רשת סטודיו C לעיצוב וחיטוב הגוף יוצאת במבצעי קיץ משותפים עם חברת "יוניליוור", באמצעות דגני בוקר ברנפלקס תלמה ומרגרינת מזולה החדשה, שיגבירו את המודעות לבריאות, כושר ותזונה נכונה.
לדברי סיגל פרוז'נסקי, מנהלת השיווק של סטודיו C "כחלק משיתוף הפעולה השנתי עם יוניליוור החלטנו לנתב את המסרים דרך מוצרי הבריאות של החברה - ברנפלקס ומזולה. לשתי החברות רצון לקדם את המודעות והחשיבות לתזונה נכונה לצד שמירה על כושר, בפניה לקהל צרכני המחשיב מזון בריאות".
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק, יוניליוור ישראל: "שיתוף הפעולה עם רשת סטודיו C מתחבר היטב לאסטרטגיית הויטליטי (חיוניות) של יוניליוור העולמית, שערכיה: בריאות, נוחות והנאה, עומדים בבסיס זהותה של החברה. המוצרים שנבחרו, ברנפלקס ומזולה, הינם מוצרים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים, שקהל היעד שלהם מתאים לזה של סטודיו C".
כחלק משיתוף הפעולה עם יוניליוור, החל מחודש ספטמבר תפורסם על גבי אריזות דגני בוקר ברנפלקס (פתיתי סובין וחיטה מלאה, המהווים מקור מצויין לסיבים תזונתיים, עם 0% שומן) הנחה של 300 שקל לנרשמות למנוי חצי שנתי לקורס "עיצוב וחיטוב" בסטודיו C. ההטבה הינה ללקוחות חדשות בלבד ולמנוי ראשוני בלבד. המבצע יהיה בתוקף עד ה-30 בנובמבר.
שיתוף הפעולה עם יוניליוור יכלול בנוסף, הטבה ללקוחות רשת סטודיו C ברכישת מוצר מסדרת מזולה החדשה המסייעת בשמירה על הבריאות הלב. לקוחות הרשת יוכלו לרכוש את המוצר במחיר מוזל, בהצגת קופון שיחולק להן בסניפי סטודיו C. כמו כן, מוצר הבריאות החדש, מזולה, יצטרף למוצרי יוניליוור בחדרי הדיאטניות ברשת סטודיו C. המבצע יהיה בתוקף במהלך חודש אוגוסט.