|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח

מהלך שיווקי נוסף ל"דרך הקפה" של "לנדוור"

- הודעה מטעם לנדוור
09/12/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: עמירם פליישר, יחסי ציבור  |    |  פליישר

מהלך שיווקי נוסף ל"דרך הקפה" של "לנדוור" - במסגרת יצירת הזהות המותגית החדשה: יוצאת בקמפיין פרסומי בעלות של
כ-3 מליון שקל


יצרנית הקפה הישראלית "לנדוור", שבשליטת שלי פדרמן, מכריזה היום על מהלך שיווקי נוסף לקפה הטורקי "דרך הקפה" ויוצאת בקמפיין פרסום בטלוויזיה לקפה הגורמה החדש "דרך הקפה" בכיכובם של לירון וייסמן (משחק החיים) ואסף לביא (מיכאלה). משרד הפרסום האחראי לקמפיין הפרסומי הוא משרד אליקים-רגב ואת סרט הפרסומת הפיק אייל גפן.

"לאחר שלב החדרה ראשון באמצעות פעילות קד"מ נרחבת בהשקעה של כמיליון שקל,והימצאותו של המוצר במדפים בכל רשתות השיווק, החלטנו לצאת בקמפיין טלוויזיה שיעלה בשני הערוצים במשך כחודש ימים", מסר שלי פדרמן, יו"ר מועצת המנהלים של חברת "לנדוור" שהשיקה לאחרונה קו ייצור חדש הכולל מתקן לקליית קפה בהשקעה של 5 מיליון שקל.

לדברי שלי פדרמן, קמפיין הטלוויזיה מהווה חלק מהאסטרטגיה של חברת לנדוור להעמיק את אחיזתה בשוק, לשדרג את מוצריה ולהציגם כקפה השחור האיכותי ביותר בארץ.

סדרת "דרך הקפה" כוללת: קפה קלוי וטחון טורקי (המוצע לשוק באריזות במשקל של 100 גר', ואריזה במשקל של 200 גר'), פולי קפה טורקי (אריזת 250 גר') ופולי קפה אספרסו (אריזת 250 גר' ו-1 ק"ג).

בישראל צורכים כשתיים וחצי כוסות קפה שחור ליום
למרות שבעולם המערבי, הביקוש לקפה אמיתי ואיכותי הולך וגובר, מתברר כי צריכת הקפה השחור הטרי בישראל, איננה מן הגבוהות בעולם. לפי הסטטיסטיקה שותה כל ישראלי בממוצע כשתיים וחצי כוסות קפה שחור ביום, לעומת צריכה של ארבע כוסות קפה נמס ביום בממוצע. שלי פדרמן מוסיף ואומר: "הקפה השחור הוא הקפה האמיתי - הטבעי. כפי שאנשים מעדיפים

לשתות תה טבעי (את עלי התה) ולא תה נמס אבקתי או מגורען- אני בטוח כי הצרכן הישראלי מחפש את המוצר האיכותי והטבעי ביותר.

השקת דרך הקפה שהוא קפה גורמה התאפשרה לאחר פיתוח ושדרוג טכנולוגי עמוק במפעל. עם השקתו, אנו מבקשים להציג את הקפה ולהטמיע את הדרך להכנת ושתיית הקפה בצורה הנכונה - כך שההנאה תהיה מושלמת".

קהלים חדשים

מיום ההשקה של קו המוצרים החדש של "דרך הקפה", הרחיבה החברה באופן משמעותי את קהלי היעד הצורכים קפה שחור משובח. לדברי שלי פדרמן, בישראל ישנם כיום צרכנים פוטנציאליים שיעדיפו קפה גורמה על פני תחליפים. פדרמן, הביא כדוגמא את פלח השוק של קהל הצרכנים הצעיר, אשר שיעור החדירה של קפה איכותי בפלח שוק זה גבוה במיוחד "אלו צרכנים מתוחכמים וחדשנים, המבקשים איכות - והסדרה החדשה - עשויה לעורר אצלם עניין רב" - הוא אומר. לכן, לדבריו - החלטנו להשתמש במדיום הטלוויזיוני, שנצרך על-ידי קהל יעד זה.

