החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) יוצאת במהלך שיווקי חדש למותג נסטי Nestea, בהשקעה של כחצי מיליון שקל. במסגרת המהלך משיקה החברה בימים אלה טעם נוסף: דיאט נסטי אפרסק. כמו כן, חידשה ורעננה החברה את תוויות המותג, החליפה את צבעי הפקקים(על מנת ליצור בידול מובהק לטעמים)ומובילה פעילות קד"מ בנקודות המכירה.
יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג נסטי: "המהלך החדש נועד לחזק את מעמדו של המותג נסטי בשוק המשקאות הקלים,תוך מיצובו כמשקה טעים, קליל, מרווה ומרענן. במבחני טעימה שערכנו עלה כי הטעם החדש - דיאט נסטי אפרסק, אהוד מאד על הישראלים וזכה לציונים גבוהים.המשקה מכיל כשתי קלוריות לכוס".
נתח השוק של נסטי מהווה כ-75% משוק התה הקר בישראל (על-פי נתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ). בארה"ב ובאירופה קטגוריה זו נמצאת בגידול דו ספרתי בשנה.
נסטי הוא משקה תה קר שמשווק בישראל על-ידי החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל), הזכיינית בישראל של חברת BPW שהיא תאגיד עולמי בבעלות קוקה-קולה ונסטלה. המשקה מיוצר וממולא ללא חומרים משמרים ומבוסס על תמציות תה,טעם וריח טבעיות ומאופיין בטעם עדין ומתוק.המשקה והאריזה עוברים תהליך פיסטור מיוחד המעניק עמידות רבה ובטחון לאורך זמן.רכיבי המשקה כולל המים עוברים טיפולים מיוחדים ההופכים אותם לנקיים ובטוחים. נסטי משווק בישראל בטעמים הבאים: אפרסק, לימון וכעת גם דיאט נסטי אפרסק, בבקבוקי 1.5 ליטר ו-0.5 ליטר.