קמפיין טלוויזיה ראשון לג'ון ברייס הדרכה בהשקעה של כ-350,00 דולר.
ג'ון ברייס הדרכה, מקבוצת גילת תקשורת, מעלה קמפיין טלוויזיה ראשון בהשקעה של 350,000 דולר באמצעות משרד הפרסום קורן-דורן. את הקמפיין ילוו גם מודעות בעיתונים ותשדירים ברדיו האזורי.
לדברי טל צפאני, סמנכ"ל שיווק ומכירות בג'ון ברייס הדרכה: "להובלת הקמפיין נבחר השחקן ישי קרני, אשר מעביר בפרסומת את המסר המרכזי שלנו שמקצועני היי טק בוחרים ללמוד בג'ון ברייס הדרכה".
סרטון הפרסומת צולם בבית משרדים בהרצליה פיתוח וישודר בערוץ השני במשך כחודש. זה קמפיין הטלוויזיה הראשון של ג'ון ברייס הדרכה, אשר פרסמה עד היום בעיקר במדורי הדרושים בעיתונות היומית, ברדיו ובאינטרנט.
במסגרת הקמפיין מחולק לכל נרשם בתקופת המבצע (עד ה-15.5.01) מחשב כף יד חדיש מסוג iPAQ של חברת קומפאק.
ג'ון ברייס הדרכה היא קבוצת הדרכת הייטק בינלאומית מקבוצת גילת תקשורת הכוללת מרכזי הדרכה באנגליה, גרמניה ,ישראל , תורכיה והונגריה. חברת ג'ון ברייס הדרכה הנה מרכז הדרכה מוסמך של כל בתי התוכנה והתקשורת המובילים בעולם כדוגמת מיקרוסופט, אורקל , נובל ca , סיסקו , סאן וקומפאק. חברת ג'ון ברייס הדרכה הנה מרכז ההסבה הגדול ביותר למקצועות ההיטק עם למעלה מ- 3000 בוגרים בתחום מידי שנה.
קרדיטים: משרד פרסום: קורן דורן סופרוויזרית: גלית פולק תקציבאית: אמירה וינברג קופירייטר: רון דותן ארט דירקטורית: אלכסנדרה לזובסקי פלנר: אלכס לנדסמן בימאי: אמנון וינר צלם: דרור מורה עורכת: הגר שובל
חברת הפקה: ישי הדס הפקות