צריכת הקפה השחור בעולם המערבי רחבה ביותר ומגוונת ובעיקרה מבוססת על קפה פילטר, טורקי ואספרסו. המדינות המובילות בצריכת הקפה הן: פינלנד - עם צריכה של 12.9 ק"ג לנפש בשנה; לאחר מכן שוויץ - עם צריכה של 12.1 ק"ג לנפש בשנה ודנמרק - עם צריכה של 10.6 ק"ג לנפש בשנה. לשם השוואה - בישראל צורכים 2.24 ק"ג לנפש בשנה.

החלטת שלי פדרמן להעמיק את הפעילות בתחום ה"קפה גורמה" נובעת בעיקר מן התחושה שקיים צורך במוצר איכותי חדש. מספר גורמים ניסו להיכנס לתחום הקפה השחור אך אף לא אחד מהם הצליח להציג מוצר איכותי חדש. "דרך הקפה" הוא התשובה האמיתית לקפה שחור טורקי ברמת איכות שלא הייתה עד היום בארץ.

"לנדוור מתמחה בתחום אחד בלבד - קפה שחור (טורקי ואספרסו) ולפיכך, היא רואה את עצמה כמתמחה ומובילה בתחום זה. ב"דרך הקפה" הושקעו משאבים רבים באיתור של זני פולי קפה איכותיים ממדינות דרום אמריקה,אפריקה והמזרח הרחוק, תוך הקפדה על איכות הפולים. בתהליך הייצור בארץ מושם דגש על תהליכי ייצור מבוקרים ומפוקחים היטב ועד להפצה ולשיווק לצרכן הסופי.
אנו כמקצועניים מאמינים בפילוסופיה שלנו שהתמחות איננה רק במוצר עצמו, עלינו להקדיש מאמצים משמעותיים לחינוך ולהדרכה כל הדרך - מן הפול ועד לכוס" - אומר פדרמן.

הוא מגלה כי יחד עם השקת הקפה החדש, מציעה החברה גם שורה של אביזרים להכנת הקפה השחור כדי שההנאה תהיה מושלמת, כגון: מטחנה מיוחדת לפולי קפה שחור, מיכל אטום לחלוטין עם סגירת ואקום לשמירת הקפה, כפית מידה להכנת קפה ועוד".

על קפה לנדוור ומשפחת פדרמן

קפה לנדוור הוא היצרן הראשון בישראל בתחום הקפה הקלוי. החברה נוסדה בשנת 1919 בגרמניה על-ידי משפחת לנדוור, שעסקה בתחום זה במשך עשרות בשנים. את פעילותה בישראל, החלה החברה בשנת 1933 ומאז ועד היום היא נחשבת כיצרן של קפה שחור איכותי.

משפחת פדרמן, בעלת השליטה בחברה, היא אחת מן המשפחות הותיקות העוסקות בתחום היצור והסחר של קפה בישראל. בין השאר, הייתה משפחת פדרמן בעלת השליטה בתאגיד הקפה והמזון "עלית" בשנים 1985-1997.

עוד קודם לכן היו בני המשפחה שותפים לעסקי הקפה הבינלאומיים של תאגיד הקומודיטיס העולמי "מאן".

"דרך הקפה" משווקת בנקודות המכירה בשוק הקמעונאי והמוסדי ברחבי הארץ באמצעות מערך שיווק ומכירות עצמאי. בנוסף, החברה מייצגת ומשווקת בישראל את קפה האספרסו האיכותי של "אילי" האיטלקית וגם את מוצרי הפילטר והאספרסו של חברת הקפה הבינלאומית "רומבוטס".

תאריך:  09/12/2004   |   עודכן:  09/12/2004
עמירם פליישר, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ג'יפ XC90 של וולוו בקמפיין באינטרנט
חברת מעבדות ג'יג'י מאמצת את קבוצת הכדורסל "אליצור רמלה"
דל, EMC, אינטל ואורקל משיקות את פרויקט מגה-גריד
רשת אופטיקה הלפרין יוצאת בקמפיין פרסום בהיקף 700,000 שקל
VICHY עושה היסטוריה בישראל ומצליחה לחדור אל בית הצרכן ולהגיע עד לכורסת הטלוויזיה. לראשונה בארץ בוחרת חברת קוסמטיקה באסטרטגיה שיווקית מקורית וחדשנית: מצרפת 100 אלף דוגמיות של ג'ל פנים וקרם לחות לאריזות DVD של רשתות "בלוקבסטר" ו"ענק הוידאו" ומעניקה 30% הנחה ברכישת מוצרים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il