חברת מפעיל סיימה מהלך מיתוג מחדש
מהלך המיתוג כלל בחינה מחודשת של ערכי המותג להם הותאמה שפה תקשורתית מחודשת הנותנת מענה עיצובי לכל האמצעים התדמיתיים והשיווקיים של מפעיל.
ההשקעה הכוללת בהליך המיתוג עמדה על כמיליון ש"ח.
מסגרת השינוי התדמיתי כוללת עיצובו של לוגו חדש מלווה בסיסמה: מפעיל: "לעסקים ששואפים להתקדם".
חברת מפעיל, הנחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של פתרונות להפקת מסמכים במשרד המודרני, סיימה בימים אלו תהליך של מיתוג מחדש. בין השאר עוצב לחברה לוגו חדש המלווה בסיסמה מפעיל: "לעסקים ששואפים להתקדם". ההשקעה הכוללת בהליך כולו עמדה על כמיליון ש"ח וכללה בין השאר בחינה מחודשת של ערכי המותג שלווה בסקר לקוחות כולל, בו נבחנו עמדותיהם כלפי מפעיל. מהסקר עלה בין השאר כי החוזק העיקרי של מפעיל הוא היותה חברה מפיצה של ציוד איכותי ובעיקר מוטת שירות.
מאיר עומר, סמנכ"ל השיווק של מפעיל מסר שכפועל יוצא של הסקר הוחלט לחדש ולחדד את השפה התקשורתית של החברה. ובתוך כך לאחד את המסרים השיווקיים, לקדם באופן מאסיבי ומחודש את מגוון המותגים המיוצגים בחברה, תוך הדגשה של ערכי החברה, מובילות, חדשנות, עמידות, אמינות ושירות. עומר ציין עוד, שהיקפי פעילותה של מפעיל הולכים וגדלים וכתוצאה מכך נוצר צורך מחד ונכונות של הנהלת החברה ועובדיה מאידך, להשקיע מחשבה ואמצעים בבניית התדמית המחודשת והמודרנית של החברה.
מפעיל
מפעיל הוקמה בשנת 1939, ונחשבת כיום למובילה ביבוא שיווק והפצה של פתרונות להפקת מסמכים בשחור לבן ובצבע, בפתרונות סריקה, הדפסות בפורמט רחב, פקסימיליות, מחשבים ניידים ותוכנות לשליטה ובקרה על הדפסות והעתקות משרדיות. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על-ידי מפעיל ניתן למנות את: ריקו, טושיבה, קיפ, קרטדיס, רציו ועוד.
במפעיל מועסקים כ-220 עובדים ב-5 סניפים ברחבי הארץ. בין לקוחותיה ניתן למנות משרדי ממשלה, בתי המשפט, אוניברסיטאות, מוסדות צה"ל, וחברות בסקטור הפרטי. החברה הינה חברה בורסאית הנסחרת בבורסה לני"ע בתל-אביב.