HOT עולה עם קמפיין לקידום סדרת הילדים והנוער "השמיניה". הקמפיין הינו הפקה עצמאית של HOTVISION, אגף התוכן של HOT. "השמיניה" היא הסדרה הראשונה בעידן החדש שבו הפקות המקור של ערוץ הילדים, משודרות רק ללקוחות HOT למרות שערוץ הילדים משודר גם אצל המתחרים.
קונספט הקמפיין הוא מסע הכחשות של חברי השמינייה - חבורת נערים בני 15 - המנסים להסתיר את השתתפותם בפרויקט הסודי שבו הם לוקחים חלק. במקביל להכחשות הצופה נחשף לכשרונות המיוחדים של הילדים.
הפרסומת כוללת עבודת פוסט פרודקשן מורכבת וחדשנית אשר מעניקה נופך יוצא דופן לכשרונות של הילדים. הסרטון מוביל בסיומו לסיסמא: השמינייה - אין דבר כזה.
הסדרה עולה לאוויר היום (5 ביוני) ותשודר כאמור לצופי ערוץ הילדים ב"HOT" בלבד מידי יום בשעה בשעה 14:30 ובשידור חוזר בשעה 19:00. כמו כן הסדרה תשודר גם ב-HOT VOD.
הקמפיין יכלול סרטון טלויזיה, אינטרנט, וטיזרים ופרומואים בערוץ הילדים.
HOT תשקיע בקמפיין כחצי מיליון דולר.
קרדיטים:
מנהלת תקשורת שיווקית HOT: דפנה חנוכה
מנהלת פרסום HOT: לילי אנגל
במאית: שירי שחר
מפיקה בפועל: יפעת סלע
צלם: ירון שרף
ארט: יעל ומיכאל
פוסט פרודקשן: ג'רונימו
מנהל קריאטיב ראשי: עדי סופר
מנהל קריאטיב: יואב ריד
מפיקה: מיכל אורון
קופירייטר: קובי דורון, טל שלום