פלאפון מבקשת לגייס כ-60 עובדים לתפקידי נציגי שרות לקוחות בבאר שבע
חברת פלאפון מחפשת באופן מיידי עוד 60 עובדים שיוכשרו לתפקיד נציגי שירות לקוחות במוקד פלאפון באר שבע.
מוקד השרות של חברת פלאפון בעיר באר שבע, מעסיק כיום יותר מ-500 עובדים. ואולם ההתרחבות המואצת והצלחת החברה בהגדלת מספר לקוחותיה הביא לכך שהחברה מחפשת עובדים חדשים.
למרות שיעור האבטלה הגבוה יחסית באזור, בחברת פלאפון עדיין מחפשים נציגי שרות טובים עבור מוקד שירות הלקוחות של החברה בבאר שבע.
סמנכ"ל בכיר לתפעול שרות לקוחות, איקה אברבנאל, מסר כי "בשבועות האחרונים כחלק ממאמץ מרוכז של גיוס, פרסמה החברה מודעות, כמעט בכל אמצעי התקשורת המקומיים והארציים, והיא עדיין מעונינת לגייס עובדים נוספים".
אברבנאל אמר, כי מכיוון שמדובר בעבודת משמרות היא מתאימה גם לסטודנטים וגם למי שמבקש משרה אתגרית. פלאפון מפגינה גמישות בהקצאת המשמרות ובכדי להקל על אמהות לילדים ניתנת להם עדיפות בבחירת שלוש מתוך חמש המשמרות השבועיות בשעות הבוקר. אברבנאל הוסיף כי הדרישות המינימליות הן להשכלה של 12 שנות לימוד ויותר, כאשר המועמדים/מועמדות צריכים להיות יצירתיים ובעלי יכולת להפגין "מצוינות בשרות".
גיוס כוח האדם מתבצע, על רקע השקת הדור השלישי בחברה. העובדים/עובדות שיגויסו יחויבו לעבור קורס בן חמישה שבועות אשר יכשיר אותם לעבודה כנציגי שרות לקוחות. כדי להקל, הוחלט בפלאפון, לקיים קורסי הכשרה הן בשעות הבוקר והן בשעות הערב. נציגי שרות הלקוחות יהפכו לעובדי פלאפון החל מהיום הראשון לקליטתם ויתוגמלו מעבר לשכר עבודה גם בבונוסים ובתמריצים הניתנים במסגרת תכנית תימרוץ לפי הישגים.
פלאפון מפעילה את מוקד השרות 24 שעות ביממה בתנאים מצוינים של משמרות בנות שבע שעות ועבודה ב"סביבה צעירה ודינמית".