|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

מעבדות ים המלח יצרנית מוצרי הטיפוח AHAVA <br>תפנה לראשונה לקהל יעד צעיר

- הודעה מטעם AHAVA
01/08/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: זיוה מירל, יחסי-ציבור  |    |  שטרן אריאלי

מעבדות ים המלח יצרנית מוצרי הטיפוח AHAVA
תפנה לראשונה לקהל יעד צעיר בגילאי 15-25
עם סדרת מוצרים לטיפול בעור שמן


הסדרה תושק בהשקעה של 1 מליון שקל בפניה לקהל הצעירים והוריהם.

מעבדות ים המלח - AHAVA מחזקת את פעילותה השיווקית בקרב קהל בני הנוער בגילאי 15-25, באמצעות השקת סדרה של מוצרי טיפוח SOURCE לעור שמן.

המהלך הוא תוצאה של מחקרים שערכה החברה, מהם עולה כי 40% מהאוכלוסייה בגילאי 15 עד 27 סובלים מתופעות הקשורות לעור פנים שמן.

סדרת מוצרי הטיפוח SOURCE לעור שמן כוללת 5 תכשירים. בפיתוח ושיווק הסדרה הושקעו 1 מליון שקל, מתוכם יופנו כ-500 אלף ₪ לקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום "אקספרט" שיתמקד בעיקר בפניה לנוער ונשים, בעיתונות, אינטרנט וחלוקת 200,000 דוגמיות להתנסות. קמפיין הפרסום הוא צעיר עם פניה עכשווית לקהל מתבגר "יש נקודות שאף פעם לא יהיו באופנה... הסדרה החדשה של AHAVA לעור בריא ונקי מפצעונים" ופניה מסורתית לקהל בוגר.

יעקב אליס, מנכ"ל מעבדות ים המלח מוסר: "לאחר מיצוב מוצלח של AHAVA בקרב קהלי יעד בוגרים, בישראל ובעולם, החלטנו להרחיב את קהלי המטרה ולראשונה לפנות גם לבני נוער עם מוצרים העונים על צרכיהם. בישראל כ-1.5 מיליון בני נוער, אשר מודעים כיום יותר מבעבר לנושא הטיפוח העצמי. היכרותם של בני נוער אילו עם מוצריAHAVA ואיכויותיהם, יאפשר לנו ליצור אצלם נאמנות למותג כבר מגיל צעיר".

"מבחינה שיווקית החלטנו לפנות גם לקהל האמהות שכבר מכירות את המותג מפני שאנו מאמינים כי שהן מהוות חולייה חשובה בחינוך להיגיינה.

הסדרה כוללת 5 תכשירים: מי פנים ללא אלכוהול, תחליב לחות להענקת מראה מאט, מסכת בוץ לניקוי עמוק, ג'ל לניקוי עמוק וסבון בוץ מטהר.

יתרונות הסדרה נמצאים ביכולתה לנקות ולטהר את עור הפנים באופן יסודי בלי לייבשו ולגרום לו גירויים. בנוסף ליכולתה לווסת את התפקודים הטבעיים של העור, הסדרה פועלת להסרת נקודות שחורות ומניעת היווצרותם, לייבוש פצעונים, להענקת מראה מט לעור הפנים (העלמת הברק האופייני לעור שמן). כל המוצרים היפואלרגנים ונבדקו ע"י רופאי עור, נטולי שומן ואלכוהול.

לאור דרישת צרכנים באירופה וארה"ב AHAVA
מותחת את מותג Dermud לראשונה למוצרי טיפוח לפנים
בהשקעה של 3 מיליון שקל תשווק בשלב ראשון המוצרים בחו"ל ולאחר מכן בשוק הישראלי.

AHAVA בחו"ל - עדכון

בימים אלה השיקה AHAVA קו מוצרי טיפוח לפנים תחת מותג DERMUD שעד כה היה קיים עם מוצרים לגוף בלבד. AHAVA השקיעה כ-3 מיליון שקל בפתוח קו דרמד לפנים.

מוצרי דרמד מתמחים בטיפול בעור רגיש ויבש מאד, והם נחלו הצלחה בעיקר בחו"ל ב- 30 מדינות בהם הם נמכרים, בעיקר הודות להתאמתם לתנאי מזג אוויר קר ויבש.

מוצרי DERMUD מכילים מינרלים, ובוץ מים המלח. (כאן מקור השם DERMUD) ועל פיתוח הסדרה נרשם פטנט עולמי.

כעת מרחיבה AHAVA לראשונה את קו דרמד גם למוצרי טיפוח לפנים. הסדרה הושקה בשלב ראשון בגרמניה, באנגליה ברשת BOOTS הבריטית, באוסטרליה, דרום אפריקה וארה"ב.

מוצרי Dermud מכילים מינרלים מים המלח, חומרים מרגיעים טבעיים ובוץ ים המלח, הידוע בסגולותיו ותרומתו ללחות הטבעית של העור. זהו הרכב ייחודי וחידוש, שכן בניגוד לשימוש הרווח בבוץ ים המלח, אשר מורחים אותו ולאחר זמן מה שוטפים, הבוץ במוצרי Dermud הוא חלק בלתי נפרד מהקרם. הוא מגיע אל תאי העור ודואג להעשיר אותם במרכיבי לחות טבעיים (NMF - Natural Moisture Factor). הדרמד מעניק לעור כמות נדיבה של מינרלים החיוניים להגנה על שלמות הרקמה. על חידוש זה, אגב, רשמו מעבדות ים המלח פטנט עולמי. הבוץ במוצרי דרמד אינו נראה לעין אלא במרומז בצבעם הייחודי של הקרמים (חום קרמי), עם זאת ריח הקרמים עדין והמרקם נעים.

תאריך:  01/08/2004   |   עודכן:  01/08/2004
זיוה מירל, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשת מסעדות "סבארו" יוצאת במבצע קיץ - "COOL בסבארו".
חב' "אסם" לראשונה הפיקה חוברת מתכונים, מוצרים והמלצות למגזר הערבי
נחתמה עיסקת רשת "המשביר החדש לצרכן" – רשת "מריונו" ("Marionnaud").
רצים לדירה? "ארבעה נגרים" כבר הגיעו...
קרלסברג מציגה: מסע פרסום חדש "Carlsberg Call"
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il