ערוץ 9 יוצא בקמפיין למפרסמים תחת הסיסמה: "ערוץ 9 - מועשר ב-TRP". עלות הקמפיין: 100,000$.
ניר מרקוביץ', סמנכ"ל השיווק של הערוץ, הודיע היום על השקת הקמפיין הפרסומי החדש.
מרקוביץ' מסר כי הקמפיין מציג את יתרונות הפרסום בערוץ 9 הפונה לנתח שוק ממוקד: "ערוץ 9 פונה ליותר ממיליון דוברי רוסית המהווים קהל מטרה ממוקד (TRP) ואינם צופים בערוצים אחרים. בניגוד לחפיפה הקיימת בין צופי ערוצים 2 ו ו-10 ערוץ 9 מעניק למפרסמים את ההזדמנות לחשוף את מוצריהם בפני מליון צופים חדשים".
הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום GPS, יעלה מחר, יום שני ה-6/6/05, באתרי האינטרנט ובעיתון גלובס ויימשך מספר שבועות.
כמו כן, יכלול הקמפיין פעילות ענפה של קידום מכירות בקרב קהל המפרסמים ומשרדי הפרסום.
מי עומד מאחורי הקמפיין ?
משרד הפרסום: GPS
מנהל לקוח - יוסי ארועטי
תקציבאית - עירית זוהר
מנהל קריאייטיב - אורי ליבני
ארט דיירקטור - גלעד רוזן
מנהלת פלנינג - רונית ניגרי