|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת הממחים
מעוניינים לשדרג את הבית אבל חסר לכם הון עצמי? בואו לשמוע מה יש למשכנתה הפוכה להציע עבורכם!
כתיבת המומחים
מרפאת כאב תל אביב - מה חשוב לדעת לפני שבוחרים?

מרמולייט משיקה שוקולד ללא סוכר

- הודעה מטעם דנשר
22/12/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: נטע הר-לב, יחסינציבור  |    |  בר תקשורת

"מרמולייט - החיים מתוקים ללא סוכר"

דנשר משיקה לראשונה תחת מותג מרמולייט קטגוריה חדשה שוקולד ללא תוספת סוכר.

מרמולייט ממשיכה מגמה בינלאומית ומציגה סדרת שוקולד חדשה ללא תוספת סוכר, בהשקעה של כחצי מיליון דולר.

חברת "דנשר", שהציגה לראשונה בישראל קטגוריה חדשה של מוצרי מזון ללא תוספת סוכר תחת המותג מרמולייט-מותג חוצה קטגוריות, משיקה לראשונה סדרת שוקולד חדשה ללא תוספת סוכר, בתוספת סידן וסיבים תזונתיים.

סדרת השוקולד החדשה מכילה פחות קלוריות מטבלת שוקולד רגילה עם סוכר. בכל טבלת מרמולייט בממוצע 20% פחות קלוריות מאשר בטבלת שוקולד רגילה.

ההשקעה בסדרה החדשה, הכוללת פיתוח החדרה ותמיכה שיווקית- פרסומית במותג נאמדת בכחצי מיליון דולר. פיתוח הסדרה נמשך כשנה והתבסס על מחקרי שוק, סקרי דעת קהל ומגמות שוק שנבחנו בארץ ובעולם. קהל היעד אליו פונה מרמולייט הינם הקהל הרחב, בהם שוחרי התזונה והבריאות.

צפי המכירות של טבלאות שוקולד מרמולייט לשנת 2005, נאמד על כ- 5% נתח שוק ותוך שלוש שנים הצפי הינו נתח של 8% מהשוק. סה"כ שוק טבלאות השוקולד בישראל, עומד על 250 מיליון שקל.

רון ברק, מנהל שיווק ופיתוח בדנשר: "מרמולייט, המותג המוביל והמומחה במזון ללא תוספת סוכר, זיהתה מגמה עולמית בגידול מכירות שוקולד בעולם ובעקבותיה החליטה על פיתוח סדרת שוקולד. סדרת השוקולד כמו שאר מוצרי מרמולייט פונה לכלל הצרכנים וכחיזוק לכך אנו ממקמים את המוצרים במדף השוקולד הרגיל ולא במדף הבריאות. כניסתינו לשוקולד ללא תוספת סוכר תהפוך את השוקולד ללא סוכר ממוצר נישתי לקטגוריה שלמה כפי שקרה בקטגוריות האחרות בהם פועל המותג. מבחינה אסטרטגית מרמולייט הינו מותג עוגן בחברת דנשר ובמותג מושקע הון אנושי וכספי רב".

היקף המכירות של מרמולייט נאמד היום על כ-40 מיליון ₪, היעד שהוצב בהשקת המותג, לפני כ-10 חודשים. הצפי הינו כי השוקולד יהווה 30% מכירות מתוך כלל מוצרי מרמולייט.

מיום השקת מרמולייט הוכפלו מכירות המותג, המותג דנשר חיזק מודעות צרכנית בתחום הבריאות. דנשר בהשקת מרמולייט הכריזה על רצון לקחת בעלות על קטגוריית ה"ללא תוספת סוכר" וכך עשתה. בסקר שנערך על-ידי "טלסקר" עולה כי המודעות נעזרת, מרמולייט תפס 24% לפני השקת המותג ולאחר ההשקה מודעות כללית נאמדת על כ-57%.

