הסיסמה החדשה של בנק הפועלים: "להיות ראשון זה מחייב"
הסיסמה ממצה את התחייבותו של הבנק המוביל בישראל כלפי לקוחותיו - להיות הראשונים בשירות, בדו-שיח עם הלקוחות, ובפיתוח שירותים ומוצרים פיננסיים ברמה הגבוהה ביותר.
בנק הפועלים, מזה זמן רב, הוא הבנק הגדול והמוביל בישראל.
בתקופה האחרונה נעשה בבנק מאמץ, בשיתופם של גורמי יעוץ ופרסום בכירים, למצב את הבנק תחת סיסמה חדשה, שתביא לידי ביטוי גם את מובילותו של בנק הפועלים בבנקאות הישראלית, וגם את האחריות שמובילות זו מטילה על הבנק, מנהליו ועובדיו.
בעקבות מאמץ זה הוחלט בבנק הפועלים לאמץ את הסיסמה: "להיות ראשון זה מחייב". סיסמה זו מבטאת היטב את מטרתו המוצהרת של בנק הפועלים - להמשיך ולבסס את מובילותו של הבנק בכל התחומים - קמעונאי, עסקי, פיננסי וניהול נכסים.
"הסיסמה החדשה שנבחרה מבטאת באופן העמוק ביותר את מחויבותו של בנק הפועלים למצוינות בכל תחומי פעילותו", אמר מנכ"ל הבנק, צבי זיו.
זיו הוסיף, "כי הסיסמה "להיות ראשון זה מחייב" ממצה התחייבות איתנה של בנק הפועלים כלפי לקוחותיו- להיות הראשון בשירות, הראשון בדו-שיח עם הלקוחות, הראשון בפיתוח מענה חדיש ומתאים לתנאים החדשים המתפתחים בשווקים".
התמקמותו של בנק הפועלים במקום הראשון במערכת הבנקאית הישראלית היא תולדה ישירה מן המחויבות העמוקה לסטנדרטים גבוהים, ומחתירה בלתי-מתפשרת, להעניק לכל לקוח ולקוח את השירות האיכותי ביותר והתועלת המכסימלית. לשם כך הציב לעצמו בנק הפועלים, במסגרת תוכניתו האסטרטגית החדשה, את היעדים הבאים:
א.להציע ללקוחות מגוון עשיר של שירותים ומוצרים פיננסיים, שיותאמו אישית לכל לקוח.
ב.להיות חדשנים ויצירתיים, תוך העמדת טובת הלקוח במרכז.
ג.לפעול בצורה מתוחכמת ונחושה, כדי לשמור על המקום הראשון.
ד.להוביל את בנק הפועלים להשתלבות מלאה בתהליך הגלובליזציה, לטובת הצרכן והמשק כאחד.
"להיות ראשון זה מחייב" משמעה מחויבות מתמשכת להיות הכי טובים, הכי ערניים לצרכים המשתנים של הלקוחות. זו מחויבות שהבנק, מנהליו ועובדיו מקבלים על עצמם, מתוך גאווה ומתוך החלטה נחושה, להמשיך ולהיות הראשונים והמובילים בבנקאות הישראלית. זו המחויבות שתבטיח כי נדע להיות האיכותיים, המובילים והטובים ביותר גם בשנים הבאות.