חברת DMO יצרנית ומשווקת מחסניות דיו ופתרונות הדפסה נוספים, שבבעלותה רשת חנויות הגדולה והמקצועית בתחומה המונה למעלה מ-20 סניפים ברחבי הארץ יוצאת בקמפיין חדש, תחת הכותרת "יותר דיו במחסנית".
ההצהרה היא בעצם התחייבות של החברה לדיו איכותי, בחלק נכבד ממוצרי החברה כמות כפולה של דיו בהשוואה למוצרים דומים של יצרנים אחרים. המסר השלישי בהצהרה זו הוא שברשת DMO המקצועית מגוון רחב מאוד ואיכותי המעניק במקום אחד את כל פתרונות ההדפסה האיכותיים, ברמה גבוהה תוך מתן ייעוץ מקצועי.
את הקמפיין מובילה מחסנית דיו ומעליה דמות "סופר הירו" המסמלת את המיתוג החדש של החברה. המודעה כוללת השוואת מחירים בין מותגים אחרים לעומת מוצרי - DMO, כל הרוכש אחד ממוצרי החברה מקבל תעודת אחריות לשנתיים על המדפסת.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ברודה קפלן, בשלב ראשון בעיתונות הארצית והמקומית בהיקף של כ-250,000 דולר.
מוקד הזמנות ארצי 407-700-700-1.