סקאל מובילה מהלך של מהפיכת מחירים בשוק החשמל בישראל: מנהיגה בחנות החשמל בדיוטי פרי מדיניות של הורדת מחירים ויצירת פער של עד 40% מהשוק המקומי עבור המוצרים הנמכרים והפופולאריים ביותר.
קובי סקאל: "קבוצת סקאל כשחקן מרכזי ועיקרי בשוק החשמל בישראל, מובילה מהלך שמטרתו לקבוע רף חדש למחירי מוצרי החשמל הפופולאריים, שנמוך בהרבה מהמקובל כיום וקובע מגמות חדשות בשוק..."
חברת סקאל דיוטי פרי, מסתערת מחדש על שוק החשמל, והחלה במהלך שמטרתו קביעת סטנדרטים חדשים של מחיר בשוק החשמל בישראל והורדה אגרסיבית של המחירים.
במסגרת המהפכה אותה החלה סקאל ליישם, נמכרים בחנות החשמל החדשה בדיוטי פרי בטרמינל 3 מוצריי חשמל הנחשבים לנמכרים ולפופולאריים ביותר בשוק החשמל כיום, במחירים חסרי תקדים.
מדובר במוצרי חשמל שנתח השוק שלהם נמצא במגמת עליה בשנים האחרונות: לדוגמא: די.וי.די. משולב וידיאו LG במקום 200$ רק 160$.
טלוויזיה 25 אינץ' אסטרה במקום 200$ רק 150 $.
מערכת קולנוע ביתי LG הכוללת מגבר, די.וי.די., 6 ראשים סט 5 רמקולים +סאב וופר כולל DIVIX במקום 200$ רק 150 $.
טלוויזיה "21 אסטרה במקום 150$ רק 100$.
קובי סקאל סמנכ"ל השיווק בקבוצת סקאל מסר כי: "קבוצת סקאל שמהווה כיום את השחקן המרכזי בשוק החשמל בישראל, יכולה לשנות את כל התפיסה של השוק הן בפרמטר של רשתות החשמל והן בפרמטר של הצרכנים ולקבוע מגמות חדשות בשוק, בהובלת המהלך הראשון מסוגו שמטרתו לקבוע רף חדש למחירי מוצרי החשמל הפופולאריים, שנמוך בהרבה מהמקובל כיום".
לדבריו: "חשוב לציין כי לא מדובר במבצעים חד פעמיים, בירידי עודפים או במחירים זמניים, אלא בשינוי מהותי של שוק החשמל בישראל, כאשר סקאל דיוטי פרי מקנה ללקוח שטס אפשרות לרכוש מוצרי חשמל עד 40% זול יותר מהשוק המקומי.
עוד הוסיף סקאל כי במהלך שנת 2005 תיצור סקאל מבצעים אטרקטיביים נוספים תוך חשיפת להיטים חדשים שימכרו בדיוטי פרי והפחתת מחירים למוצרים נוספים כגון :
מערכת סטריאו יונדאי ב-100$.
מ.קולנוע ביתי LG הכוללת: מגבר, די.וי.די., וידיאו 6 ראשים ,סט 5 רמקולים וסאב וופר ב-200$ ועוד.