יוניליוור ישראל עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיוני ובאינטרנט ל"נמס בכוס של קנור" בהשקעה של 4 מיליון שקל באמצעות משרד הפירסום ליניאל DDB. הקמפיין החדש הוא חלק מהקונספט הבינלאומי של מרקים חטיפיים של קנור - Cup of soup, שבישראל תורגם למסר של: "נמס בכוס של, קנור מטעין אותך מחדש" והוא חלק מקמפיין החדש של "קנור. YO הפתעת אותי".
לאחרונה, עברה סדרת נמס בכוס איחוד מתלמה לתוך המותג הבינלאומי קנור כחלק ממהלך הכינוס הקולינרי שעושה יוניליוור ישראל. לרגל ההשקות החדשות בסדרת "נמס בכוס של קנור" יצאו מהדורות מיוחדות של מרקים בטעמים ייחודיים: בורשט, מרוקאי ותפוח אדמה וכרישה.
בימים אלה עובר המותג קנור רענון מיצובי באמצעות קמפיין תקשורתי חדש ומפתיע. קנור מבדלת עצמה מהמתחרים על-ידי הדגשת ערכי המותג הקיימים והעברת המסר של הפתעה והנאה המושגים מבישול במוצרי קנור ושימוש בהם. קנור הוא מותג המסתמך על איכות, חדשנות ומקצועיות ומסייע לכולם להפתיע באמצעות בישול טעים, קל, איכותי ויומיומי.
קמפיין הפרסום החדש, כולל סרטון פרסומת המתמקד בסיטואציה מפתיעה המתרחשת בסביבת עבודה של משרד. הרעיון סביב המסר של: "נמס בכוס של קנור, מטעין אותך מחדש" הוא שלכל אחד יש נפילת אנרגיה ומיקוד במשך היום ונמס בכוס של קנור מחזיר לך את האנרגיה לעשות את מה שעשית קודם מעצם היותו חטיף מרק טעים, מזין וזמין.
בפרסומת רואים: בחור שאיבד מיקוד במהלך העבודה ותוך כדי הפסקת נמס בכוס של קנור הוא מחליף מבטים עם עם בחורה נאה במשרד והעניינים מתחממים, לאחר שהוטען עקב לגימת נמס בכוס של קנור הוא אוזר אומץ ומליט לנשק אותה, אך במפתיע מסתבר שהוא נישק בטעות את הבוס שלו...
הסרט מעביר תחושת הפתעה והומור אשר אינו משאיר את הצופה אדיש ומוסיף לקנור אמוציות של טעינת אנרגיה חדשה ותגלית מפתיעה.
קנור הוא אחד המותגים הקולינריים המובילים בעולם ובישראל מחזיק בנתח של 49% מהשוק הקולינרי הכולל אבקות מרק, תבשילים, רטבים ועזרים לתיבול ובישול. קנור מחזיק בנתח של 52% משוק המרקים המוכנים, 68% משוק המרקים באריזות אישיות (במותג "קנור נמס בכוס") ו-42% משוק אבקות המרק לתיבול.
על יוניליוור
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2003 בכ-48.5 מיליארד דולר. היקף מכירות מותגי יוניליוור בישראל הסתכם ב- 2003 בכ-1.3 מיליארד שקלים בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitalitiy (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק, ואח'. כמו כן יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.
קרדיטים:
מנהל מותג קנור: יואב גאון
מנהלת מותג קנור: קרין טיסונה-יבנאי
משרד הפרסום : ליניאלDDB
סמנכ"ל קריאטיב: דני זילברמן
מנהלת קריאטיב: זהר נעמן
מפיק: עופר חג'יוב
קופירייטר: צביקה סופר
ארט: גלית קונפורטי
סופרוויזר: טל פלוסקר
תקציבאית: כרמית אילוז
פלנר בכיר: גיא חיים
פלנרית: ענבר לוינגר