בימים אלו עלה לאוויר אתר האינטרנט המשודרג של סוכנות הביטוח תמורה. באתר שכתובתו
[קישור] יכולים מבוטחי קבוצת תמורה לקבל תמונת מצב כוללת בזמן אמת על מצב פוליסות הביטוח שלהם, הכיסויים הביטוחיים, תשלומים, מידע מקיף על הביטוח הפנסיוני, ביטוחי בריאות, קופות גמל, קרנות השתלמות ומיסוי פנסיוני.
בני ממן, מנכ"ל קבוצת תמורה, אמר כי המטרות שהושגו בשדרוג האתר היו הגדלת היקף המידע המוצג באתר ושיפור משמעותי במהירות השגת המידע. לצורך כך, הושקעו בשדרוג האתר למעלה מ- 250 אלף שקל.
אתר האינטרנט של קבוצת תמורה הינו כלי אסטרטגי המעניק לארגון ועובדיו שירותים מתקדמים בקבלת מידע. "בשלב זה האתר מספק מידע. בעתיד יוכלו לקוחות תמורה לבצע באתר גם פעולות ושינויים כפי שמקובל באתרים של המערכת הבנקאית" הוסיף ממן.
האתר החדש, שפיתוחו נעשה על-ידי בינת תוכנה, מקבוצת רד בינת, נהנה מעיצוב חדש המשקף את הקו השיווקי של הקבוצה.
יש לציין כי קבוצת תמורה פועלת מול כל חברות הביטוח וקרנות הפנסיה. תמורה הייתה בין הסוכנויות הראשונות שהפעילו אתר אינטרנט בו יכולים הלקוחות לקבל נתונים מלאים על תכניות הביטוח שלהם גם אם הן מפוצלות אצל מספר מבטחים.
קבוצת תמורה, הינה סוכנות הביטוח השנייה בגודלה בתחום הביטוח הפנסיוני. תמורה מנהלת הסדרי ביטוח מגוונים של תיק ביטוח המורכב מתוכנית פנסיה, ביטוח, גמל, תוכניות ותיקות וחדשות וביטוחי בריאות וסיעוד, ומתמחה בהענקת שירות לחברות גדולות. בין לקוחותיה: רפא"ל, פרטנר, אמדוקס, קומברס, אלדין, אי.די.אס, מרקורי, אלישרא, ברק, נייס, דיפלומט, אי.סי.איי, אידיגו ועוד.
בשנת 2005 עם הגדלת היקף הפעילות וניהול התיק הפנסיוני של תורן כללביט, צפוי מחזור הפרמיות של תמורה לחצות את קו מיליארד שקל.