"שטראוס מהדרין" יוצאת במבצע קיץ ראשון מסוגו במגזר החרדי. במסגרת המבצע יוגרלו 40 חופשות זוגיות בחו"ל ובישראל:
המבצע ילווה בקמפיין פרסומי בהשקעה של כ- 150,000 דולר, בעיתונות, ברדיו החרדי והדתי לאומי, בשילוט חוצות ובפעילות קד"מ בנקודות המכירה.
"שטראוס מהדרין", המייצרת מוצרי חלב בכשרות מהודרת למגזר החרדי יוצאת במבצע קיץ ענק וראשון מסוגו תחת המסר: "שטראוס מהדרין - החופש כולו שלך". במסגרת המבצע יוגרלו 20 חופשות זוגיות בנות חמישה ימים לבודפשט ו-20 סופי שבוע זוגיים במלון ניר עציון.
תמיר מלמוד, מנהל השיווק של יטבתה, מסר כי: "לאור הצלחת מבצע הקיץ של שטראוס מהדרין למותג "מילקי" בשנה שעברה, החליטה החברה לצאת שוב במבצע רחב היקף אשר יאפשר לאנשים רבים לזכות בחוויה בלתי נשכחת. היה לנו חשוב ליצור מבצע אטרקטיבי, ייחודי וחסר תקדים אשר יאפשר לממש את הפרסים באופן מיידי: אוספים, מתקשרים, זוכים וטסים. מבצע בסדר גודל כזה יוצא לפועל בזכות מותגי העל של שטראוס כגון: מילקי, דנונה, גמדים ודני".
במבצע משתתפים כל מוצרי שטראוס מהדרין בכל הקטגוריות למעט שקיות חלב.
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום - בולטון פוטנציאל
מנהלת לקוחות: אורלי סיוון
סופרוויזר: גיל קליין
מנהל קריאטיב: עמיחי, עשהאל
מנהל יח"צ: דני כהן