MSN ישראל מתחילה למכור פרסום בפס רחב באמצעות MSN Video, נגן משוכלל לקבצי פס רחב. הפלטפורמה החדשה מאפשרת הצגת קטעי וידאו במגוון קטגוריות כגון: חדשות, ספורט בארץ ובעולם, החיים הטובים, אופנה, טריילרים של סרטים ועוד.
הסרטונים שישולבו ב-MSN Video יגיעו ממגוון רחב של מקורות כגון: חדשות ערוץ 2, MSNBC, אתר "השיר שלנו", אתר "רצים לדירה" ועוד.
כל גולש יכול באמצעות כלי זה, ליצור לעצמו את ה- play list שלו ולערוך בעצמו את סדר הקטעים אותם הוא מעוניין לראות ברצף.
לדברי אורי אדוני, מנכ"ל MSN ישראל, "השקת MSN VIDEO, פלטפורמה לקבצי פס רחב מבית מיקרוסופט, פותחת הזדמנות פרסומית חדשה, שתרחיב את מגוון הפתרונות הפרסומיים שהאינטרנט מציע גם לתחום הסרטונים והווידאו".
MSN ישראל הוקם כפורטל על, המאגד תחת כנפיו כבר עתה מעל ל-60 שותפי תוכן ומסחר. ספקי התוכן באתר MSN מתחלקים לקטגוריות שונות: חדשות, עסקים, ספורט, מחשבים ואינטרנט, בידור, משחקים, בריאות ורפואה,קניות ועוד. בנוסף קיימים כלים שימושיים כגון: מנועי חיפוש, מפות, צ'אט, HOTMAIL Messenger MSN (תוכנת המסרים המידיים), מערכת הקהילות של MSN ישראל, ועוד.