סקאל דיוטי פרי פותחת במהלך לחיזוק המסר כי חנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי הינה המובילה, האטרקטיבית והמשתלמת ביותר בישראל, ויוצאת לרגל עונת הנסיעות בקמפיין רחב שמטרתו הבלטת כדאיות הקנייה בדיוטי פרי.
הקמפיין באמצעות פרסום אדלר חומסקי וורשבסקי בהיקף השקעה של 1.2 מיליון $, כולל פרסום בעיתונות יומית, מקומונים, עיתונות מגזרית ומגזינים עסקיים, כאשר גולת הכותרת הינה רכישת זכויות הפרסום לשני חודשי הקיץ (יולי ואוגוסט) לכ - 5000 שלטי חוצות ברחבי הארץ. מדובר בפעם הראשונה שחברה רוכשת את זכויות הפרסום לכמות שלטים בסדר גודל המדובר ולתקופה ארוכה של חודשיים (כאשר בדרך כלל מדובר בתקופות קצרות של כשבועיים).
הקמפיין עולה תחת הכותרת "מחירים שלא רואים בארץ..." וזאת על מנת להמחיש את פערי המחירים בדיוטי פרי בקטגוריות השונות והכדאיות הקניה בדיוטי פרי אל מול השוק המקומי ומדינות אחרות בעולם.
במהלך חודשי יולי אוגוסט יוחלפו מדי שבוע השלטים, כאשר בכל פעם יתמקד הקמפיין בקטגוריה אחרת בתחומי החשמל והאלקטרוניקה: DVD, מצלמות דיגיטאליות, תנורים, מקררים, שואבי אבק, מכונות גילוח, מחשבים, פלזמות, מסכים דקים, נגני 3MP וכו.
קובי סקאל סמנכ"ל השיווק בקבוצת סקאל מסר כי: הקמפיין מהווה נדבך נוסף במדיניות שעיקרה המשך מתן דגש על העובדה כי המחירים של המוצרים בחנות החשמל והאלקטרוניקה של סקאל בדיוטי פרי הינם מהנמוכים בעולם, במיוחד בתקופת הקיץ בה חל גידול חד בכמות המבקרים בחנויות הדיוטי פרי, ובהתאמה עולה הפוטנציאל המכירתי בעשרות אחוזים".
לדבריו:"בחרנו לצאת בקמפיין ייחודי ובולט, על מנת לחשוף בצורה מקסימלית את הצרכנים להזדמנות המוצעת להם במסגרת היציאה לחופשה השנתית או העונתית, תוך הקפדה על המשך המודעות של הצרכן לכך שמדובר בקנייה כדאית".