קמפיין אקטימל הישראלי זכה בתחרות בינלאומית של דנונה מתוך קמפיינים של דנונה מכל העולם
סיגל שילוני, מנהלת שיווק שטראוס מחלבות מסרה היום כי הקמפיין הישראלי של שטראוס ל "אקטימל" של דנונה
זכה על שילוב של קריאייטיב חדשני, מפתיע ומרענן למותג, לצד תוצאות עסקיות יוצאות דופן ומכירות.
בנוסף, התסריט אומץ על-ידי מספר מדינות באירופה, בין השאר על-ידי השוק הרוסי.
עוד הוסיפה שילוני כי הקמפיין הוא תוצאה של אסטרטגיה שיווקית ממוקדת, וקריאטיב מצוין שבאו לכלל ביטוי בסרטון ובמסריו.
כזכור, הסרט גם זכה במדליה בקקטוס הזהב הישראלי.
הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R עבור חברת שטראוס מחלבות.
על סרט הפרסום
סרטון הטלוויזיה שהוביל את קמפיין הפרסום לאקטימל הציג רופאים הצופים במשחק כדורגל בחדר הצוות. באחד מרגעי השיא של המשחק נכנס רופא נוסף לחדר. אחד מהרופאים פונה אליו בבקשה: "תעשה טובה.. תביא שישייה".הרופא חוזר מהמקרר ומניח על השולחן שישיית אקטימל. הרופאים משיקים אקטימל "לחיים" ושותים להנאתם.
סרטון הטלויזיה התבסס על סקר מכון ברנדמן מחודש מרץ 2003 שהוכיח כי 40% מרופאי המשפחה ו-68% מרופאי הילדים המליצו על השימוש באקטימל לפחות פעם אחת בשלושת החודשים שקדמו לסקר. עוד מצא הסקר כי 40% מהרופאים ו/ או בני משפחותיהם צורכים אקטימל.
קרדיטים:
משרד פרסום-שלמור אבנון עמיחי Y&R.מנהל קריאייטיב ראשי- גדעון עמיחי, ראש צוות קריאייטיב - איל בנדלר, קופירייטר - מיטל שקדי, ארטדירקטור - אמיר בילו, סופרוייזרית - אילנה מונקה, תקציבאית - יעל מאיה, פלנר - הילה טמיר, מפיקת משרד-לילך גור אריה, הפקה - ישי הדס, במאי - אוהב פלנץ.