איגוד חברות הפרסום ממשיך בפעילותו למען הקהילה - יעניק קמפיין בהתנדבות לעמותת עם-חי למען חיילי ישראל.
איגוד חברות הפרסום, בראשותו של אבנר בראל, שם לו למטרה לפעול למען הקהילה במסגרת של קמפיינים התנדבותיים וכיו"ב.
לאחרונה פנתה עמותת "עם-חי", הפועלת למען הסעת חיילי ישראל, בבקשה לסיוע של האיגוד בקידום הרעיון שלשמו הוקמה. יאיר תדהר, מנכ"ל האיגוד, הפנה את תשומת לב החברים באיגוד לבקשה, ובעקבות פנייתו נענו, בתוך ימים ספורים, מספר משרדי פרסום החברים באיגוד והביעו נכונותם לסייע.
חברת הפרסום פלד-מזרחי, אשר נענתה ראשונה לבקשת הסיוע, תעניק בהתנדבות את הקמפיין לעמותה.
אבנר בראל, יו"ר איגוד חברות הפרסום, מציין: "האיגוד שלנו פועל מזה זמן רב בנושא התרומה לקהילה, ובמהלך השנה האחרונה היינו עדים למספר בלתי מבוטל של קמפיינים שנעשו על ידינו בהתנדבות. חברי האיגוד מקדמים בברכה יוזמות מהסוג הזה שיזמה עמותת "עם חי", ובהחלט נשמח לרתום את חברינו לביצוע פעולות נוספות בעתיד, שיסייעו בעד הקהילה בכלל וכוחות הביטחון בפרט".
עמותת "עם חי" פועלת לארגון וביצוע הסעות סדירות לחיילים וכוחות הביטחון משערי בסיסים רחוקים, מצמתים ומטרמפיאדות אל אזורי הסעה מרוכזים של אוטובוסים ורכבות. העמותה, אשר ממומנת מכספי תרומות, זכתה לברכתם של שר הביטחון והרמטכ"ל.