אורי שרמן מונה למנהל תחום CRM
בחברת דלויט-טוש טכנולוגיות מידע
אורי שרמן, 36, מונה למנהל תחום CRM בחברת טכנולוגיות המידע מקבוצת הייעוץ של דלויט-טוש בריטמן-אלמגור. קבוצת הייעוץ של דלויט-טוש בריטמן-אלמגור, מעסיקה למעלה מ-160 יועצים, המתמחים ב-e-Busienss, ייעוץ אסטרטגי וכלכלי, משאבי אנוש, הנדסת תעשיה וניהול וטכנולוגיות מידע.
במסגרת תפקידו החדש יהיה שרמן אחראי על פיתוח תחום ייעוץ CRM ועל מתן שירותי הייעוץ ללקוחות החברה. שירותים אלה כוללים, בין השאר, תמיכה בתכנון אסטרטגיית CRM, בחירת המערכת והקמתה.
לפני הצטרפותו לדלויט-טוש ברייטמן אלמגור, עבד שרמן 5 שנים במוטורולה ברזיל, בתחילה כמנהל מרכז התמיכה ללקוחות ובהמשך כמנהל שירות לקוחות.
לשרמן תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ומימון מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מאוניברסיטת תל אביב
לדברי שרמן, מגמת ההתפתחות של השנים האחרונות בתחום ה- CRM תמשך. בתקופה בה מתגברת התחרות הופכת יכולת הארגון להכיר טוב יותר את הלקוחות ולהתאים את פעילותו אליהם באופן רווחי יותר, תוך הורדת עלויות, לגורם בעל חשיבות מכרעת להצלחה.
לדברי קרן שקד, מנכ"ל חברת דלויט-טוש טכנולוגיות מידע: "בקבוצת הייעוץ של דלויט-טוש מייחסים חשיבות רבה לנושא ה-CRM שמהווה למעשה חלק מהאסטרטגיה הארגונית ולא חבילת תוכנה בלבד ולפיכך החדרתו והטמעתו בארגון מהווים אתגר משמעותי. כמעט ולא קיימים פרוייקטים בארץ בהם ניתנה תשומת הלב בראש ובראשונה לאסטרטגית ה- CRM ולכן מרביתם אינם משיגים את התוצאות המקוות. הייעוץ שאנו נותנים מתמקד ברובד האסטרטגי כאשר נושא התוכנה מגיע רק בשלב מאוחר יותר".