"גלידות נסטלה"- לא מפסיקה את הקיץ
"גלידות נסטלה" מציגה מהדורה מיוחדת של טעמי גלידה עשירים ו"חמים" המתאימים במיוחד לחורף:
"לה קרמריה לק בו" בטעם קרמבו, "לה קרמריה וניל נוגט", "לה קרמריה טריפל שוקולד" ושלגוני "נסקוויק" במאגדת.
בכך מעוניינת "גלידות נסטלה" להמשיך את עונת הגלידה גם בתום הקיץ ולהגדיל את צריכת הגלידה לנפש בישראל.
"גלידות נסטלה", המובילה בחדשנות ובאיכות, יוצאת לראשונה בישראל עם מהדורה מיוחדת של גלידות בעלות טעמים עשירים וחמים וחדשניים מיד עם תום הקיץ. באמצעות מהלך זה, מבקשת "גלידות נסטלה" להמשיך את עונת הגלידות בישראל ולא לסיימה, כפי שהיה נהוג עד כה, בסביבות חודשים ספטמבר- אוקטובר.
במרכזה של אסטרטגיה זו עומדת הנחת היסוד כי גלידות אינן נחלתה של עונת הקיץ בלבד, ויש מקום לחדש בתחום זה בכל עונה. מגמה זו של "גלידות נסטלה" בישראל מצטרפת לתרבות צריכת הגלידה הקיימת בעולם, שם שלא כמו בישראל, הצרכנים נוהגים לאכול גם בעונת החורף גלידות בכמות השווה לעונת הקיץ.
"גלידות נסטלה" מנסה עם השקת המהדורה החדשה לשנות את התפיסה הנפוצה בישראל כי גלידות אוכלים רק בקיץ. לראיה, כמות הגלידה הנצרכת לאורך כל השנה בעולם עולה בהרבה מזו שבישראל החמה. לדוגמא: בדנמרק צורכים 52 ליטר גלידה בשנה לנפש, בארצות הברית 22 ליטר גלידה לנפש, בעוד שבישראל צורכים 6.5 ליטר לנפש בלבד.
עד כה עונת החורף כללה פעילות דלה בלבד בתחום הגלידות, ועונת הגלידות הסתיימה באוגוסט עם "מתיחה" לחודש אוקטובר עד תום החגים. "גלידות נסטלה" המציגה חדשנות לאורך כל השנה, החליטה לעשות זאת גם לקראת הימים הקרירים, ולהשיק מהדורה ייחודית וחדשנית לצרכן הישראלי מתוך ידיעה כי לשוק זה קיים פוטנציאל רב.
דרור ברזילי, מנכ"ל "גלידות נסטלה" מסר: "גלידות נסטלה" משיקה לראשונה בישראל מהדורה חדשה חדשנית ואיכותית בתום עונת הקיץ מתוך התפיסה שליוותה אותנו מאז התחלנו לפעול בישראל והיא החדשנות שאנו מעוניינים להביא לצרכן הישראלי. בהשקה זו יש אתגר גדול מבחינתנו, אולם אנו מאמינים כי עד כה צריכת הגלידות בחורף היתה נמוכה בין היתר מאחר והצרכן לא מצא על המדפים גלידות המתאימות לצרכיו, בשל העובדה כי פעילות יצרניות הגלידה דעכה בתקופה זו".
"אנו מאמינים כי גידול בצריכת גלידה בחורף נובע מתוך תפיסה וחינוך. יחד עם זאת, מאחר והחורף בארץ אינו משתווה לזה הקיים באירופה או בארצות הברית, ומאחר והמוצרים שאנו מציגים יוצרו רק לאחר בדיקה ובחינה מקיפה ומדוקדקת של הטעמים, על מנת שיתאימו הן לחורף הישראלי והן לטעמו של הצרכן הישראלי, אנו מאמינים כי נצליח במשימה", הוסיף דרור ברזילי.
"גלידות נסטלה" תצא עם השקת מהדורה מיוחדת זו בפעילות שיווקית תחת הסיסמא: " אל תתאפקו עד הקיץ", הכוללת טעימות של המוצרים החדשים בנקודות המכירה וברשתות השיווק, וכן בשילוט בולט המבשר לצרכן על המהדורה המיוחדת.
המהדורה החדשה שמציגה "גלידות נסטלה" כוללת גלידות בטעמים עשירים ו"חמים" במיוחד, וכן טעמים הנפוצים והאהובים יותר בעונת החורף:
"לה קרמריה לק בו"
גלידה בטעם קרמבו בשילוב מוס וניל אוורירי בטעם קרמבו עם ביסקוטים ושוקולד.
"גלידות נסטלה" יוצאת עם גלידה בטעם קרמבו הנתפס כטעם מאוד חורפי המתאים לחורף. הישראלים אוכלים קרמבו בעיקר בחורף, וכעת ניתן יהיה להתפנק גם עם גלידה שכולה בטעם קרמבו.
חלבי, בכשרות הרבנות קרית מלאכי, מחיר מומלץ לצרכן: 18.50 שקלים.
"לה קרמריה וניל נוגט"
גלידת וניל עם נטיפי נוגט ותוספת עשירה של סירופ שוקולד פקאן. טעם מאוד עשיר וחם המתאים במיוחד לחורף.
חלבי, בכשרות הרבנות קרית מלאכי, מחיר מומלץ לצרכן: 18.50 שקלים.
"לה קרמריה טריפל שוקולד"
גלידת שוקולד חלב ושוקולד מריר עם תוספת סירופ שוקולד.
חלבי, בכשרות בד"צ חתם סופר, מחיר מומלץ לצרכן: 18.50 שקלים.
מאגדת שלגוני נסקוויק
שלגוני שוקו המבוססים על מותג נסקוויק של נסטלה להכנת שוקו. טעם השוקו אף הוא מזוהה עם החורף, מזכיר שוקו חם ועל כן מתאים במיוחד לחורף.
חלבי, בכשרות הרבנות קרית מלאכי, מחיר מומלץ לצרכן ל-10 יחידות: 26.90 שקלים.
חדשנות בטעמים ובגלידות עומדת בראש סדר העדיפויות של "גלידות נסטלה" ואינה דועכת עם תום הקיץ. רק בסוף החודש יצאה "גלידות נסטלה" עם שני מוצרים ייחודיים חדשים בסדרת מותג "גלידיאט" המצליח שלה: קרחוני גלידיאט דיאט קולה, ושלגוני גלידיאט וניל בציפוי סורבה אשכולית אדומה. בנוסף, בעקבות הצלחת סדרת "לה קרמריה 3%" שהושקה לאחרונה, תצא בקרוב "גלידות נסטלה" עם טעם חדש בסדרה: לה קרמריה 3% וניל סורבה אפרסק בשילוב חתיכות פרי. כעת, לקראת תום עונת הקיץ מציגה "גלידות נסטלה" חדשנות נוספת ויוצאת עם סדרת חורף חדשה.