קמפיין התרמה של אופנת ג'אמפ לאל"י, האגודה להגנת הילד מככבת בפוסטרים של מבצע ההתרמה ב-52 חנויות הרשת ובקניונים ברחבי הארץ באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן.
רשת חנויות אופנת ג'אמפ תקיים במהלך חודש פברואר מבצע התרמה לאל"י, האגודה להגנת הילד, המציינת בימים אלו 25 שנות קיום. במסגרת המבצע מוזמנים הקונים לרכוש מעמד צבעוני לפתקיות תזכורת בסכום של 10 ₪, כשכל ההכנסות קודש לאל"י.
את המבצע מלווה קמפיין התנדבותי באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן, אותו מובילה עינת ארליך, הפרזנטורית של אפנת ג'אמפ, המופיעה עם ילד/שחקן על פוסטרים של המבצע תחת הסלוגן "יש ילדים שבשבילם חגורה היא לא רק פריט לבוש". הפוסטרים יופיעו בכל תקופת המבצע בחלונות הראווה ובתוך 52 חנויות הרשת וכן בקניונים בהם נמצאות החנויות.
אל"י הוקמה בשנת 1979 ע"י ד"ר חניתה צימרין על מנת להתמודד עם בעיית ההתעללות בילדים. האגודה רשומה כמלכ"ר ומתמחה בטיפול בילדים שעברו התעללות על כל סוגיה, מכל היבטיה ובכל האוכלוסיות המעורבות בה.
אל"י מעסיקה כ-50 עובדים בשכר וכ-100 מתנדבים, רובם מטפלים מקצועיים.
חברת JUMP הישראלית הינה בבעלותו הפרטית של מנחם קופיץ והוקמה בשנת 1981. הרשת מונה 52סניפים בפריסה ארצית ומעסיקה כ-300 עובדים.
קרדיטים:
מנהל קריאייטיב: תומר אברמוביץ'. ארט דירקטור: טלי מילכברג. קופירייטינג: אביב בריסקין. סופרווייזרית: רותי ברניצקי. תקציבאית: דנה ויינברג. צלם סטילס: יניב אדרי. סטיילינג: מתי ממן. יחסי ציבור: זאביק דרור.