ליימן שליסל עולה בקמפיין תדמיתי לתרסיסי השמן של PAM. הקמפיין שעולה באמצעות משרד הפרסום ג.יפית, יימשך כחודש ימים ויעלה בטלוויזיה, תוך שילוב פעילויות קד"מ בנקודות המכירה. בסרטון הפרסומת שילווה את הקמפיין נראות ג.יפית וכלתה מאיה ישעיהו כשהן עסוקות במלאכת הבישול ומתפעלות מהנוחות והבריאות שמציעים תרסיסי השמן של PAM.
הקמפיין יעלה בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוץ 9 (בשפה הרוסית). נקודות יגובו בתליית שילוט בהתאם לרוח הסרטון וכן במעמדי "מרפסת" שעוצבו במיוחד לצורך הקמפיין ובהתאם לעיצוב התרסיסים.
היקף הקמפיין מוערך בכמיליון שקל.
סיסמת הקמפיין: "עברנו ל-PAM שמן בתרסיס".
קרדיטים:
סופרוויזר-אלי גל - קופירייטר-מיכל שגיא ורז לסניק
- בימוי-ענת ספרן
- יח"צ-סנדיק קומיוניקיישן