דיוטי פרי ג'יימס ריצרדסון משיק קמפיין מודעות חדש לרגל השקת מבצעי הקיץ בחנות הספורט בדיוטי פרי. הקמפיין הוא נגזרת של קמפיין הטלוויזיה והמודעות של החברה, שהושק בחודש מרץ. הקמפיין יעלה לתקופה של שבועיים בעיתונות הארצית והמקומונים ועלותו מוערכת בכחצי מיליון שקל.
חגית בכר - מנהלת הסחר והשיווק בג'יימס ריצ'רדסון אמרה היום: במסגרת ההיערכות של חברתנו בטרמינל החדש אנו מציגים את ג'יימס ריצ'רדסון ספורט. חנות הספורט החדשה המופעלת בשיתוף עם MGS. החנות מציעה את הטרנדים העדכניים ביותר באופנת הספורט ומגוון רחב של נעלי ובגדי ספורט ממיטב המותגים הבינלאומיים המובילים: נייקי, אדידס, ניו-באלנס, פומה, אולסטאר קונברס, סקטצ'רס, דיאדורה ועוד.
בנוסף, מתחם משקפי שמש, ובו מגוון עצום של משקפי שמש אופנתיות מהמותגים הידועים בעולם: דיור, מקס מרה, ולנטינו, דיזל, ארמני, דולצ'ה גבנה ועוד.
מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות לחנות הספורט החדשה ולמבצעים האטרקטיביים בה בקרב ציבור הנוסעים לחו"ל במהלך חג הפסח ועונת התיירות.
מבצעים מדהימים בג'יימס ריצ'רדסון ספורט!
חנות הספורט החדשה מציגה לא רק את המבחר הגדול והמרשים בעולם, אלא גם מבצעים אטרקטיביים שהופכים את הקניה בדיוטי פרי למשתלמת מאי פעם! להלן חלק מהמבצעים:
כל נעלי ספורט במבצע 3+1 חינם או 15% הנחה לזוג מהמבחר בחנות
20% הנחה לאופנת הספורט והנעליים של ניו בלאנס
נעלי אדידס: הנחה של 30% על זוג נעלי הספורט השני ועוד.
על הקמפיין:
קמפיין המודעות החדש משתמש באותה שפה פרסומית שנבנתה עבור החברה לקמפיין הטלוויזיה על-ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון לפי הקונספט הפנטזיה והסיסמא: "שווה לראות כדי להאמין". הדוגמן שנבחר לקמפיין הוא עומרי כהן.
קרדיטים:
משרד הפרסום:
ארט דירקטור - שירה ורשבסקי
קופירייטר - אורי ביילין
תקציבאית - סער נעים
מנהל קריאייטיב - יותם שרון
פלנרים - אלון ברנר, רותי שבת
מפיקת סטילס - רינת שמעוני