לרגל השקת הדור החדש של עדשות המגע היומיות.
חטיבת הראיה של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון, מעלה קמפיין חדש לרגל השקתן בישראל של עדשות המגע היומיות ACUVUEׂ ADVANCE™ עם טכנולוגיית HYDRACLEAR™, המשלבת מרכיב לחות פנימי,
לנוחות מירבית לעיניים, ומהווה פריצת דרך בתחום עדשות המגע.
הקמפיין יתחיל ב-12.4.05 יימשך כשבועיים ויגובה בנקודות מכר(חנויות ורשתות אופטיקה על פי רשימה המלווה את הקמפיין.
קמפיין האינטרנט יעלה בפורטלים הגדולים באינטרנט(וואלה, MSN ) ויציע בדיקת התאמה חינם בחנויות האופטיקה וכן זוג עדשות חינם להתנסות.
האופטיקות המשתתפות בקמפיין: אופטיקנה, אופטיק דורון וחנויות האופטיקה המובחרות.
מימוש המבצע - הגעה לחנות האופטיקה שברשימה המלווה את הקמפיין.
ג'ונסון אנד ג'ונסון השקיעה 50,000 דולר בקמפיין שנערך ע"י חברת דטה פרו פרוקסימיטי, המתמחה בשיווק ישיר. הקמפיין הינו המשך לפעילות שיווק ישיר בהם משקיעה החברה בשנה האחרונה.
שירלי דגני וייס, מנהלת חטיבת הראיה בג'ונסון את ג'ונסון מציינת כי: הקמפיין עולה לרגל השקת הדור החדש של עדשות מגע יומיות, של ג'ונסון אנד ג'ונסון המהוות פריצת דרך בתחום. מטרת הקמפיין לעורר עניין והתנסות בעדשות המגע המהפכניות, מתוך גישה של: "נסה ותאמין". רשת האינטרנט התגלתה כמדיה יעילה להעברת מידע על חידושים ומבצעים וידע נוסף הקיים אצלינו שחנויות האופטיקה אינו יכולות לתת כמו גם לאיסוף מידע ראשוני. ההשקעה בקמפיין באינטרנט תגרום לאנשים להכיר ולצרוך את העדשות האיכותיות שלנו, לתפוס נתח שוק יותר משמעותי ולסקרן לקוחות אחרים".
אודות חטיבת הראיה של ג'ונסון אנד ג'ונסון: מובילה בעולם בתחום עדשות המגע עם נתח שוק עוצמי של 34%. החברה מתמחה בפיתוח,וייצור עדשות חד פעמיות/החלפה תכופה ומשקיעה במו"פ הן בפיתוח מבנה עדשות והן בייעול הליכי ייצור.הנהלת החברה ממוקמת בג'קסונוויל, פלורידה. ב-1987 המציאה חטיבת הראייה את הקונספט של עדשות מגע חד-פעמיות ולהחלפה תכופה בסדרת ACUVUEׂ- העדשות המומלצות והמורכבות ביותר בקרב אופטומטריסטים ורופאי העיניים בעולם. בישראל פעילה חטיבת הראייה בג'ונסון אנד ג'ונסון מאז שנת 2000.