|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מתי יש להזמין הובלה עם מנוף?
קבוצת ירדן
כך עזר עוד ניר ליסטר להוריד פרופיל מקרבי בשביל מיונים טכנולוגיים

מוצר בעל פטנט מהפכני עולמי

- הודעה מטעם אס.סי. ג'ונסון
02/08/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: בר תקשורת  |    |  בר תקשורת

אס.סי. ג'ונסון משווקת המותג "טואלט דאק" המוביל בתחום הניקיון השירותים והאסלות מרחיבה את סל מוצריה ונכנסת לתחום האביזרים לשירותים ומשיקה לראשונה בישראל מוצר בעל פטנט מהפכני עולמי:

"מברשת הפלא" - מעוצבת בצורת ברווז עם ראשי ניקוי חד פעמיים המכילים נוזל ניקוי של טואלט דאק המוקצף במגע עם המים לניקוי יומיומי של האסלה.

השקת המוצר תלווה בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה ובפעילות BTL בנקודות המכירה בהיקף השקעה של 5.5 מיליון ש"ח.

סך כל ההשקעה במהלך עומדת על כ - 8 מיליון ש"ח.

יעל ארצי (מנהלת שיווק) בג'ונסון מוסרת כי: "השקת המוצר החדש הינה מהפכנית בקטגוריית הנקיון לאסלה ומחזקת את מיצובו של המותג "טואלט דאק" כמוביל וחדשני במתן פתרונות לצרכן. ההשקה בישראל באה בעקבות השקה מוצלחת של ג'ונסון העולמית בארופה ובארה"ב.

לדברי ארצי: מברשת הפלא נותנת פתרון מושלם למענה על הצורך של ניקיון והגיינה מקסימלים בשילוב עם קצב החיים המודרני, ליף סטיל ונוחות".

חברת אס.סי. ג'ונסון ישראל משווקת המותג "טואלט דאק" - המוביל בקטגוריית הניקיון לאסלה ושירותים יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי להחדרת מוצר מהפכני "מברשת הפלא" - המעניקה פיתרון ייחודי ובלעדי לניקיון האסלה".

עם השקת המוצר החדש צופים ב"טואלט דאק" לגידול במכירות של כ-30% עד סוף שנת 2006.

היקף ההשקעה הכולל בהחדרת המוצר החדש לשוק עומד על כ-8 שקל, כאשר מתוכם יוקצה לקמפיין רחב היקף הכולל סרטון טלוויזיה, פרסום בעיתונות, פעילות BTL וקידום מכירות בנקודות המכירה. הקונספט /סלוגן שילווה את הפעילות הינו "הדרך החדשה לניקוי האסלה". סרט הפרסומת הינו אדפטציה לסרטון ההשקה העולמי ומתאר איך המברשת ה"מסורתית" לוכדת ומעבירה את החידקים מהאסלה למקום אחסונה וחוזר חלילה (איכס). עד אשר מופיע הברווז של טואלט דאק ומראה את מברשת הפלא בעלת ראשי מברשת חד פעמים, ומודיע: "זרקו את ראש המברשת לאסלה והיפטרו מהחידקים". משרד הפרסום הינו שמעוני פינקלשטין FCB
עד היום השיקה החברה בישראל מגוון רחב של מוצרי ניקיון איכותיים לאסלה ובכולם תפסה נתחי שוק מרשימים ומובילים האחרון שבהם היה הג'ל הפעיל לאסלה בו מובילה טואלט דאק את הסיגמנט עם 85% נתח שוק.

לראשונה מרחיבה אס.סי גו'נסון את המותג "טואלט דאק" עם כניסתה לתחום האביזרים לניקיון האסלה.

מברשת הפלא הינו פיתוח ראשון ויחיד מסוגו בעולם המבוסס על פטנט ייחודי של SCJ הרשום בעולם, ומהווה הצלחה מטאורית בארצות הברית, אנגליה, איטליה, צרפת וכו'.

מברשת הפלא לניקוי יומיומי של האסלה מגיעה כערכה המכילה את המברשת בצורת ברווז, מתקן איחסון, ראשי מברשת ניקוי חד פעמיים. מחיר לצרכן כ-29.90 שקל, כמו כן ניתן לרכוש חבילת מילוי של 12 ראשי מברשת חד פעמים.

ישווק בכל רשתות השיווק והחנויות המובילות.

מברשת הפלא בעלת מספר יתרונות: ראשי הניקוי החד פעמיים מכילים נוזל ניקוי של טואלט דאק המוקצף במגע עם המים וזאת על-מנת לתת ניקוי יסודי ומקנים היגיינה מקסימלית כך שאין צבירה של לכלוך וחיידקים כמו במברשת האסלה הקיימות בשוק. עיצוב המברשת בצורת ברווז כך שאינה תופסת הרבה מקום סטייליסטית ונוחה לאחסון, בעלת ידית אחיזה ארוגונומית עם זווית כיפוף המאפשרת להגיע ולנקות גם מתחת לאסלה ומתחת לקו המים.

