הקור הגדול של השבוע האחרון הביא לגידול של 25% במכירות תה ויסוצקי.
לרגל פתיחת עונת התה מעלה ויסוצקי קמפיין תדמיתי תדמיתי
תחת הסיסמא "ויסוצקי - לחיות נכון".
השקעה מדווחת של 3 מיליון שקלים.
חברת ויסוצקי, המובילה את שוק התה בישראל, יוצאת השבוע בקמפיין תדמיתי רחב היקף בהשפעת מגמת ה-Well Being הכלל עולמית.
מגמת ה-Well Being מביאה לידי ביטוי את העיקרון "להיות קשובים לגוף ולנפש" ומתבטאת ביישום אורח חיים מאוזן יותר, והקפדה על תזונה נכונה.
לדברי אורלי חרש, מנהלת השיווק של ויסוצקי: "מגמת ה-Well Being אשר חדרה לכל תחומיי החיים היא זו שהנחתה את בניית האסטרטגיה התקשורתית החדשה של ויסוצקי שהסיסמא - "ויסוצקי- לחיות נכון" מובילה אותה".
שוק התה בישראל מוערך בכ-300 מיליון שקל בשנה עם קצב גידול שנתי של 4%. להערכתו של רוני וינשטיין, מנכ"ל תה ויסוצקי: " השנה צפוי השוק לגדול בכ- 5%". לדבריי וינשטיין יש קשר ישיר בין הגידול בתחום התה להתפשטות מגמת ה- Well Being הכלל עולמית.
הקמפיין שמבוצע באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי מגולל סיטואציות יומיומיות בחיי אנשים רגילים. הסיטואציות מתמקדות ב"חטאים הקטנים" המביאים בעקבותם את האמירה המוכרת- ממחר דיאטה, או ממחר נתחיל מחדש.
המלצת ויסוצקי, היא כאמור, להתחיל בשתיית תה במקום משקאות אחרים כי שינויים גדולים מתחילים בקטן.
הקמפיין בהשקעה מדווחת של 3 מיליון שקלים יעלה במהלך דצמבר בטלוויזיה, רדיו, ומודעות בעיתונים.