה.

אודות מחלבת טרה

מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ - 600 עובדים וכ- 80 מחלקים עצמאיים. החברה סיימה את שנת 2003 במחזור של למעלה מ 125 מליון דולר.

תאריך:  05/05/2004   |   עודכן:  05/05/2004
רונן הלל, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מהפיכת אשראי בלאומי
יוניליוור ישראל עולה בקמפיין חדש לסדרת הדאודורנטים של DOVE המדגישה את חשיבות טיפוח עור בית השחי
הקופון של המדינה משיקה חוברת רביעית ויוצאת בקמפיין ברדיו האזורי בהשקעה של כ-200,000 שקך
מבצעי חברת "ארקיע"
חגיגת מאפים וקינוחים מתוקים ומלוחים לחג שבועות בקונדיטוריית בן עמי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il