אמישראגז משיקה בימים אלה מותג חדש, אוטוגז, הכולל את פעילות החברה בתחום הנעת רכבים בגז. תחת המותג תופעל רשת תחנות לתדלוק בגז אוטומטיבי לרכבים, אספקת שרותי גפ"מ (גז פחמימני מעובה- LPG) ועוד. הלוגו למותג החדש עוצב בידי ברוך נאה, המעצב אשר אחראי למיתוג החדש של החטיף 'פסק זמן', ולמאפים מבית עלית.
לדברי נועם הנקין, סמנכ"ל השיווק של אמישראגז, שם המותג החדש מעביר מסר של ראשוניות, תנועה וחדשנות. לדבריו, "ברחבי העולם הגפ"מ האוטומטיבי מניע כ-10 מיליון רכבים: מכוניות פרטיות, ציי רכב ותחבורה ציבורית. ישראל מצטרפת לטרנד העולמי של הנעה בגז והנקין צופה גידול ניכר ברכבים מונעי גז גם בישראל. הגידול הצפוי נובע מעלייה נמשכת במודעות ליתרונות ההנעה בגז אוטומטיבי, בחיסכון הכספי המשמעותי, בירידת הבלאי המכני לרכב וברמה המוכחת של רכבים מונעי גז לאיכות האוויר והסביבה".
לדברי ברוך נאה, הלוגו החדש של מוצר ה"אוטוגז" עוצב כהמשך של מותג הבית של אמישראגז, אשר כולל את הצבעים אדום וכחול ומשדר ניקיון, סביבה ואיכות. "בסמל של המותג החדש בחרנו לשלב בין הצבעים כחול, תכלת וירוק, כאשר הירוק מסמל את הקרקע, הטבע והשמירה על איכות הסביבה והכחול והתכלת מסמלים את השמים והניקיון. וביניהם, על גבי רקע לבן, מוצב המותג "אוטוגז" בשפה ובפונטים נקיים ומינימליסטים, אשר משתלבים עם הסביבה, ופועלים למענה".