AIG ביטוח זהב - "בשל הצלחת הקמפיין החדש אנו פותחים את מוקד המכירות גם במוצ"ש"
מיקי ברקן, סמנכ"ל שיווק ומכירות AIG: החברה ממשיכה את המסר העולה בקמפיין החדש של החברה "ישר ולעניין. בשבילך", ומאפשרת ללקוחותיה לרכוש ולחדש את ביטוח הרכב גם בשעות פנויות כמו ימי שישי, עד כניסת השבת ומוצ"ש.
חברת הביטוח הישיר AIG ביטוח זהב בע"מ נערכת לעונה הבוערת של מכירות וחידושים של ביטוחי הרכב ופותחת את מוקד המכירות של החברה גם במוצאי שבת, החל מהשבוע הראשון של חודש דצמבר. במסגרת כך יוכלו לקוחות חדשים לפנות אל מוקד המכירות של AIG מצאת השבת ועד 23:00 בלילה.
מיקי ברקן, סמנכ"ל שיווק ומכירות AIG מסר כי פתיחת המוקד במוצאי שבת בא כדי לתת מענה לגידול של כעשרות אחוזים במספר השיחות המטופלות על ידי מוקד השירות והמכירות בחברה (1.800.400.400). ברקן מסביר כי הגידול במספר הפניות נעוץ בכך שחודש דצמבר מהווה את חודש השיא בחידושי ביטוחי רכב.
בנוסף מהווה הגידול תוצאה של מסע הפרסום החדש של החברה, במסגרתו אימצה AIG את המסר: "ישר ולעניין. בשבילך", המדגיש את יתרונותיה של AIG כחברה המעניקה ללקוחותיה פשטות, בטחון, אוזן קשבת ומסירות, כמו גם ממחיש כי שכשהצרכן רוכש ביטוח ב-AIG הוא נהנה משלוות נפש וראש שקט מדאגות.
"בחודש דצמבר נמכרות בישראל למגזר הפרטי יותר מ-150 אלף פוליסות ביטוח רכב, 50% יותר לעומת חודשים אחרים בשנה. הגידול במכירות נובע ממועדי החידוש של פוליסות רכב בישראל". אומר ברקן. "AIG נערכת בהתאם ומשתדלת לתת מענה באמצעות הרחבת שעות הפעילות של החברה ומתן הטבות שונות ללקוחות" הוסיף ברקן.
לדברי ברקן, הלקוחות מנצלים את זמנם הפנוי ואת שעות פעילות המוקד המאוחרות ביום שישי ובאמצע השבוע על-מנת לסיים את סידורי ביטוח הרכב שלהם. עבור צרכנים רבים, סופי שבוע מהווים הזדמנות להשלים את כל הסידורים והקניות אליהם הם לא מספיקים להגיע במהלך השבוע.