שוק השוקולד בישראל נחלק, לארבעה תחומים: טבלאות, חטיפים, ממרחים ובונבורייות. לפי נתוני נילסן, שוק הטבלאות מגלגל 180 מיליון ₪. קטגוריית שוקולד ללא תוספת סוכר מהווה כיום רק 1.8% נתח שוק מתוך סה"כ שוק וטבלאות השוקולד.

השקת סדרת שוקולד מרמולייט ללא תוספת סוכר תלווה בקמפיין פרסום מרמולייט, תדמיתי למותג,באמצעות משרד הפרסום שמעוני פיקנלשטיין FCB שיעלה בחודש הבא, תחת הסיסמא "מרמולייט- החיים מתוקים ללא סוכר". כמו כן, מתוכננת פעילות שיווקית נרחבת מתחת לקו באמצעות דיול ב-80 נקודות מכירה,סטנדים, הלבשת מדפים, טעימות ומבצעים.

הסדרה החדשה כוללת 4 מוצרים:

שוקולד חלב במילוי נוגט אגוזים, מחיר לצרכן: 9.99-10.99 שקל.
שוקולד חלב עם שבבי שקדים, מחיר לצרכן: 7.99-8.99 שקל.
שוקולד חלב, מחיר צרכן: 7.99-8.99 שקל.
שוקולד מריר: מחיר לצרכן: 7.99-8.99 שקל.

חברת דנשר החלה את פעילותה לפני 30 שנה והנה אחת מחברות שיווק מכירות והפצה המובילות בישראל.

דנשר משווקת ומפיצה בין היתר את המותגים: מרמולייט (מזון ללא סוכר), טואלט דק ניקוי אסלות, רייד (קוטל חרקים), גלייד (בישום הבית), פלדג' לניקוי רהיטים, אדג' ג'ל גילוח, פרש וואנס, אנרג'ייזר, אורל בי, מרידול, גלילונית, קליאו, פופסטאר (פופקורן למיקרוגל), פמילי, פוג'י, וילדה ועוד..

תאריך:  22/12/2004   |   עודכן:  22/12/2004
נטע הר-לב, יחסינציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל לזוביק משנה למנכ"ל שיכון עובדים מונה לסמנכ"ל הכספים של שיכון ובינוי במקום שמעון הייבלום.
רשת "אופטיק דורון-כללית מושלם" הקימה מערך הדרכה והכשרה לקליטת כ-150 עובדים חדשים מתוכם נקלטו כבר בימים אלה כ-40 עובדים. הרשת משיקה בימים אלה את 22 החנויות הראשונות ברשת בהשקעה של כ-4 מיליון דולר.
האגודה ליחסי עבודה הציגה לאוצר, לתעשיינים ולהסתדרות תוכנית לאומית רב-שנתית לצמיחה, תעסוקה והוגנות בחברה.
קופת גמל חדשה בלאומי "סגנון שוקי חו"ל"
דני לב-רן מונה למנהל תיקי לקוחות בתעשייה הביטחונית ובתעשיות הכימיקלים ב-Oracle ישראל
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
תזכורת לבני גנץ: מצב החירום עדיין קיים, ואף מחמיר    מכתבי ההתפטרות של שרי המחנה הממלכתי צפויים להיכנס לתוקף רק למחרת חג השבועות    אם כך, עדיין לא מאוחר מדי לנתניהו ולגנץ - ולא רק ל...
חיים רמון
חיים רמון
ראשי מערכת הביטחון החליטו לא לכבוש את הרצועה ולא להקים ממשלת צבאי ברצועה    כתוצאה מכך, חמאס חוזר ומשתלט מחדש על כל שטח שמפנים חיילי צה"ל    גלנט והלוי וגם נתניהו מבינים היטב שהם נכש...
דן מרגלית
דן מרגלית
"תפסת מחסה מאחורי הסלע מאש האויב, האש עזה, עיני הלוחמים נעוצות בעורפך, אתה קם ומסתער בראשם על עמדת האויב או נשאר לשכב בתקווה שמישהו אחר ייקח את המשימה על עצמו?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il