יעל ארצי (מנהלת שיווק ) בג'ונסון מסרה כי: לאחר ההצלחה המסחררת של המוצר בשוק האמריקני ולאחר שערכנו סקרי שוק מקיפים על הרגלי הצריכה ואורח חייו האינטנסיבי של הישראלי החלטנו לשווק את המוצר בישראל המתאים לקצב החיים של האישה המודרנית ולתת מענה לצרכים הקיימים של שמירה על היגיינת האסלה באופן יומיומי".

לדבריה: המוצר החדשני נותן מענה לבעיות שעלו בסקרים ובמחקרים כמו למשל בעיית ההיגיינה - אצל רוב הנשאלים עניין הלכלוך והחיידקים על המברשת הקיימת היווה גורם מכריע וכן הנשאלים העלו את עניין החיסכון בזמן ושיהיה נעים לשימוש לכן המוצר החדש מציע ערך מוסף שטרם היה קיים בתחום קטגוריית הניקוי לאסלה".

לרגל השקת המוצר החדש יוצאת "טואלט דאק" במבצעים אטרקטיביים הכוללים: כל הקונה את המברשת מקבל 12 ראשי מברשת חד פעמיים ב-9.90 שקל. בנוסף, ישנו קופון בתוך ערכת המברשת: קנה אריזת ראשי מברשת , קבל את השניה ב - 9.90 שקל.

טואלט דאק משווקת מגוון רחב ואיכותי של מוצרי ניקיון לאסלה המגיעים באריזה כנוזל, ג'יל, במגוון ניחוחות. קטגוריית ניקוי האסלה הינה אחת מהקטגוריית בעלות נפח המכירה הגדול בתחום הניקיון 82 מיליון שקל בשנה, המותג "טואלט דאק" ממשיך להתחזק ותפס נתח שוק של 21% בשנת 2005.השחקנים העיקריים בשוק: סנו, טואלט דאק ואחרים.

תאריך:  02/08/2005   |   עודכן:  02/08/2005
בר תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קמפיין "Your way Axe way" - זוכה שטרודל הזהב לחודש יולי 2005.
איקאה ישראל מכריזה על סייל הקיץ לשנת 2005 ומציעה אלפי מוצרים מכל מחלקות החנות בהנחה של עד 60% בין התאריכים 4-21 לאוגוסט.
דפי זהב, משיקה שירות לאיתור בתי עסק באמצעות הסלולר, על-ידי משלוח הודעות SMS ובאמצעות גלישה באינטרנט הסלולרי לאתר דפי זהב על בסיס טכנולוגיית WAP. השירות החדש יאפשר לצרכנים איתור פרטים חיוניים של בתי עסק - שם, טלפון וכתובת - בדרך הנוחה ביותר בעת שאינם נגישים למדריכים המודפסים או לאתר האינטרנט של דפי זהב. בהקמת השירות השקיעה דפי זהב מאות אלפי דולרים ובעתיד צפויה החברה להרחיב את מגוון השירותים בסלולר אשר יכלול גם שירותי מפות, וידיאו, אפליקציות להורדה למכשיר ועוד.
לכבוד חג האהבה TAF TOYS עיצבו ליין בובות קטנות והומוריסטיות. מתנה הומוריסטית מפתיעה לחג האהבה שתעלה חיוך על כל אחד שיקבל אותה.
חברת 3M משווקת פתקיות דביקות Post - it™ בצורת פרח, לב ושפתיים במגוון צבעים. הרבה יותר מעניין לכתוב מסרים, הודעות, ברכות ואף מכתבי אהבה על גבי פתקיות בצורות רומנטיות וצבעוניות. מסר עם פרח יתקבל באופן מחייך ונעים יותר. פתקיות בצורת שפתיים ולב מבטאות רגשות שמעבר למילים הכתובות.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק ההיסטוריונים יקבעו בעתיד - וגם אז תהיה מחלוקת - מה היה נכון ממה, אך הפור נפל ומבחינה רגשית הוא בוודאי עונה על ציפיותיי
אלי אלון
אלי אלון
לוד הייתה הצומת החשוב ביותר בארץ ישראל בתקופת המנדט בו נפגשו קווי הרכבת - יפו ירושלים שחצו את הארץ לרוחב וקווי הרכבת חיפה - קנטרה שחצו את הארץ לאורך וקישרו אותה למצרים
חיים רמון
חיים רמון
ראשי מערכת הביטחון החליטו לא לכבוש את הרצועה ולא להקים ממשלת צבאי ברצועה    כתוצאה מכך, חמאס חוזר ומשתלט מחדש על כל שטח שמפנים חיילי צה"ל    גלנט והלוי וגם נתניהו מבינים היטב שהם נכש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il