שוקי זיקרי מעלה קמפיין שנתי בהשקעה כוללת של 250,000$
בית "שוקי זיקרי" מעלה את קמפיין "Shuki Zikri X 13", על גבי אוטובוסים, שלטי ענק על קירות פרסום, קטלוג ומודעות בעיתונים בכיכובה של דוגמנית העל ג'ייקה עם טקסטים של הראפר אמינם.
בית שוקי זיקרי יוצא בקמפיין חדש לרגל השקת קולקציית השיער החדשה לחורף 2004-5. הקמפיין יעלה ביום א' ב-24.10.04, בעלות כוללת של 250,000$, ויכלול שלטי ענק על קירות, הפצת קטלוג מהודר, מודעות בעיתוני הנשים, וכן מיתוג ועיטוף אוטובוסים של ואגד בקווים שמסלול נסיעתם סמוך ל-13 סניפי הרשת בתל-אביב, יפו, חיפה, ירושלים, באר שבע, כפר סבא, רעננה, ראשון לציון מרכז, ראשון לציון מערב, קרית מוצקין ואילת.
שלושת שלטי הענק ימוקמו על קירות בניינים ברח' הירקון בתל אביב, שם שוכנים משרדי הרשת; ברח' בן יהודה בתל אביב, בסמוך למספרת הדגל של הרשת; וכן בסמוך לסניף החדש שנפתח בימים אלו בקרית מוצקין.
את הקמפיין, אשר ימשך עשרה חודשים מובילה ג'ייקה, דוגמנית על בינלאומית, שהצטלמה לקטלוג קולקציית השיער והמוצרים החדשה של שוקי זיקרי בקונספט חדשני וראשון מסוגו בעולם, בו מצולמת דוגמנית אחת ב-13 מראות שונים של שיער אותם עברה במשך יומיים של צילומים. הטקסטים בקמפיין לקוחים מתוך שירו של הראפר האמריקני הפרובוקטיבי אמינם : You only get one shot.
הקמפיין ילווה בפעילויות קד"מ שונות שיבוצעו על ידי הצוות המקצועי של רשת המספרות ובתי הספר המונה מעל ל-150 אנשי צוות.
מייק זיקרי, מנכ"ל משותף של בית שוקי זיקרי: "בית שוקי זיקרי הוא המותג המוביל בישראל בתחום עיצוב השיער והטיפוח. אנו מעלים את הקמפיין Zikri X 13" "Shuki מתוך החלטה אסטרטגית לאגד את המותג על כל ענפיו תחת שפה פרסומית אחת. הקמפיין ילווה במשך השנה הקרובה הן את רשת המספרות ובתי הספר לעיצוב השיער, הן את סדרת מוצרי טיפוח השיער והן את מוצרי עיצוב השיער החשמליים שלנו".
קרדיטים:
ארט דירקטינג ועיצוב גרפי: דני גולדברג, צלמים: דוד עדיקא ואורי גרשוני קופירייטינג: ורד מוסינזון, יחסי ציבור: זאביק דרור.