משרד התיירות יזם בשיתוף מנהלת נתב"ג ורשות שדות התעופה, השתלמויות מיוחדות לשיפור השרות לתייר ולנוסע.
משרד התיירות יזם בשיתוף מנהלת נתב"ג ורשות שדות התעופה, השתלמויות מיוחדות לשיפור השרות לתייר ולנוסע במסגרת פעילות הכשרת כח אדם בתיירות, לכ- 100 נהגי מוניות המסיעים תיירים ונוסעים לשדה התעופה וממנו, וכ- 200 בקרי ביקורת הגבולות, המוצבים בנתב"ג.
במהלך החודשים אפריל-מאי ויוני יעברו המשתתפים סדנאות פעילות שבהן יודגשו נושאים כגון: שפת גוף ותקשורת בלתי-מילולית, פער בין תרבויות, טיפול בתלונות ובתיירים "קשים" ועוד.
יש לציין, שבכוונת משרד התיירות להמשיך ולקיים השתלמויות וסדנאות נוספות, במרוצת שנת 2001, וזאת בכדי להשלים פעילות שהחלה כבר בשנה החולפת,