"You Finally found a rich one"
אסם נסטלה מעלה קמפיין לרגל השקת קפה חדש בסדרת טייסטר'ס צ'וייס: "NESCAFE טייסטר'ס צ'וייס מוזהב"
בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון ₪
חברת אסם-נסטלה מעלה קמפיין לקפה הפרימיום " NESCAFE טייסטר'ס צ'וייס מוזהב", תחת הסיסמא: "Congratulations! You finally found a rich one".
הקמפיין החדש, בהפקת משרד הפרסום מק'אן אריקסון יעלה היום, יום ה', ה-30 בדצמבר, בערוצים 2, 10 ו-24 למשך שבועיים וחצי.
סרטון הפרסומת החדש נפתח בקופסה יוקרתית ומוזהבת של טבעת הנפתחת לאיטה ובתוכה מתגלה פול קפה של "NESCAFE טייסטר'ס צ'וייס מוזהב" וברקע נאמר "Congratulations! You finally found a rich one". פולי קפה נופלים לאיטם וממלאים את המסך והקריין אומר: "The new rich flavor with the Golden Touch". הפולים הופכים לקופסת קפה שנפתחת ואחריה רואים קפה מוכן בעל מרקם עשיר הנמזג לתוך ספל, כשברקע הבחורה שזכתה בקפה במקום בטבעת שואלת "Is it really that good?" והקריין עונה"Oh Yea!".
סמנכ"ל השיווק של אסם, איציק צאיג, "NESCAFE כמובילת שוק הקפה המודרני, ממשיכה לחדש לצרכנים ולהרחיב את שוק הקפה, תוך השקת מוצרים ברמות טעם ואיכות מהטובים בעולם ובישראל. " NESCAFE טייסטר'ס צ'וייס מוזהב" הינו קפה עשיר במיוחד ולכן המסר שבאמצעותו בחרנו להוביל את הקמפיין החדש הוא של טעם ומראה עשיר. אנו ממשיכים לגלות שוב ושוב כי הצרכנים מגלים שעור נאמנות גבוה במיוחד למותג ואנו מאמינים כי הקמפיין החדש ימשיך את התנופה של המותג בשנים האחרונות", אמר צאיג.
NESCAFE טייסטר'ס צ'וייס מוזהב, הנו קפה איכותי ויוקרתי, בעל מרקם עשיר, המיוצר על בסיס פולי ערביקה מובחרים. הקפה החדש קלוי בקלייה בהירה יותר ומכאן נובע צבעו המוזהב והוא בעל טעם עדין וחלק (smooth) וארומה עשירה במיוחד.
המותג "NESCAFE טייסטר'ס צ’וייס" הושק על-ידי אסם-נסטלה בישראל בשנת 1995 והפך מאז ועד היום, למותג המוביל בקטגורית הקפה הנמס המיובש בהקפאה- הקטגוריה האיכותית ביותר בתחום הקפה נמס, עם נתח שוק של כ-50% (נילסן, נובמבר 2004, מצטבר, כספי).
סדרת "NESCAFEטייסטר'ס צ'וייס" כוללת: קפה מקורי, קפה Strong, נטול קפאין וקפה בשני טעמים - וניל, ואגוזים וכמובן נסקפה טייסטרס צ'וייס מוזהב.
קרדיטים:
סמנכ"ל לקוחות: אורון צל
מנהלת קריאייטיב: קרן קיי
ארט דיירקטור: יעל יעקב
קופי: אורי ביילין
סופרוויזרית: מיכל יוסיפון
תקציבאית: שירלי גל
מפיקת משרד: אידית לוי
חברת הפקה ובית פוסט: JCS פוסט פרודקשן